Stran 93 od 94

Re: RCA

Objavljeno: 06.02.2019, 3:52
Napisal/-a desiro
Pri nas možnosti da bi kdo za kaj okrivil lokomotivo ni...tuakj si kriv že predno se stvar zgodi #-o :roll:

Zms je malo zastarel sistem, zdaj kako točno deluje v praksi na novejših vozilih ne vem...vem pa za recimo br189 da to zgleda nekako tako, na prvi lok pred menjavo kabine aktiviraš VA....greš na drugo lok tudi tam aktiviraš VA... greš nazaj na prvo lok tam deaktiviraš VA... in končno lahko z zamenjanjo stranjo torej z drugo lokomotivo spelješ.... sier se najbrž to v praksi ne počne...ampak če bi se kaj zgodilo in bi to opustil bi verjetno ne bilo ravno rožnato...

Nemci imajo na svojih starih 111 in krmilnih vagonih verjetno nekaj podobnega....spomnim se da so še pred časom Meridiana v Salzburg vozili DB regio vlaki...ponavadi te z krmilnim vagonom...in vedno je strojevodja po menjavi kabine prišel nazaj na 111...kaj je na njej naredil nimam pojma...

Re: RCA

Objavljeno: 06.02.2019, 7:04
Napisal/-a Žiga
V tem primeru vem, da tudi direktna zavora deluje samo na zasedeni lokomotivi, kljub temu, da sta obe v spregi. Poleg tega pa je potrebno še na vsaki od njiju posebej nastaviti čelni/sklepni signal (v vsaki kabini) in tok vozne mreže. Tako, da je vse skupaj nekoliko bolj zamudno, kot npr. tandem 541.

Re: RCA

Objavljeno: 07.02.2019, 8:49
Napisal/-a preglednik
Kako imajo pa te stvari urejene Amerikanci ali Avstralci, ko imajo po 10 lokomotiv razporejenih v več kilometrski kompoziciji vagonov?

Re: RCA

Objavljeno: 07.02.2019, 9:57
Napisal/-a Re 4/4
preglednik napisal/-a:Kako imajo pa te stvari urejene Amerikanci ali Avstralci, ko imajo po 10 lokomotiv razporejenih v več kilometrski kompoziciji vagonov?
Imajo tehnične ukrepe.

Re: RCA

Objavljeno: 07.02.2019, 17:33
Napisal/-a Ljubitelj
Kako imajo pa te stvari urejene Amerikanci ali Avstralci, ko imajo po 10 lokomotiv razporejenih v več kilometrski kompoziciji vagonov?
preglednik
Saj niso samo Amerikanci in Avstralci tako pametni, ta način daljinskega krmiljenja lokomotiv poznajo v vsem tovorno železniško razvitem svetu, še v kakšni Boliviji ali kje v Afriki. Menda ga imajo tudi v Avstriji. Le na SŽ še tega niso vzeli. Zadeva je zelo preprosta, na čelu vlaka je vodilna lokomotiva, ki običajno preko radijskega signala nadzoruje delovanje porazdelejenih lokomotiv v vlaku. Lahko se pa uporablja tudi prenos po kablih namenjenih elektropenavmatskemu zaviranju. Seveda ima vse skupaj dobre in slabe lastnosti, problematično je sestavljanje vlakov z lokomotivami nekje vmes, vsekakor pa teža vlaka ni več omejena s spenjalnimi napravami. več si za začetek poglej na https://en.wikipedia.org/wiki/Distributed_power

Re: RCA

Objavljeno: 07.02.2019, 18:08
Napisal/-a Re 4/4
Ljubitelj napisal/-a: Saj niso samo Amerikanci in Avstralci tako pametni, ta način daljinskega krmiljenja lokomotiv poznajo v vsem tovorno železniško razvitem svetu, še v kakšni Boliviji ali kje v Afriki. Menda ga imajo tudi v Avstriji. Le na SŽ še tega niso vzeli.
Kje? Kolikor vem, so RF connectivity preiskušali, vendar zaradi motenj, tega (še) ne uporabljajo. Ro-La je edina, kjer je doprega nezasedena, vendar krmiljena s povezavo preko vagonov. Poleg tega je sila porivanja lahko različna glede na število osi posameznega vagona. 150 ali 240 kN

Re: RCA

Objavljeno: 07.02.2019, 18:34
Napisal/-a desiro
Zanimivo pri potisni sili je tudi dejstvo da se iz Kopra redno odpravlja tovorne vlake imenovane trojnike... z 363 na čelu in tandemom zadaj....pa nikogar ne skrbi da bo kak vagon skočil ven...ko pa to opozoriš si pa vse samo človek ne.... pa imaš čisto preprosto rešitev v mislih...tandem spredaj in 363 zadaj....

Namreč že pri eni 541 zadaj je potrebno paziti da se potiskla maksimalno 240 kN in v odklone kjer je radij kretnice za 40 km/h ali manj max 100 kN....

No verjetno dokler nič ne skočio ven bo vse lepo in prav...ko pa skoči kaj ven bodo pa rkivi vsi samo tiusti ki to odredi ne... #-o

Re: RCA

Objavljeno: 11.06.2019, 20:56
Napisal/-a 1216-001
RCA danes RCC Si v teh dneh praznuje deseto obletnico prvega prepeljanega vlaka po progah v Sloveniji. =D>

Re: RCA

Objavljeno: 12.06.2019, 6:56
Napisal/-a cokla
:thumbupl
1216-001 napisal/-a:RCA danes RCC Si v teh dneh praznuje deseto obletnico prvega prepeljanega vlaka po progah v Sloveniji. =D>

Re: RCA

Objavljeno: 11.02.2020, 10:44
Napisal/-a suha
Opažam da vlak MV 314 / EC 114 na relaciji Ljubljana - München iz Ljubljane pogosto vleče lokomotiva RCA / ÖBB. Je to že dolgo časa tako, ali je to šele od lanskega poletja naprej ko je v veljavo stopil zakon o liberalizaciji Slovenskege železniškega potniškega prometa? Prej na to nisem bil pozoren.

Re: RCA

Objavljeno: 11.02.2020, 13:59
Napisal/-a TGV Lyria
suha napisal/-a:Opažam da vlak MV 314 / EC 114 na relaciji Ljubljana - München iz Ljubljane pogosto vleče lokomotiva RCA / ÖBB. Je to že dolgo časa tako, ali je to šele od lanskega poletja naprej ko je v veljavo stopil zakon o liberalizaciji Slovenskege železniškega potniškega prometa? Prej na to nisem bil pozoren.
MV 314 gre samo do Beljaka. Proti Münchnu je prestop. EC 114 je nemška IC garnitura.
Interoperabilno se uporablja SŽ in ÖBB lokomotive na mednarodnih potniških vlakih prek Jesenic že vse od začetka voženj 541 v Sloveniji, mislim da je bilo to 2008.

Re: RCA

Objavljeno: 11.02.2020, 14:56
Napisal/-a Žiga
Ena razlaga, ki sem jo slišal (ni nujno da je tudi prava) je ta, da so na mednarodnih vlakih lokomotive ÖBB 1216, ker SŽ 541 nimajo ETCS-ja. In, da ni potrebe po zamenjavi lokomotive na mejni postaji, vozi ÖBB lokomotiva celo pot. Me pa zanima, če je res kaj na tem.

Re: RCA

Objavljeno: 11.02.2020, 15:36
Napisal/-a TGV Lyria
Žiga napisal/-a:Ena razlaga, ki sem jo slišal (ni nujno da je tudi prava) je ta, da so na mednarodnih vlakih lokomotive ÖBB 1216, ker SŽ 541 nimajo ETCS-ja. In, da ni potrebe po zamenjavi lokomotive na mejni postaji, vozi ÖBB lokomotiva celo pot. Me pa zanima, če je res kaj na tem.
Niti kančka resnice. SŽ 541 redno vozi ne le do Beljaka, temveč z EN 414/415 tudi do Schwarzacha.

Re: RCA

Objavljeno: 11.02.2020, 19:24
Napisal/-a Žiga
TGV Lyria napisal/-a:
Žiga napisal/-a:Ena razlaga, ki sem jo slišal (ni nujno da je tudi prava) je ta, da so na mednarodnih vlakih lokomotive ÖBB 1216, ker SŽ 541 nimajo ETCS-ja. In, da ni potrebe po zamenjavi lokomotive na mejni postaji, vozi ÖBB lokomotiva celo pot. Me pa zanima, če je res kaj na tem.
Niti kančka resnice. SŽ 541 redno vozi ne le do Beljaka, temveč z EN 414/415 tudi do Schwarzacha.
Hvala za obrazložitev! Nisem vedel tega do zdaj.

Re: RCA

Objavljeno: 11.02.2020, 21:12
Napisal/-a kvak
Ljubitelj napisal/-a:
Kako imajo pa te stvari urejene Amerikanci ali Avstralci, ko imajo po 10 lokomotiv razporejenih v več kilometrski kompoziciji vagonov?
preglednik
Saj niso samo Amerikanci in Avstralci tako pametni, ta način daljinskega krmiljenja lokomotiv poznajo v vsem tovorno železniško razvitem svetu, še v kakšni Boliviji ali kje v Afriki. Menda ga imajo tudi v Avstriji. Le na SŽ še tega niso vzeli. Zadeva je zelo preprosta, na čelu vlaka je vodilna lokomotiva, ki običajno preko radijskega signala nadzoruje delovanje porazdelejenih lokomotiv v vlaku. Lahko se pa uporablja tudi prenos po kablih namenjenih elektropenavmatskemu zaviranju. Seveda ima vse skupaj dobre in slabe lastnosti, problematično je sestavljanje vlakov z lokomotivami nekje vmes, vsekakor pa teža vlaka ni več omejena s spenjalnimi napravami. več si za začetek poglej na https://en.wikipedia.org/wiki/Distributed_power
nekajkratr sem na Jesenicah videl na čelu vlaka vektrona in na sredini vlaka. Vozili so pa neke cisterne.