Adria Transport
Re: Adria Transport
Ko je že govora o Adrii, ali se je na železnicah, oziroma JŽI že kaj razmišljalo, kako preprečiti morebitne nesreče s temi Adrinimi kontejnerskimi vlaki. Problem je namreč ta, da so pretihi za Slovence (podobno se razmišlja za električne avtomobile, hitri kolesarji pa imamo konstantne probleme s "kurami" po vaseh ki hodijo po posluhu). Ko pelje tale dizel s kontejnerskimi 6-osnimi vagoni mimo našega vrta ne dela hrupa za enega Siemens-Desiroja, da ne primerjam z zelenimi ropotuljami brez prave moči SŽ in šklepetajočimi plato vagoni.
LPL
LPL
Re: Adria Transport
Ljubitelj napisal/-a:Ko je že govora o Adrii, ali se je na železnicah, oziroma JŽI že kaj razmišljalo, kako preprečiti morebitne nesreče s temi Adrinimi kontejnerskimi vlaki. Problem je namreč ta, da so pretihi za Slovence (podobno se razmišlja za električne avtomobile, hitri kolesarji pa imamo konstantne probleme s "kurami" po vaseh ki hodijo po posluhu). Ko pelje tale dizel s kontejnerskimi 6-osnimi vagoni mimo našega vrta ne dela hrupa za enega Siemens-Desiroja, da ne primerjam z zelenimi ropotuljami brez prave moči SŽ in šklepetajočimi plato vagoni.
LPL
Ne vem kako je v Sloveniji, ampak zadnjič sem bral, da naj bi nekateri kantoni v Švici zahtevali tišje vagone in zavore na vagonih....
Re: Adria Transport
2016-920 je trenutno na Jesenicah.
Lp
Lp
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Adria Transport
Irena v Peklu pri Pesnici, pri nadvozu čez avtocesto. Zahvala, da prihaja iz Špilj pa gre prometniku v Pesnici, kjer sva se z Anejem ustavila.
Tam nekje, kjer je na sliki lokomotiva, sta pred leti trčila Fiat in Brižita.
Tam nekje, kjer je na sliki lokomotiva, sta pred leti trčila Fiat in Brižita.
Zadnjič spremenil petindvajsetka, dne 15.07.2012, 16:47, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Adria Transport
Čudni so tile pri Adrii. V eno stran "strojni", v drugo praznina. Le kako jim znese.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Adria Transport
To je Irena...petindvajsetka napisal/-a:Ingrid v Peklu pri Pesnici, pri nadvozu...
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Adria Transport
Ja seveda. Par strani nazaj sem iskal, katera je Irena in katera Ingrid in zgleda, da mi je ostala zadnje v spominu. Popravil.stjepan napisal/-a:To je Irena...petindvajsetka napisal/-a:Ingrid v Peklu pri Pesnici, pri nadvozu...
Re: Adria Transport
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Adria Transport
Žalitev za EMD? Ne vem če je že kdo delal boljše dizelske lokomotive kot Američani...Ljubitelj napisal/-a: da ne primerjam z zelenimi ropotuljami brez prave moči SŽ
Re: Adria Transport
TGV Lyria, pa menda ne misliš, da so naše zelene ropotulje dandanes okoljsko sprejemljive? Sam nimam nič proti EMD lokomotivam, kakor tudi ne proti katerikoli drugi, le okoljsko naj bodo sprejemljive, kar za Siemensove vem, za EMD pa ne. Ta zadnja ki sem jo videl enih 5 let nazaj v CA je bila čudno glasna in kadeča v primeri z herkulesi, ki se vidijo na naših progah.Ljubitelj je napisal:
da ne primerjam z zelenimi ropotuljami brez prave moči SŽ
Žalitev za EMD? Ne vem če je že kdo delal boljše dizelske lokomotive kot Američani...
O moči pa samo to, 80 ton težak Hercules ima vlečno moč 1750 kW in največjo vlečno silo 235 kN, medtem ko ima 664 pri 113 tonah samo 1490 kW, vlečna sila pa je nekaj podobnega, javno dostopnega podatka ne zasledim.
Seveda pa ni primerno primerjati lokomotive različnih generacij, toda ostane dejstvo da EMD 664 v večnini meril ni primerljiva z sodobnimi lokomotivami.
LPL
LPL
Re: Adria Transport
Hercules se s sodobnimi EMD ne more niti primerjati, gre za štiriosno lokomotivo, ki proti Vossloh Euro 4000 (z motorjem EMD) ali EMD Class 66 gladko izgubi, da ne govorimo o originalnih ameriških EMD SD ali General Electric GEVO. Tista "čudno kadeča" lokomotiva je najbrž močna vsaj za 2 herculesa...Ljubitelj napisal/-a:TGV Lyria, pa menda ne misliš, da so naše zelene ropotulje dandanes okoljsko sprejemljive? Sam nimam nič proti EMD lokomotivam, kakor tudi ne proti katerikoli drugi, le okoljsko naj bodo sprejemljive, kar za Siemensove vem, za EMD pa ne. Ta zadnja ki sem jo videl enih 5 let nazaj v CA je bila čudno glasna in kadeča v primeri z herkulesi, ki se vidijo na naših progah.Ljubitelj je napisal:
da ne primerjam z zelenimi ropotuljami brez prave moči SŽ
Žalitev za EMD? Ne vem če je že kdo delal boljše dizelske lokomotive kot Američani...
O moči pa samo to, 80 ton težak Hercules ima vlečno moč 1750 kW in največjo vlečno silo 235 kN, medtem ko ima 664 pri 113 tonah samo 1490 kW, vlečna sila pa je nekaj podobnega, javno dostopnega podatka ne zasledim.
Seveda pa ni primerno primerjati lokomotive različnih generacij, toda ostane dejstvo da EMD 664 v večnini meril ni primerljiva z sodobnimi lokomotivami.
LPL
LPL
Re: Adria Transport
Če sem zloben - verjetno se EMD ne more primerjati tudi z zanesljivostjo in vzdržljivostjo Siemensovih lokomotiv. Imam občutek, da EMD zmaga na celi črti
Goran
Re: Adria Transport
Saj sploh ne govorimo o moči. Razprava je tekla o tem, da so herkulesi neslišni v primeri z "zelenimi ropotuljami" SŽ, ki jih je že povozil čas. Primerjati zmogljivosti lokomotiv z 2x razliko v adhezijski teži je pa kot bi trdil, da je 664 mnogo boljši od 732.TGV Lyria:
Hercules se s sodobnimi EMD ne more niti primerjati, gre za štiriosno lokomotivo, ki proti Vossloh Euro 4000 (z motorjem EMD) ali EMD Class 66 gladko izgubi, da ne govorimo o originalnih ameriških EMD SD ali General Electric GEVO. Tista "čudno kadeča" lokomotiva je najbrž močna vsaj za 2 herculesa...
Tu bi se pa deloma strinjal, saj zgodovina verjetno kaže tako. Dandanes pa je verjetno stvar že drugačna, skorajda sem prepričan, da dobiš v Nemčiji boljši DM kot v ZDA, krmila elektronika pa je tako in tako zgrajena (če že ne dobavljena) na nemških temeljih (IGTO), kakor skorajda na vseh električnih lokomotivah.Gorchi:
Če sem zloben - verjetno se EMD ne more primerjati tudi z zanesljivostjo in vzdržljivostjo Siemensovih lokomotiv. Imam občutek, da EMD zmaga na celi črti
LPL
Re: Adria Transport
Ljubitelj napisal/-a:
Saj sploh ne govorimo o moči. Razprava je tekla o tem, da so herkulesi neslišni v primeri z "zelenimi ropotuljami" SŽ, ki jih je že povozil čas. Primerjati zmogljivosti lokomotiv z 2x razliko v adhezijski teži je pa kot bi trdil, da je 664 mnogo boljši od 732.
Američani že vedo zakaj so naredili takšne... Me pa zanima kako vzdržljiv bo herkules pr 40+ let starosti, glede na to da delno poznam siemensovo (in tudi od ostalih) strategijo... Naredi za 20-30 let potem pa naj začne crkovat...
Re: Adria Transport
Re 4/4 napisal/-a:... Me pa zanima kako vzdržljiv bo herkules pr 40+ let starosti, glede na to da delno poznam siemensovo (in tudi od ostalih) strategijo... Naredi za 20-30 let potem pa naj začne crkovat...
Pač odvisno od interesa in kvalitete vzdrževanja. Amerikanke niso noben tehnološki čudež. Nobena ne bi zdržala 10 let dela, če ne bi bila predpisano servisirana in revizirana.
Če bodo, (utopija glede današnjega časa in potrošniških razmer), Herkulesa 40 let obnavljali tako, kot naše stare lokomotive, bo povsem solidno služil.
Vendar, če ne bo kakšne hujše gospodarsko-sociološke katastrofe, to pač ne bo potrebno. Stara in preživeta tehnologija se mora pač umikati novi - sodobni.
Bodimo realni. Precej čustveno navijaškega pogleda je v zgornjih.
Mi imamo pa booljš avto kot viiiii .... press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!