Adria Transport
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Adria Transport
@preglednik,
Hvala za razlago. Vmes sem odkril napako. Namreč s 4400 kW je pri 70 km/h vlečna sila največ 226 kN. Z 250 kN bi lahko vlekla le do hitrosti 63 km/h, kar se tudi ujema s kolenom (kritično hitrostjo) na vlečni karakteristiki. Tedaj po isti formuli dobim maso vlaka 758 t, kar je podobno oceni @ljubitelja in drugih.
Lp
Hvala za razlago. Vmes sem odkril napako. Namreč s 4400 kW je pri 70 km/h vlečna sila največ 226 kN. Z 250 kN bi lahko vlekla le do hitrosti 63 km/h, kar se tudi ujema s kolenom (kritično hitrostjo) na vlečni karakteristiki. Tedaj po isti formuli dobim maso vlaka 758 t, kar je podobno oceni @ljubitelja in drugih.
Lp
Re: Adria Transport
...jah, bomo videli, kakšen koeficient "Evropa/Balkan" bodo upoštevali..... ....
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Adria Transport
Moram reči, da me lepa Avstrijka kar vznemirja. Poleg tega sem že v obdobju njenega nastanka na Dunaju opazil podobno lokomotivo OBB1014, Obe imata enak "lokkasten", medtem ko se podvozje in električni del razlikujeta. Lahko bi rekli, da je 1014 hitronoga polsestra bolj nabildane brennerske 1822. Tudi ta je dvosistemska (15kV, 16,7Hz in 25kV, 50Hz), namenjena pa je bila predvsem vleki potniških vlakov med Dunajem in Slovaško ter Madžarsko.
Ne ena ne druga nista bili komercialno uspešni, saj so tudi 1014 zgradili le 18 primerkov in jih izločili iz prometa že po 15 letih. Ne vem ali je temu botroval Siemensov prevzem avstrijske firme SGP (Simmering Graz Pauker) leta 1989, kar bi lahko imelo za posledico skupen razvoj Siemensovih Helg in pozneje taurusov ter s tem odmrtje ostalih projektov. Pripenjam linke na nemško Wikipedijo, od kjer sem povzel podatke, pa si lahko vsak sam prebere in primerja več.
https://de.wikipedia.org/wiki/%C3%96BB_1822
https://de.wikipedia.org/wiki/%C3%96BB_1014
LP
Ne ena ne druga nista bili komercialno uspešni, saj so tudi 1014 zgradili le 18 primerkov in jih izločili iz prometa že po 15 letih. Ne vem ali je temu botroval Siemensov prevzem avstrijske firme SGP (Simmering Graz Pauker) leta 1989, kar bi lahko imelo za posledico skupen razvoj Siemensovih Helg in pozneje taurusov ter s tem odmrtje ostalih projektov. Pripenjam linke na nemško Wikipedijo, od kjer sem povzel podatke, pa si lahko vsak sam prebere in primerja več.
https://de.wikipedia.org/wiki/%C3%96BB_1822
https://de.wikipedia.org/wiki/%C3%96BB_1014
LP
Re: Adria Transport
RCCC se zanimao za najem taksnih, 1014 lokomotiva. Koliko vem, obstajajo nekaksne resne tezave s homologacijom in softwareom...
pozdrav
toma
pozdrav
toma
Re: Adria Transport
Mene pa zanima en detajl: na nemški Wikipedijini strani o seriji 1822 piše, da je imela ob "rojstvu" tri OT: enega za avstrijski vozni vod (15 kV 16 2/3 Hz), dva pa za italijanski vozni vod (3 kV DC). Ali je tako ostalo ali pa so to spremenili in ima sedaj en OT za 3 kV in dva za 15 kV?
LP, Metod
Re: Adria Transport
Ostalo kot je bilo. Poglej na slike, kjer je pri nas vedno dvignjen eden od zunanjih dveh OT. Notranji je za 15 kV.mkx napisal/-a:Mene pa zanima en detajl: na nemški Wikipedijini strani o seriji 1822 piše, da je imela ob "rojstvu" tri OT: enega za avstrijski vozni vod (15 kV 16 2/3 Hz), dva pa za italijanski vozni vod (3 kV DC). Ali je tako ostalo ali pa so to spremenili in ima sedaj en OT za 3 kV in dva za 15 kV?
Re: Adria Transport
Lok 1014 potrebuje kompletno revizijo in nove rezervne dele (prevsem IGBT, kjer pa je cena 1-2 milijona € za eno lokomotivo). Stoji pa že od leta 2006 in je označena kot schrottlok. Bila je neuspešna prodaja (sestro 1012 so pokupili pri Hectorrail-u), za to pa ni zanimanja.Toma napisal/-a:RCCC se zanimao za najem taksnih, 1014 lokomotiva. Koliko vem, obstajajo nekaksne resne tezave s homologacijom in softwareom...
pozdrav
toma
Drugače do božiča bo znano ali bodo nove lokomotive pri RCA-ju traxx ali vectron.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Adria Transport
Re4/4,
Hvala za zanimivosti o OBB 1014 in 1012. V tistem času se je veliko razvijalo potem pa so povsem prevladali veliki Siemens in še nekateri.
Lp
Hvala za zanimivosti o OBB 1014 in 1012. V tistem času se je veliko razvijalo potem pa so povsem prevladali veliki Siemens in še nekateri.
Lp
Re: Adria Transport
V tistem času so se začele združevati podjetja, ki so od 30 let prejšnjega stoletja izdelovale vsaka svoje dele za lokomotive. Npr. Asea (JŽ 441, ki je kopija rc4 Švedskih železnic) je ukinila program in ga prodala Romunski Softronic, Brown-Boveri, ki je del Švicarskega ABB-ja, je včasih skupaj s podjetjem SLM izdeloval lokomotive za SBB in BLS ter ozkotirne proge. Kasneje so se združili v Stadler, ki je sedaj, kupil Vossloh iz Španije (class 88), v vmesnem času se je ustanovil Bombardier. Siemens pa je pokupil vse vzhodne firme v Nemčiji in Avstriji, ter tako zaenkrat postal proizvajalec, ki nima konkurence.električar napisal/-a: Hvala za zanimivosti o OBB 1014 in 1012. V tistem času se je veliko razvijalo potem pa so povsem prevladali veliki Siemens in še nekateri.
Lp
Če malo špekuliram. Če bi SGP imela dobavitelja ABB, potem bi bila zgodba o teh lokomotivah ravno obratna. Ampak Avstrijci so prijatelji Nemcev, Švicarji pa jih nimajo radi zaradi časa Habsburžanov( bolj v šali, ampad delček resnice je na tem).
Re: Adria Transport
Off topic:Re 4/4 napisal/-a:Npr. Asea (JŽ 441, ki je kopija rc4 Švedskih železnic) je ukinila program in ga prodala Romunski Softronic...
JZ 441 nije nikaksna kopija, 441 je svedska Rb lokomotiva! 442 je kopija Rc4 sa drugacnim dizajnom. Romunske in Jugoslavanske 461 so licencno izdelane ASEAine NSB EL15.
pozdrav
toma
Re: Adria Transport
Toma, serija 441 oz 1141 nima vse dele od švedske Rb. Podstavna vozička so od Rc.
Rb 1001
Rc 1010
441-032
EDIT: serija Rb je bila nekakšan eksperiment, izdelano je bilo 6 kosov. Prvi dvi (1001&2) sta imala en oblik eksperimentalnih podstavnih vozičkov, drugi dvi (1003&4) drugi oblik in tretji dvi (1005&6) tretji oblik. Verjetno zaradi tega "jugoslovanske" ASEAe imajo podstavne vozičke od Rc.
Lahko tudi slike zalepimo:
Rb 1003
Rb1006
Rb 1001
Rc 1010
441-032
EDIT: serija Rb je bila nekakšan eksperiment, izdelano je bilo 6 kosov. Prvi dvi (1001&2) sta imala en oblik eksperimentalnih podstavnih vozičkov, drugi dvi (1003&4) drugi oblik in tretji dvi (1005&6) tretji oblik. Verjetno zaradi tega "jugoslovanske" ASEAe imajo podstavne vozičke od Rc.
Lahko tudi slike zalepimo:
Rb 1003
Rb1006
Re: Adria Transport
Kateremu operaterju pa? CFR?
Re: Adria Transport
Podobna zgodba kot z 1822. Prodane firmi da jih predela. Potem gredo na trg. Špekulacij, kdo jih bo vzel je pa toliko, da ni vredno pisat. Se pa pojavlja med bodočimi kupci tudi DB cargo Romunia.maxima napisal/-a:Kateremu operaterju pa? CFR?
CFR ne. Oni se ne ločijo od Softronica.