Lastnik je TecSol, najete pa so že s strani LTE (katere hčerinska družba je Adria) in namenjene vožnji med Dunajem in Koprom.Re 4/4 napisal/-a: Lastnik teh lokomotiv ni Adria Transport. Je pa povsem možno, da bodo vozili, če bo prišlo do najema.
Adria Transport
Re: Adria Transport
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Adria Transport
O razvoju in značilnostih Brennerske lokomotive 1822 sem pred kakimi 20 leti shranil strokovni članek, objavljen v tovarniški reviji ABB. Poudarek je na električni opremi in krmiljenju. Ne bi rad kršil avtorskih pravic z objavo na forumu, zato sem ga pripravljen s kom od zainteresiranih deliti preko privatnega sporočila.
lp
lp
Re: Adria Transport
Še malo gibljive slike iz včerajšnjih testiranj:
https://youtu.be/A-nqNI02wMI
https://youtu.be/A-nqNI02wMI
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Adria Transport
Se kaj ve, kako je minilo testiranje 1822, namreč obremenilna vožnja iz Kopra, vlak je bil nekam dolg pa lahak, kakšni problemi?
LPL
LPL
Re: Adria Transport
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Adria Transport
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Adria Transport
Elegantne lokomotive. Koliko pa si upajo največ potegniti iz Kopra in s kakšno hitrostjo?
preglednik
Re: Adria Transport
preglednik napisal/-a:Elegantne lokomotive. Koliko pa si upajo največ potegniti iz Kopra in s kakšno hitrostjo?
Ne vem...počakajmo na uporabno dovoljenje....potem bo pokazala kaj zna.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Adria Transport
...glede na to, da je 4-osna in le 20 t/os, najbrž ne kaj dost' čez 700 ton......al' pa 'ma kakšne druge "fore"...
Re: Adria Transport
po drugi strani pa je bila narejena za Brenner... ne bi dvomil v njo.holding napisal/-a:...glede na to, da je 4-osna in le 20 t/os, najbrž ne kaj dost' čez 700 ton......al' pa 'ma kakšne druge "fore"...
Re: Adria Transport
...jah....možno....Vmax je "le" 140..... ...bomo najbrž kmal zved'l kwa zmore v klan'c.......
Re: Adria Transport
Ampak za potniške vlake....TGV Lyria napisal/-a:po drugi strani pa je bila narejena za Brenner... ne bi dvomil v njo.holding napisal/-a:...glede na to, da je 4-osna in le 20 t/os, najbrž ne kaj dost' čez 700 ton......al' pa 'ma kakšne druge "fore"...
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Adria Transport
Glede na manj kot 10% razliko v masi (82:87 ton) med 1822 in 541 je pričakovati podobno razmerje v vlečnih silah, seveda če mi starejša dama dobro krmiljenje motorjev. In res je podatek za 1822 280 kN in za 541 300 kN za startno vlečno silo (v=0). V podobnem razmerju bo torej tudi obremenitev iz Kopra, tam nekje med 750 in 800 tonami....TGV Lyria napisal/-a:
holding napisal/-a:
...glede na to, da je 4-osna in le 20 t/os, najbrž ne kaj dost' čez 700 ton......al' pa 'ma kakšne druge "fore"...
po drugi strani pa je bila narejena za Brenner... ne bi dvomil v njo.
Ampak za potniške vlake....
LEP DAN
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Adria Transport
@cokla,
Pohvala za slike s poskusne vožnje. Za moj okus je serija 1822 ena najlepših lokomotiv, še lepša mi je bila v originalnih barvah OBB. Po svoji eleganci prekaša Vectrona in Taurusa, kar se lahko vsak prepriča na sliki, kjer so vse tri.
Glede njene zmogljivosti povzemam nekaj podatkov iz članka, ki sem ga že omenil:
Masa 83 t, (na slikah vidimo 80 t, najbrž so jo olajšali zaradi nas)
Moč 4400 kW za vleko
moč 4400 kW za rekuperativno zaviranje oz 1000 kW za uporovno zaviranje
Startna vlečna sila 280 kN, trajna 250 kN
Na Brennerski progi naj bi na merodajnem vzponu 2,6% s hitrostjo 70 km/h v dvojniku vlekle 1100 t vlake, kar je bilo omejeno z dovoljeno silo na kavlju, pri čemer je bilo upoštevano dovolj rezerve za pospeševanje. Kako se točno upošteva ta rezerva, pa ne vem. Opažam le, da je dovoljena masa vlaka manjša kot enostaven kvocient med trajno vlečno silo merodajnim uporom na določenem vzponu. Najbrž je to upoštevano v železničarski enačbi, ki upam, da sem jo prav povzel z enega od postov. Če računam po njej, dobim za koprsko progo 4400*367*0,9/(25+2,5)/70 - 80 = 675 t. Ker ne vem pomena vseh konstant, naj me poznavalci popravijo.
lep pozdrav!
Pohvala za slike s poskusne vožnje. Za moj okus je serija 1822 ena najlepših lokomotiv, še lepša mi je bila v originalnih barvah OBB. Po svoji eleganci prekaša Vectrona in Taurusa, kar se lahko vsak prepriča na sliki, kjer so vse tri.
Glede njene zmogljivosti povzemam nekaj podatkov iz članka, ki sem ga že omenil:
Masa 83 t, (na slikah vidimo 80 t, najbrž so jo olajšali zaradi nas)
Moč 4400 kW za vleko
moč 4400 kW za rekuperativno zaviranje oz 1000 kW za uporovno zaviranje
Startna vlečna sila 280 kN, trajna 250 kN
Na Brennerski progi naj bi na merodajnem vzponu 2,6% s hitrostjo 70 km/h v dvojniku vlekle 1100 t vlake, kar je bilo omejeno z dovoljeno silo na kavlju, pri čemer je bilo upoštevano dovolj rezerve za pospeševanje. Kako se točno upošteva ta rezerva, pa ne vem. Opažam le, da je dovoljena masa vlaka manjša kot enostaven kvocient med trajno vlečno silo merodajnim uporom na določenem vzponu. Najbrž je to upoštevano v železničarski enačbi, ki upam, da sem jo prav povzel z enega od postov. Če računam po njej, dobim za koprsko progo 4400*367*0,9/(25+2,5)/70 - 80 = 675 t. Ker ne vem pomena vseh konstant, naj me poznavalci popravijo.
lep pozdrav!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Adria Transport
4400: Moč v kilovatihelektričar napisal/-a:@cokla,
4400*367*0,9/(25+2,5)/70 - 80 = 675 t.
367: Razmernik, ki kilovate spremeni v Nm/s in hitrost v m/s (osnovne fizikalne enote). Če bi bila moč v konjskih silah bi bil ta razmernik enak 270.
0,9: Mehanski izkoristek lokomotive (mislim, da je kar optimističen)
(25 + 2,5): Vzpon proge v promilih s prištetim uporom zaradi trenja vlaka v daN/t (enote približno štimajo)
70: Hitrost vlaka v km/h
80: Teža lokomotive v tonah
preglednik