Adria Transport
Re: Adria Transport
Glede na konstrukcijo električnega dela neke silne potrebe preiskusiti 3kV DC ni. Po opisu na wikipediji se namreč DC napetost priklopi direktno na usmernik 2x1750V.Ali bodo kakšne temeljite teste delali tudi na 3kV DC? Če ja, kje?
Bodo pa sigurno vsi potrebni testi izvedeni, toda verjetno bolj v smislu operabilnosti.Der ölgekühlte, unterflur angeordnete Trafo versorgt den Vierquadrantensteller. Dieser wurde in Dreipunktschaltung realisiert und versorgt einen Gleichspannungszwischenkreis von 2 x 1750 V. Im Gleichstrombetrieb wird die Fahrleitungsspannung, die zwischen 2 und 4,2 kV schwankt, direkt in den Zwischenkreis gespeist.
LPL
Re: Adria Transport
Verjetno pa bo potrebna homologacija za Slovenijo?!?
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Adria Transport
Mislim da so včasih vozile v Italijo, kjer ni velike razlike v napetosti(če prav razumem kaj previte).
Re: Adria Transport
Ni fora v razliki v napetosti. Lokomotiva bo morala priti k nam na homologacijo, in zagotovo delati teste tudi na našem omrežju.maxima napisal/-a:Mislim da so včasih vozile v Italijo, kjer ni velike razlike v napetosti(če prav razumem kaj previte).
Če sem malo sarkastičen: vsaj ena prednost naših zastarelih prog bo sedaj ta, da bodo po njih vozile edinstvene lokomotive
Re: Adria Transport
So včasih vozile tudi po Avstriji, pa so po reviziji vseeno naredili obremenitveno vožnjo.maxima napisal/-a:Mislim da so včasih vozile v Italijo, kjer ni velike razlike v napetosti(če prav razumem kaj previte).
Mene je bolj zanimalo, ali bodo tudi pod 3kV delali temeljitejše teste (post-revizijske). Ampak če je res, kar je napisal @Ljubitelj glede konstrukcije, potem delati kakšnih obremenitev pod 3kV nima smisla. Homologacija je seveda čisto nekaj drugega, za to se najbrž bo že morala vsaj ena od njih sparkirati v Moste za kakšen teden ali dva.
LP, Metod
Re: Adria Transport
Saj se po vsaki reviziji naredi obremenilna vožnja...tudi pri nas.mkx napisal/-a: So včasih vozile tudi po Avstriji, pa so po reviziji vseeno naredili obremenitveno vožnjo.
.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Adria Transport
Natanko tako. Dejstvo, da so pred 20 leti vozile po Italiji avtomatično še ne pomeni, da so po zadnji reviziji sposobne vožnje po Sloveniji. Zato je treba izvesti ustrezna testiranja, glede na električno konstrukcijo lokomotive pa menda ni potrebna obremenilna vožnja še pod 3kV saj za ta del menda zadošča že opravljena obremenilna vožnja pod 15kV.cokla napisal/-a:Saj se po vsaki reviziji naredi obremenilna vožnja...tudi pri nas.mkx napisal/-a:So včasih vozile tudi po Avstriji, pa so po reviziji vseeno naredili obremenitveno vožnjo.
LP, Metod
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Adria Transport
Estetično gledano, so Vectroni res korak nazaj...nejko077 napisal/-a:
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Adria Transport
Zbowe, tole na tvojih slikah ni vectron.
Vectron je tole:
slika z interneta.
Vectron je tole:
slika z interneta.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Adria Transport
Pa vendar "osvajajo" vzhod Italije. Par dni nazaj FuoriMuro, v kratkem pa še 8 komadov Lokomotion-a.zbowe napisal/-a: Estetično gledano, so Vectroni res korak nazaj...
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Adria Transport
Vem, hotel sem biti malo hironičen. Po mojem so, vedno iz estetskega vidika, Vectroni korak nazaj glede na to serio lokomotiv.desiro napisal/-a:Zbowe, tole na tvojih slikah ni vectron.
Vectron je tole: http://farm1.static.flickr.com/710/2261 ... 4c9669.jpg
slika z interneta.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Adria Transport
Re 4/4, nebi jemal italijane kot vzorec kar se tiče lepote lokomotiv (grdavša docet...)Re 4/4 napisal/-a:Pa vendar "osvajajo" vzhod Italije. Par dni nazaj FuoriMuro, v kratkem pa še 8 komadov Lokomotion-a.zbowe napisal/-a: Estetično gledano, so Vectroni res korak nazaj...
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Adria Transport
Saj so tudi s stališča same tehnike korak nazaj, vsaj takšen imam prvi občutek, je namreč kot mešanica med br189 in 541. To da nima v "osnovni opremi" ogledal se mi zdi pa še največji kiks.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Adria Transport
Treba se je zavedati,da je kupec tisti,ki odloča naroči in plača. Zato imajo Belgijski in Portugalski Vecktroni stranska okna.Siemens bo z veseljem naredil tudi zlata kolesa še bolj z veseljem pa zaračunal.