Adria Transport

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ko je že govora o Adrii, ali se je na železnicah, oziroma JŽI že kaj razmišljalo, kako preprečiti morebitne nesreče s temi Adrinimi kontejnerskimi vlaki. Problem je namreč ta, da so pretihi za Slovence (podobno se razmišlja za električne avtomobile, hitri kolesarji pa imamo konstantne probleme s "kurami" po vaseh ki hodijo po posluhu). Ko pelje tale dizel s kontejnerskimi 6-osnimi vagoni mimo našega vrta ne dela hrupa za enega Siemens-Desiroja, da ne primerjam z zelenimi ropotuljami brez prave moči SŽ in šklepetajočimi plato vagoni.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ljubitelj napisal/-a:Ko je že govora o Adrii, ali se je na železnicah, oziroma JŽI že kaj razmišljalo, kako preprečiti morebitne nesreče s temi Adrinimi kontejnerskimi vlaki. Problem je namreč ta, da so pretihi za Slovence (podobno se razmišlja za električne avtomobile, hitri kolesarji pa imamo konstantne probleme s "kurami" po vaseh ki hodijo po posluhu). Ko pelje tale dizel s kontejnerskimi 6-osnimi vagoni mimo našega vrta ne dela hrupa za enega Siemens-Desiroja, da ne primerjam z zelenimi ropotuljami brez prave moči SŽ in šklepetajočimi plato vagoni.

LPL

Ne vem kako je v Sloveniji, ampak zadnjič sem bral, da naj bi nekateri kantoni v Švici zahtevali tišje vagone in zavore na vagonih.... :roll:
363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1420
Pridružen: 06.09.2006, 18:28

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a 363 »

2016-920 je trenutno na Jesenicah.

Lp
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

Irena v Peklu pri Pesnici, pri nadvozu čez avtocesto. Zahvala, da prihaja iz Špilj pa gre prometniku v Pesnici, kjer sva se z Anejem ustavila.
Slika

Tam nekje, kjer je na sliki lokomotiva, sta pred leti trčila Fiat in Brižita.
Slika
Zadnjič spremenil petindvajsetka, dne 15.07.2012, 16:47, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Čudni so tile pri Adrii. V eno stran "strojni", v drugo praznina. Le kako jim znese. Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
stjepan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.02.2009, 21:17

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a stjepan »

petindvajsetka napisal/-a:Ingrid v Peklu pri Pesnici, pri nadvozu...
[-X To je Irena...
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

stjepan napisal/-a:
petindvajsetka napisal/-a:Ingrid v Peklu pri Pesnici, pri nadvozu...
[-X To je Irena...
Ja seveda. #-o Par strani nazaj sem iskal, katera je Irena in katera Ingrid in zgleda, da mi je ostala zadnje v spominu. :oops: Popravil. :D
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1591
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a desiro »

The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a: da ne primerjam z zelenimi ropotuljami brez prave moči
Žalitev za EMD? Ne vem če je že kdo delal boljše dizelske lokomotive kot Američani...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ljubitelj je napisal:
da ne primerjam z zelenimi ropotuljami brez prave moči SŽ



Žalitev za EMD? Ne vem če je že kdo delal boljše dizelske lokomotive kot Američani...
TGV Lyria, pa menda ne misliš, da so naše zelene ropotulje dandanes okoljsko sprejemljive? Sam nimam nič proti EMD lokomotivam, kakor tudi ne proti katerikoli drugi, le okoljsko naj bodo sprejemljive, kar za Siemensove vem, za EMD pa ne. Ta zadnja ki sem jo videl enih 5 let nazaj v CA je bila čudno glasna in kadeča v primeri z herkulesi, ki se vidijo na naših progah.

O moči pa samo to, 80 ton težak Hercules ima vlečno moč 1750 kW in največjo vlečno silo 235 kN, medtem ko ima 664 pri 113 tonah samo 1490 kW, vlečna sila pa je nekaj podobnega, javno dostopnega podatka ne zasledim.

Seveda pa ni primerno primerjati lokomotive različnih generacij, toda ostane dejstvo da EMD 664 v večnini meril ni primerljiva z sodobnimi lokomotivami.

LPL

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:
Ljubitelj je napisal:
da ne primerjam z zelenimi ropotuljami brez prave moči SŽ



Žalitev za EMD? Ne vem če je že kdo delal boljše dizelske lokomotive kot Američani...
TGV Lyria, pa menda ne misliš, da so naše zelene ropotulje dandanes okoljsko sprejemljive? Sam nimam nič proti EMD lokomotivam, kakor tudi ne proti katerikoli drugi, le okoljsko naj bodo sprejemljive, kar za Siemensove vem, za EMD pa ne. Ta zadnja ki sem jo videl enih 5 let nazaj v CA je bila čudno glasna in kadeča v primeri z herkulesi, ki se vidijo na naših progah.

O moči pa samo to, 80 ton težak Hercules ima vlečno moč 1750 kW in največjo vlečno silo 235 kN, medtem ko ima 664 pri 113 tonah samo 1490 kW, vlečna sila pa je nekaj podobnega, javno dostopnega podatka ne zasledim.

Seveda pa ni primerno primerjati lokomotive različnih generacij, toda ostane dejstvo da EMD 664 v večnini meril ni primerljiva z sodobnimi lokomotivami.

LPL

LPL
Hercules se s sodobnimi EMD ne more niti primerjati, gre za štiriosno lokomotivo, ki proti Vossloh Euro 4000 (z motorjem EMD) ali EMD Class 66 gladko izgubi, da ne govorimo o originalnih ameriških EMD SD ali General Electric GEVO. Tista "čudno kadeča" lokomotiva je najbrž močna vsaj za 2 herculesa...
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Če sem zloben - verjetno se EMD ne more primerjati tudi z zanesljivostjo in vzdržljivostjo Siemensovih lokomotiv. Imam občutek, da EMD zmaga na celi črti ;)
Goran
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

TGV Lyria:
Hercules se s sodobnimi EMD ne more niti primerjati, gre za štiriosno lokomotivo, ki proti Vossloh Euro 4000 (z motorjem EMD) ali EMD Class 66 gladko izgubi, da ne govorimo o originalnih ameriških EMD SD ali General Electric GEVO. Tista "čudno kadeča" lokomotiva je najbrž močna vsaj za 2 herculesa...
Saj sploh ne govorimo o moči. Razprava je tekla o tem, da so herkulesi neslišni v primeri z "zelenimi ropotuljami" SŽ, ki jih je že povozil čas. Primerjati zmogljivosti lokomotiv z 2x razliko v adhezijski teži je pa kot bi trdil, da je 664 mnogo boljši od 732.
Gorchi:
Če sem zloben - verjetno se EMD ne more primerjati tudi z zanesljivostjo in vzdržljivostjo Siemensovih lokomotiv. Imam občutek, da EMD zmaga na celi črti
Tu bi se pa deloma strinjal, saj zgodovina verjetno kaže tako. Dandanes pa je verjetno stvar že drugačna, skorajda sem prepričan, da dobiš v Nemčiji boljši DM kot v ZDA, krmila elektronika pa je tako in tako zgrajena (če že ne dobavljena) na nemških temeljih (IGTO), kakor skorajda na vseh električnih lokomotivah.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ljubitelj napisal/-a:
Saj sploh ne govorimo o moči. Razprava je tekla o tem, da so herkulesi neslišni v primeri z "zelenimi ropotuljami" SŽ, ki jih je že povozil čas. Primerjati zmogljivosti lokomotiv z 2x razliko v adhezijski teži je pa kot bi trdil, da je 664 mnogo boljši od 732.

Američani že vedo zakaj so naredili takšne... Me pa zanima kako vzdržljiv bo herkules pr 40+ let starosti, glede na to da delno poznam siemensovo (in tudi od ostalih) strategijo... Naredi za 20-30 let potem pa naj začne crkovat...
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Re 4/4 napisal/-a:... Me pa zanima kako vzdržljiv bo herkules pr 40+ let starosti, glede na to da delno poznam siemensovo (in tudi od ostalih) strategijo... Naredi za 20-30 let potem pa naj začne crkovat...

Pač odvisno od interesa in kvalitete vzdrževanja. Amerikanke niso noben tehnološki čudež. Nobena ne bi zdržala 10 let dela, če ne bi bila predpisano servisirana in revizirana.
Če bodo, (utopija glede današnjega časa in potrošniških razmer), Herkulesa 40 let obnavljali tako, kot naše stare lokomotive, bo povsem solidno služil.
Vendar, če ne bo kakšne hujše gospodarsko-sociološke katastrofe, to pač ne bo potrebno. Stara in preživeta tehnologija se mora pač umikati novi - sodobni.

Bodimo realni. Precej čustveno navijaškega pogleda je v zgornjih. :wink:

Mi imamo pa booljš avto kot viiiii .... press :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori