Adria Transport

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 791
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a petindvajsetka » 06.10.2012, 7:57

Tin€ napisal/-a:Herkules porabi iz Kopra do Avstrije in nazaj cca 2200l nafte.


Tine, do Špilj ali Jesenic?

Nejc
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 271
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a anzovc » 06.10.2012, 11:27

In pri kolk tonskem vlaku?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 06.10.2012, 16:58

_Borsig_ napisal/-a:
milchy napisal/-a:
038 napisal/-a:1.2l na 100 km (vir strojevodja iz GKBja), regan dobre 4l pri polni obremenitvi, je pa zelo odvisno od konfiguracije proge.


predvidevam, da si pozabil napisat, da na tono prepeljanega tovora oz. na tono teže vlaka ?

Popravek "iz prve roke": 1,2l/ 1 km (!!!), regan pa 4l / 1 km!!!


Takšen podatek o potrošnji dizel goriva ne pove prav nič.

Poraba goriva se ozačuje z: gram/KW/h. Šele potem je možna nekakšna realna primerjava.

Lp,
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3113
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 06.10.2012, 18:47

Ljubitelj napisal/-a:TGV Lyria in Re 4/4 sta očevidno strašna zagovornika teh zelenih smrdulj
...

Žal te morem razočarat, ampak nisem zagovornik smrdulj, ampak očitno tebe teh 2000 ton ne premakne z mrtve točke, Me en klinc briga al je herkules al regan al je Re 420 ampak mene samo zanima, da lahko spraviš ti v tek ta tovor

Ti dam še en primer v tujini na 26 promilov 30 km dogi vzpon pr 1500 tonah težkem zugu dajejo tandem z doprego na 35 let starih obnovljenih zugih, a tam bi pa tut jamro češ kupte nove.



Dam ti pa v razmislek .Direktni odjemalce na 110 kV (sistem 15 in 25 kV, za SŽ tudi podobno) omrežju plačuje okoli 55 € za 1 MWh in dokler delajo nuklearke in TE ter vlke HE se cena ne bo kaj veliko spreminjala, zaj pa reči ti za nafto če bo čez par let na isti ravni kot danes. Tako da zakaj metat dnar za nove dizle če regan dela :roll:

Ps očitno tebi ekonomija ne dela #-o
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a 541 » 06.10.2012, 19:06

Če že svinjate temo o Adriji, bom še pa jaz prišel h koritu. Predlagam kaj takega, precej tišje lokomotive kot Regani:

http://www.youtube.com/watch?v=wEETEOcQW90

http://www.youtube.com/watch?v=K7G1JKwbcdA

:lol:
m&m
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 39
Pridružen: 26.12.2011, 14:29

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a m&m » 06.10.2012, 21:31

Pozdravljeni,

ste se pa razpisali o ADT - ni kaj. No takole:

- vlaki ADT imajo bruto cca. 1.000 - 1.200 t. iz Kopra, nazaj večinoma manj
- vozijo na relaciji Koper - Kalsdorf (pri Grazu)
- povprečna poraba je cca. 2.500 l/obe smeri

Glede razlogov za nakup: popolnoma preprosto - z Taurusi preko Maribora ne moreš, enako proti Hodošu. Se strinjamo s tem, da če bi imeli stare lokomotive, bi jih bilo bolje izkoristiti do konca, kot kupovati nove. Vendar ADT nima starih lokomotiv.

Kot ste seznanjeni Herculesi vozijo praktično po celi Evropi in ko bo prišel čas, se bo kakšen za stalno vrnil v Slovenijo (ko bo infrastruktura to omogočala). Takrat se bo kakšen Hercules posla v tujino. Načeloma je lokomotiv v Evropi premalo in ni večjih problemov ob pridobivanju posla.

Potrditi je mogoče tudi tezo, da morda dražji energent prinese kakšno drugo prednost - v enem dnevu kompletna relacija v obe smeri. Na celotnem poteku večinoma le en strojevodja,....

Bo pa verjetno potrebno še nekaj časa, preden bo Ingrid opravljala svoje delo. Potrebuje test vpliva elektromagnetnega valovanja ali nekaj podobnega... Čeprav je lokomotiva popolnoma enaka, kot prejšnje, je pač potrebno opraviti ta test. Glede na to, da je to zadja izdelana lokomotiva te serije je to morda malo smešno ampak tako je - pa čeprav ima lokomotiva že operativno delovanje za Avstrijo in Nemčijo. V Sloveniji je malo drugače.... popolnoma realno je lahko, da se bo lokomotiva oddala v tujino in se bo nadomestno pripeljal nazaj starejši Hercules od LTE, ki pa ima dovoljenje za Slovenijo.

lp
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4202
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 07.10.2012, 8:20

Dnevi pohodništva se končujejo, prehodili smo lep del Slovenije, na forumu ste pa strašno živahni. Pri vseh teh forah o smrduljah in ropotulja proti lepoticam ženskega imena bom še enkrat poudaril, kar je povedal predstavnik ADT.

Potrditi je mogoče tudi tezo, da morda dražji energent prinese kakšno drugo prednost - v enem dnevu kompletna relacija v obe smeri. Na celotnem poteku večinoma le en strojevodja,....



Vse navdušene forumaše bi samo povprašal, koliko strojevodij in lokomotiv bi za podobno operacijo zaposlile SŽ, Tovorni promet? Ko boste odgovorili, da nekaj primerljivega, se pa povprašajte odkod SŽ katastrofalna nizka izkoriščenost strojevodij, glejte recimo podatek za leto 2009, ki je vzbudil nekoč strašen revolt, vendar še vedno ni ovržen.

PS.: Nikakor mi pa ne gre v glavo, da SŽ, Tovorni promet, mirno gledajo, kako se jim tovor seli k privatnim firmam. Zaslediti ni nikakršnih znakov, da bi si želele pridobiti dovoljenja za vožnjo vlakov v sosednjih državah, ne glede na to, da se večina tovora prepelje prav tja. V katero smer pa se razvija firma brez vizij pa ni težko ugotoviti.


LPL in konec debate
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a bronz » 09.10.2012, 8:39

Ljubitelj napisal/-a:...............
Vse navdušene forumaše bi samo povprašal, koliko strojevodij in lokomotiv bi za podobno operacijo zaposlile SŽ, Tovorni promet? Ko boste odgovorili, da nekaj primerljivega, se pa povprašajte odkod SŽ katastrofalna nizka izkoriščenost strojevodij, glejte recimo podatek za leto 2009, ki je vzbudil nekoč strašen revolt, vendar še vedno ni ovržen.............................



LPL in konec debate


Navdušeni forumaš pričakuje, da ja poznaš zadevo. JUGO-politični dril.....kapitalizem-izkoriščanje delavca ipd. E, ker je to firma kapitalnega vira, prvo kapital nato ...delavec (nujno zlo) :mrgreen: :mrgreen:
E, drugič, sž izvira iz socializma,(jebiga ima globoke korenine) PRVO je človek...........in potem kapital (dobiček)..... :roll: :roll:
Glede na to da si doživel glavo socializma, proti večini na forumu kateri smo videli samo rep le tega................. :mrgreen:
Ni ga junaka...............................................................................................................
Uporabniški avatar
kretnica
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 260
Pridružen: 09.01.2008, 16:09

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a kretnica » 09.10.2012, 12:00

Ljubitelj napisal/-a:Dnevi pohodništva se končujejo, prehodili smo lep del Slovenije, na forumu ste pa strašno živahni. Pri vseh teh forah o smrduljah in ropotulja proti lepoticam ženskega imena bom še enkrat poudaril, kar je povedal predstavnik ADT.

Potrditi je mogoče tudi tezo, da morda dražji energent prinese kakšno drugo prednost - v enem dnevu kompletna relacija v obe smeri. Na celotnem poteku večinoma le en strojevodja,....



Vse navdušene forumaše bi samo povprašal, koliko strojevodij in lokomotiv bi za podobno operacijo zaposlile SŽ, Tovorni promet? Ko boste odgovorili, da nekaj primerljivega, se pa povprašajte odkod SŽ katastrofalna nizka izkoriščenost strojevodij, glejte recimo podatek za leto 2009, ki je vzbudil nekoč strašen revolt, vendar še vedno ni ovržen.

PS.: Nikakor mi pa ne gre v glavo, da SŽ, Tovorni promet, mirno gledajo, kako se jim tovor seli k privatnim firmam. Zaslediti ni nikakršnih znakov, da bi si želele pridobiti dovoljenja za vožnjo vlakov v sosednjih državah, ne glede na to, da se večina tovora prepelje prav tja. V katero smer pa se razvija firma brez vizij pa ni težko ugotoviti.


LPL in konec debate


Pa kdo si ti, da boš govoru kdaj je konec debate (pa maš lahko IQ 200) in žalil ljudi na osnovi česa, statistike???
Dejstvo pa je, da so stvari, ki so večje od sistema. In s tvojim pristopom se ne bo rešilo nič.

P.S. mal sem še naspidiran od nočne ko sem naredu samo, koliko že? 50km.
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a dare20 » 09.10.2012, 19:19

Ljubitelj izredno zanimivo je tvoje statistično znanje. NAmreč to, kar ti govoriš so statistike nekega delavca v pisarni, ki nima blage veze o delovnih pogojih teh strojevodij. NAmreč sam sem v debati z strokovnjaki iz področja varnosti in zdravja pri delu debatiral, da bi po predpisih morali na določenih serijah strojevodje delati celo manj, kot pa ti govoriš. PA ne zato, da nočejo delati ampak zaradi prekoračenih parametrov, ki so škodljivi za nastanek obolenj.

Ker ni ta forium političen ampak je spoiznavni za železniško tematiko nebom šel v detalje.
m&m
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 39
Pridružen: 26.12.2011, 14:29

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a m&m » 09.10.2012, 19:52

Vsi, ki delate primerjave med ADT ali SŽ se morate zavedati, da primerjate popolnoma različna sistema.

Na eni strani je sistem, ki je velik. Pomeni ogromno usklajevanja in koordiniranja - ne samo v okviru SŽ, temveč tudi preko meja z drugimi prevozniki.

Na drugi strani imate podjetje, ki je butično. Obdeluje lahko vsak vlak posebej. Taka organizacija (v takšnem obsegu) je bistveno lažja in ravno zato neprimerljiva.

Na eni strani je vlečna flota že delno zastarela, na drugi strani popolnoma nova....

Je pa zanimivo to, da se tako na forumu kot dejansko v praksi venomer srečujemo s primerjavami in neko tekmo, kdo je boljši, kdo mora bolj delati, kdo bolj izkoriščan.... nikjer pa ni zaslediti idej, da bi lahko velik in majhen sistem poiskala skupne konkurenčne prednosti.... mislim, da nam vsem manjka predvsem to.

V praksi obstaja ogromno potencialnih možnosti za kombiniranje dveh prevoznikov. Do rezulata pride le, če so glave trezne in neobremenjene kdo bo koga temveč, kaj ima lahko posamezni prevoznik več, če se pri storitvah kombinira.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4202
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 10.10.2012, 6:52

dare20
NAmreč sam sem v debati z strokovnjaki iz področja varnosti in zdravja pri delu debatiral, da bi po predpisih morali na določenih serijah strojevodje delati celo manj, kot pa ti govoriš. PA ne zato, da nočejo delati ampak zaradi prekoračenih parametrov, ki so škodljivi za nastanek obolenj.



Da debata ne bo povsem zamrla, kar mi nekateri vročekrvneži zanimajo samo to. Dare20, jaz nisem nikjer trdil, koliko bi strojevodje morali delati. Jaz samo delim vlakovne km (pot +tov. vlaki) s številom strojevodij in ven pride za leto 2009 katastrofalen rezulat 57,36 km/strojevodjo/dan. (17.469.000 vlak.km/1199 str. = 14.570 vl.km/str, delimo z 254 del. dni v letu 2009 in dobimo gornji rezultat). Zakaj pa strojevodja na šihtu povprečno prevozi manj kot v povprečju za prihod na delo pa ni moj problem. Vem samo to, da bi kamionski prevoznik z dnevno prevoženimi 57 km/zaposlenega ekspresno propadel.

Ko pa že govorimo o porabi goriva, ali se je kdo že vprašal, zakaj poraba dizelskega goriva na 1000BTKm niha (pri električnih je poraba nihanje znotraj 2% s trendom rahlega padanja) za 23% navzgor (recimo 2009/2008), ko je poraba poskočila iz 8,06 na 9,91 kg/1000 BTKm. Ali se je kdo vprašal, zakaj dizelske lokomotive ob nespremenjenem številu mazalnih km (2010:2008) opravijo 16% manj BTKM, medtem ko to pri elok rahlo narašča, kar pomeni da se dizli vozijo vedno bolj v prazno.

LPL

PS.: Bil bi pa že skrajni ačs, da se to debato premakne zaradi mene v čvek, saj edino m&m daje neke pametne izjave.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 10.10.2012, 8:51

m&m napisal/-a:Vsi, ki delate primerjave med ADT ali SŽ se morate zavedati, da primerjate popolnoma različna sistema.

Na eni strani je sistem, ki je velik. Pomeni ogromno usklajevanja in koordiniranja - ne samo v okviru SŽ, temveč tudi preko meja z drugimi prevozniki.

Na drugi strani imate podjetje, ki je butično. Obdeluje lahko vsak vlak posebej. Taka organizacija (v takšnem obsegu) je bistveno lažja in ravno zato neprimerljiva.

Na eni strani je vlečna flota že delno zastarela, na drugi strani popolnoma nova....

Je pa zanimivo to, da se tako na forumu kot dejansko v praksi venomer srečujemo s primerjavami in neko tekmo, kdo je boljši, kdo mora bolj delati, kdo bolj izkoriščan.... nikjer pa ni zaslediti idej, da bi lahko velik in majhen sistem poiskala skupne konkurenčne prednosti.... mislim, da nam vsem manjka predvsem to.

V praksi obstaja ogromno potencialnih možnosti za kombiniranje dveh prevoznikov. Do rezulata pride le, če so glave trezne in neobremenjene kdo bo koga temveč, kaj ima lahko posamezni prevoznik več, če se pri storitvah kombinira.


Lepo in korektno napisano. Slika

Škoda, da jih 90% ne razmišlja tako. Pa s temi procenti ne mislim samo SŽ. :?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a holding » 10.10.2012, 18:00

Dolfe napisal/-a:Škoda, da jih 90% ne razmišlja tako. Pa s temi procenti ne mislim samo SŽ. :?

...je tako, žal.... #-o ...
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Adria Transport

OdgovorNapisal/-a dare20 » 13.10.2012, 19:26

Ljubitelj
Glej ti si šel statistiko brez dejanskega stanja. Vidiš samo strojevodje in koliko ur naredijo. NE poveš pa v kakšnih delovnih pogojih delajo. JAz nebi šel kar čez palec ocenjevat neke analize. Ali morda veš, da v kolikor je prekoračen hrup na delovnem mestu je potrebno skrajšati izpostavljenost tega delavca negativnim vplivom.
To tudi vedo tisti, ki se ukvarjajo z tem.
ZAto pa ni čudno, da je zavožen sistem v zvezi plačevanja prispevkov za pokojninsko blagajno. ZAto ne glej in ne navajaj podatkov kar čez palec. NAmreč neprimerno bolje je delati na dobrih lokomotivah, ki ne povzročajo vibracij kot pa na neki drvarnici.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost