Saj ni vedno prevoznik kriv, če vozi svinjarijo.
Pred časom je neki prevoznik dostavil prazne tuje vagone. Na nakladališču so jih zavrnili, ker so bili neprimerni, umazani. Prevoznik jih je najprej umaknil, potem pa spet dostavil, ker je prišla taka komanda od "ustreznih inštitucij". In seveda je šla neoporečna roba v neprimerne vagone.
In kaj je tu kriv prevoznik
to je povsem druga zgodba, saj je "ustrezna inštitucija" odobrila prevoz, torej ona nosi krivdo za vsako nepravilnost. Prej pa se je namigovalo, da ne bi bilo čudno, če bi prevoznik v eno smer vozil mineralna olja v drugo pa jedilna olja. Ali pa da nek avtoprevoznik z neopranim kesonom prevaža izmenično gnoj in pšenico.
lepo razvita debata... nekdo vrže kost in vsi jo glodajo...
Gre za prehrambene izdelke in pošiljke pregledujejo ustrezne kontrolne inštitucije... mirno lahko kupujete italijanske makarone in prepečenec.....
Malo ta razmislek:
Lokomotive vse praktično nove, Glencore pa upravlja s 1.150 vagoni za te prevoze. Vsak vagon ima gps sledilno napravo, ki sporoča točne podatke o kilometrih, nahajanju (zaradi kontrol in revizij)... Njihova logika je enostavna - nič ne prepuščajo naklučju.
Če se obrnemo malo naokoli po tirih in cestah - kje je videti še kaj takega?
Lokomotive vse praktično nove, Glencore pa upravlja s 1.150 vagoni za te prevoze. Vsak vagon ima gps sledilno napravo, ki sporoča točne podatke o kilometrih, nahajanju (zaradi kontrol in revizij)... Njihova logika je enostavna - nič ne prepuščajo naklučju.
Kaj pa manj lepa dejstva (no saj so precej podobna mnogim internacionalkam):
Glencore ili punom imenom Glencore International AG je kontroverzna Švajcarska korporacija koja kontrolira veliki dio svetskih sirovina i hrane. Uz pomoć te kontrole ona drži veliki utjecaj na svetske cijene hrane i sirovina. Po Reutersu Glencore je najveća kompanija za koju obični ljudi nisu nikada čuli.
.....
Nakon gotovo 40 godina kontroverznih, protuzakonitih i visoko profitabilnih poslova Glencore je najveći svetski vladar sirovina i hrane koji diktira njihove cenu. Trenutačno Glencore drži 60 % svetskog tržišta cinka, 50 % bakra, 45 % olova, 38 % aluminija, 28 % ugljena za grijanje, 25 % ječma, 25 % suncokreta, 25 % uljane repice i 10 % pšenice [1] . Pored tih resursa nad kojima ima potpunu kontrolu Glencore je većinski suvlasnik i korporacije Xstrata to jest najvećeg svetskog proizvođača ugljena. Zbog ekonomske krize godišnji profit Glencorea je opao s 5.19 milijardi dolara 2007. godine na "samo" 2.72 milijardi 2010. [2]
Seveda ne, progo proti Tržiču so menda že davno ukinili. Lahko bi pa skočila čez Korensko sedlo do Beljaka in potem čez Megvarje vrata v Trbiž. Če so ji že bližnjico mimo Tamarja izpod koles potegnili