Re: RCA
Objavljeno: 06.04.2009, 20:42
....sicer ne paše sem.....ni pa še za novo temo.... ...baje hodijo na oglede proge "ta domači" GKB-jevci...(kerozin zug).... ...a je kdo kaj ujel... ...
Prejšnjo nočno se je eden izmed njih peljal z mano na ogled proge in sva malce pokramljala. Na uho ti lahko povem, da imajo 12 strojevodij, ki so že v penziji in bodo pri njih vozili cca. 80 ur na mesec.holding napisal/-a:....sicer ne paše sem.....ni pa še za novo temo.... ...baje hodijo na oglede proge "ta domači" GKB-jevci...(kerozin zug).... ...a je kdo kaj ujel... ...
Verjetno praznina...lokomotive pa je treba vrnit.grega napisal/-a:Štiri v pripregi- to pomeni, da so bile štiri spredaj?
Kaj pa zadaj za doprego pa ni potrebe al so bile brez tovora?
Zakaj mešaš RCA s koprskim turnusom (SŽ)?stjepan napisal/-a:Pa tudi verjetno brez strojevodij,ker koprski turnus gre samo do divače v povratku,zato je sprega.
ampak res zanimivo.grega napisal/-a:Štiri v pripregi- to pomeni, da so bile štiri spredaj?
Kaj pa zadaj za doprego pa ni potrebe al so bile brez tovora?
...konkurenca je gonilo razvoja in napredka.... ...in to kjerkoli...boris napisal/-a:ampak res zanimivo.grega napisal/-a:Štiri v pripregi- to pomeni, da so bile štiri spredaj?
Kaj pa zadaj za doprego pa ni potrebe al so bile brez tovora?
zdej na račun RCAja vidiš v Kopru vse možne kombinacije... ;o)
Kaj pa ima RCA pri tem? Tudi pri nas so že videli več lokomotiv na vlaku...spredaj , zadaj , na sredini....sploh ni pomembno. Namen je spraviti lokomotive iz točke A do točke B zaradi potreb. In RCA plačuje trase , zato mu je v interesu , da spravi z enim vlakom čim več "višek" lokomotiv. Čista tržna logika. Kaj naj bi tukaj bilo čudnega.boris napisal/-a: zdej na račun RCAja vidiš v Kopru vse možne kombinacije... ;o)