RCA

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1153
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a desiro » 06.02.2019, 3:52

Pri nas možnosti da bi kdo za kaj okrivil lokomotivo ni...tuakj si kriv že predno se stvar zgodi #-o :roll:

Zms je malo zastarel sistem, zdaj kako točno deluje v praksi na novejših vozilih ne vem...vem pa za recimo br189 da to zgleda nekako tako, na prvi lok pred menjavo kabine aktiviraš VA....greš na drugo lok tudi tam aktiviraš VA... greš nazaj na prvo lok tam deaktiviraš VA... in končno lahko z zamenjanjo stranjo torej z drugo lokomotivo spelješ.... sier se najbrž to v praksi ne počne...ampak če bi se kaj zgodilo in bi to opustil bi verjetno ne bilo ravno rožnato...

Nemci imajo na svojih starih 111 in krmilnih vagonih verjetno nekaj podobnega....spomnim se da so še pred časom Meridiana v Salzburg vozili DB regio vlaki...ponavadi te z krmilnim vagonom...in vedno je strojevodja po menjavi kabine prišel nazaj na 111...kaj je na njej naredil nimam pojma...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Žiga
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 145
Pridružen: 16.09.2009, 21:36

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Žiga » 06.02.2019, 7:04

V tem primeru vem, da tudi direktna zavora deluje samo na zasedeni lokomotivi, kljub temu, da sta obe v spregi. Poleg tega pa je potrebno še na vsaki od njiju posebej nastaviti čelni/sklepni signal (v vsaki kabini) in tok vozne mreže. Tako, da je vse skupaj nekoliko bolj zamudno, kot npr. tandem 541.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1357
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a preglednik » 07.02.2019, 8:49

Kako imajo pa te stvari urejene Amerikanci ali Avstralci, ko imajo po 10 lokomotiv razporejenih v več kilometrski kompoziciji vagonov?
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3150
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 07.02.2019, 9:57

preglednik napisal/-a:Kako imajo pa te stvari urejene Amerikanci ali Avstralci, ko imajo po 10 lokomotiv razporejenih v več kilometrski kompoziciji vagonov?


Imajo tehnične ukrepe.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4234
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 07.02.2019, 17:33

Kako imajo pa te stvari urejene Amerikanci ali Avstralci, ko imajo po 10 lokomotiv razporejenih v več kilometrski kompoziciji vagonov?
preglednik


Saj niso samo Amerikanci in Avstralci tako pametni, ta način daljinskega krmiljenja lokomotiv poznajo v vsem tovorno železniško razvitem svetu, še v kakšni Boliviji ali kje v Afriki. Menda ga imajo tudi v Avstriji. Le na SŽ še tega niso vzeli. Zadeva je zelo preprosta, na čelu vlaka je vodilna lokomotiva, ki običajno preko radijskega signala nadzoruje delovanje porazdelejenih lokomotiv v vlaku. Lahko se pa uporablja tudi prenos po kablih namenjenih elektropenavmatskemu zaviranju. Seveda ima vse skupaj dobre in slabe lastnosti, problematično je sestavljanje vlakov z lokomotivami nekje vmes, vsekakor pa teža vlaka ni več omejena s spenjalnimi napravami. več si za začetek poglej na https://en.wikipedia.org/wiki/Distributed_power
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3150
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 07.02.2019, 18:08

Ljubitelj napisal/-a:Saj niso samo Amerikanci in Avstralci tako pametni, ta način daljinskega krmiljenja lokomotiv poznajo v vsem tovorno železniško razvitem svetu, še v kakšni Boliviji ali kje v Afriki. Menda ga imajo tudi v Avstriji. Le na SŽ še tega niso vzeli.


Kje? Kolikor vem, so RF connectivity preiskušali, vendar zaradi motenj, tega (še) ne uporabljajo. Ro-La je edina, kjer je doprega nezasedena, vendar krmiljena s povezavo preko vagonov. Poleg tega je sila porivanja lahko različna glede na število osi posameznega vagona. 150 ali 240 kN
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1153
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a desiro » 07.02.2019, 18:34

Zanimivo pri potisni sili je tudi dejstvo da se iz Kopra redno odpravlja tovorne vlake imenovane trojnike... z 363 na čelu in tandemom zadaj....pa nikogar ne skrbi da bo kak vagon skočil ven...ko pa to opozoriš si pa vse samo človek ne.... pa imaš čisto preprosto rešitev v mislih...tandem spredaj in 363 zadaj....

Namreč že pri eni 541 zadaj je potrebno paziti da se potiskla maksimalno 240 kN in v odklone kjer je radij kretnice za 40 km/h ali manj max 100 kN....

No verjetno dokler nič ne skočio ven bo vse lepo in prav...ko pa skoči kaj ven bodo pa rkivi vsi samo tiusti ki to odredi ne... #-o
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 687
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 11.06.2019, 20:56

RCA danes RCC Si v teh dneh praznuje deseto obletnico prvega prepeljanega vlaka po progah v Sloveniji. =D>
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11320
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: RCA

OdgovorNapisal/-a cokla » 12.06.2019, 6:56

:thumbupl
1216-001 napisal/-a:RCA danes RCC Si v teh dneh praznuje deseto obletnico prvega prepeljanega vlaka po progah v Sloveniji. =D>
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost