Stran 94 od 94

Re: RCA

Objavljeno: 11.02.2020, 21:22
Napisal/-a desiro
Žiga napisal/-a:Ena razlaga, ki sem jo slišal (ni nujno da je tudi prava) je ta, da so na mednarodnih vlakih lokomotive ÖBB 1216, ker SŽ 541 nimajo ETCS-ja. In, da ni potrebe po zamenjavi lokomotive na mejni postaji, vozi ÖBB lokomotiva celo pot. Me pa zanima, če je res kaj na tem.
Etcs-a kolikor vem na avstrijskem koroškem sploh še ni, poleg tega pa je na progah v omeržju ÖBB (tam kjer je prisoten ETCS skoraj vedno tudi PZB to pa zaradi manj težav tako ob okvari ETCS kot v primeru da mora po progi voziti vozilo ki ETCSja nima vgrajenega. Izjema so novejši odseki "hitrih prog" (St. Pölten - Wien, Hall i. T. - Wörgl - Küfstein) .

Med vožnjo öbb lokomotiv pri nas pa je ETCS z stikalom motnje izključen, namreč na slovenskem omrežiju je postavljen baje delujoč ETCS. Ponavadi lokomotiva tako že pripelje iz Avstrije, kjer bi praviloma morala voziti z Vključenim ETCS-om v pripravljenosti na sprejem signala balize. (pasivni modus). Ampak strojevodja tako ve da lokomotiva ne bo zapeljala na odsek kjer je ETCS za to ga tudi za Avstrijo ne vklaplja posebaj, do Villacha ne vklapljajo. (Postopek ponovnega vklopa ni tako enostaven, oziroma recimo temu tako je lahko časovno zamuden, o postopku sicer nisem podučen saj pri nas ETCSja ne uporabljamo, vem kar vem iz kav z kolegi z öbb).

Re: RCA

Objavljeno: 11.02.2020, 22:09
Napisal/-a Nejac
TGV Lyria napisal/-a: Niti kančka resnice. SŽ 541 redno vozi ne le do Beljaka, temveč z EN 414/415 tudi do Schwarzacha.
Na 414/415 je že nekaj časa 1216. Prav tako na 314/211. Na ostalih brzijih Dobova - Villach pa so 541.

Re: RCA

Objavljeno: 25.04.2021, 10:17
Napisal/-a Gasy
Ali je v prihodnosti predviden kakšen razpis za delovno mesto strojevodja? Hvala za odgovor!

Re: RCA

Objavljeno: 10.06.2021, 20:03
Napisal/-a Žiga
Danes zjutraj je iz Kopra odpeljal prvi RCC trojnik (3x ÖBB 1293), sestavljen iz polnih cistern, kontejnerjev in lajk. Očitno bo trojnikov na koprski progi čedalje več.

Re: RCA

Objavljeno: 10.06.2021, 20:13
Napisal/-a mkx
Predpostavljam, da je bila konfiguracija: tandem spredaj in ena doprežna lokomotiva?

Re: RCA

Objavljeno: 11.06.2021, 9:17
Napisal/-a preglednik
Kaj pa štrom, ga je dovolj?

Re: RCA

Objavljeno: 11.06.2021, 11:26
Napisal/-a Žiga
mkx napisal/-a: 10.06.2021, 20:13 Predpostavljam, da je bila konfiguracija: tandem spredaj in ena doprežna lokomotiva?
Tako je.
preglednik napisal/-a: 11.06.2021, 9:17 Kaj pa štrom, ga je dovolj?
Je, če je med vlaki dovolj velik interval.

Re: RCA

Objavljeno: 11.06.2021, 15:00
Napisal/-a Ljubitelj
Vožnja s trojniki je menda že kar dokaj pogosta. Kolikšen je pa potreben interval med dvema vlakoma navzgor, verjetno to ni razmik med dvema signaloma APB, ali je to razmik med dvema napajalnima postajama? Med Divačo in Koprom je namreč kakšna petina vseh slovenskih napajalnih postaj, tako da potrebe po velikem razmiku ravno ni, razen če je posamezna postaja preslabotna za 3 lokomotive.

Re: RCA

Objavljeno: 11.06.2021, 16:35
Napisal/-a mkx
Posamezne napajalne postaje so gotovo preslabotne za trojnike, ki bi vlekli s polno močjo - en Vectron ima, podobno kot Živa, polno moč okoli 6MW, trojnik torej 18MW, napajalne postaje so, če se ne motim, okoli 10MW. K "sreči" pa te lokomotive polno moč razvijejo šele pri hitrostih nad okoli 70km/h, tašne hitrosti pa na Koperskem "štucu" niso pravilo. Trojnik bolj pride prav zaradi velikanske skupne vlečne sile (900kN oz. nekaj manj, tako tandem spredaj kot doprega zadaj imajo omejitve sile na kavlju oz. na odbojnikih) in predvsem velike adhezijske teže, ki pomaga v slabših vremenskih pogojih. Če predpostavimo vleko s 600kN in napajalno postajo moči 10MW to pomeni vleko s hitrostjo okoli 60 km/h, kar pa je čisto realistično. To bi sicer teoretično zmogel tudi tandem/dvojnik (praktično pa ne zaradi omejitev glede sil na kavlju in odbojnikih) vendar brez kakršne koli rezerve v adhezijski teži.

Re: RCA

Objavljeno: 12.06.2021, 6:59
Napisal/-a Ljubitelj
Trojnik bolj pride prav zaradi velikanske skupne vlečne sile (900kN oz. nekaj manj, tako tandem spredaj kot doprega zadaj imajo omejitve sile na kavlju oz. na odbojnikih) in predvsem velike adhezijske teže, ki pomaga v slabših vremenskih pogojih. Če predpostavimo vleko s 600kN in napajalno postajo moči 10MW to pomeni vleko s hitrostjo okoli 60 km/h,
Po proroćniku za upravljanje serije 541 je maksimalna dovoljena vlečna sila 450 kN in maksimalna potisna sila za vlak iz 4 osnih vagonov 240 kN, skupno 690 kN. Speljevalna vlečna sila SŽ 541 je 300 kN, pri kritični hitrosti na 3KV DC (~80 km/h) pade na 270 kN. Pri 60 km/h je vlečna sila 280 kN. Torej so lokomotive dokaj neizkoriščene, od možnih 810 kN lahko premikajo vlak le z 690 kN, ali 85% polne zmogljivosti ali približno 5 MW močjo po lokomotivi ali skupno 15 MW. Torej si morajo napajalne postaje nesebično pomagat.....

Še vedno pa ne vemo, v kakšnih intervalih lahko vozijo takšni vlaki.

Re: RCA

Objavljeno: 23.01.2022, 1:06
Napisal/-a Žiga
RCC Slovenia zaposluje kandidate za strojevodjo in strojevodje z veljavnim spričevalom.

https://www.railcargo.com/sl/kariera/trenutno-iscemo