Adria Transport

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
Odgovori
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ali bodo kakšne temeljite teste delali tudi na 3kV DC? Če ja, kje?
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ali bodo kakšne temeljite teste delali tudi na 3kV DC? Če ja, kje?
Glede na konstrukcijo električnega dela neke silne potrebe preiskusiti 3kV DC ni. Po opisu na wikipediji se namreč DC napetost priklopi direktno na usmernik 2x1750V.
Der ölgekühlte, unterflur angeordnete Trafo versorgt den Vierquadrantensteller. Dieser wurde in Dreipunktschaltung realisiert und versorgt einen Gleichspannungszwischenkreis von 2 x 1750 V. Im Gleichstrombetrieb wird die Fahrleitungsspannung, die zwischen 2 und 4,2 kV schwankt, direkt in den Zwischenkreis gespeist.
Bodo pa sigurno vsi potrebni testi izvedeni, toda verjetno bolj v smislu operabilnosti.

LPL
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

Verjetno pa bo potrebna homologacija za Slovenijo?!?
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a maxima »

Mislim da so včasih vozile v Italijo, kjer ni velike razlike v napetosti(če prav razumem kaj previte).
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2566
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

maxima napisal/-a:Mislim da so včasih vozile v Italijo, kjer ni velike razlike v napetosti(če prav razumem kaj previte).
Ni fora v razliki v napetosti. Lokomotiva bo morala priti k nam na homologacijo, in zagotovo delati teste tudi na našem omrežju.
Če sem malo sarkastičen: vsaj ena prednost naših zastarelih prog bo sedaj ta, da bodo po njih vozile edinstvene lokomotive :D
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a mkx »

maxima napisal/-a:Mislim da so včasih vozile v Italijo, kjer ni velike razlike v napetosti(če prav razumem kaj previte).
So včasih vozile tudi po Avstriji, pa so po reviziji vseeno naredili obremenitveno vožnjo.

Mene je bolj zanimalo, ali bodo tudi pod 3kV delali temeljitejše teste (post-revizijske). Ampak če je res, kar je napisal @Ljubitelj glede konstrukcije, potem delati kakšnih obremenitev pod 3kV nima smisla. Homologacija je seveda čisto nekaj drugega, za to se najbrž bo že morala vsaj ena od njih sparkirati v Moste za kakšen teden ali dva.
LP, Metod
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a cokla »

mkx napisal/-a: So včasih vozile tudi po Avstriji, pa so po reviziji vseeno naredili obremenitveno vožnjo.

.
Saj se po vsaki reviziji naredi obremenilna vožnja...tudi pri nas.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a mkx »

cokla napisal/-a:
mkx napisal/-a:So včasih vozile tudi po Avstriji, pa so po reviziji vseeno naredili obremenitveno vožnjo.
Saj se po vsaki reviziji naredi obremenilna vožnja...tudi pri nas.
Natanko tako. Dejstvo, da so pred 20 leti vozile po Italiji avtomatično še ne pomeni, da so po zadnji reviziji sposobne vožnje po Sloveniji. Zato je treba izvesti ustrezna testiranja, glede na električno konstrukcijo lokomotive pa menda ni potrebna obremenilna vožnja še pod 3kV saj za ta del menda zadošča že opravljena obremenilna vožnja pod 15kV.
LP, Metod
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a zbowe »

nejko077 napisal/-a: Slika
Slika
Estetično gledano, so Vectroni res korak nazaj...
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1590
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a desiro »

Zbowe, tole na tvojih slikah ni vectron.

Vectron je tole: Slika
slika z interneta.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

zbowe napisal/-a: Estetično gledano, so Vectroni res korak nazaj...
Pa vendar "osvajajo" vzhod Italije. :lol: Par dni nazaj FuoriMuro, v kratkem pa še 8 komadov Lokomotion-a.
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a zbowe »

desiro napisal/-a:Zbowe, tole na tvojih slikah ni vectron.

Vectron je tole: http://farm1.static.flickr.com/710/2261 ... 4c9669.jpg
slika z interneta.
Vem, hotel sem biti malo hironičen. Po mojem so, vedno iz estetskega vidika, Vectroni korak nazaj glede na to serio lokomotiv.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Re 4/4 napisal/-a:
zbowe napisal/-a: Estetično gledano, so Vectroni res korak nazaj...
Pa vendar "osvajajo" vzhod Italije. :lol: Par dni nazaj FuoriMuro, v kratkem pa še 8 komadov Lokomotion-a.
Re 4/4, nebi jemal italijane kot vzorec kar se tiče lepote lokomotiv (grdavša docet...) :mrgreen:
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1590
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a desiro »

Saj so tudi s stališča same tehnike korak nazaj, vsaj takšen imam prvi občutek, je namreč kot mešanica med br189 in 541. To da nima v "osnovni opremi" ogledal se mi zdi pa še največji kiks.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Adria Transport

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Treba se je zavedati,da je kupec tisti,ki odloča naroči in plača. Zato imajo Belgijski in Portugalski Vecktroni stranska okna.Siemens bo z veseljem naredil tudi zlata kolesa še bolj z veseljem pa zaračunal.
Odgovori