TGV Lyria napisal/-a:Zanimivo se mi zdi, da ima na zgornjih fotografijah iz Postojne dvignjen prednji OT, čeprav ne vleče avtomobilov. Kakšen je razlog, da nima v uporabi zadnjega OT?
Ena lepa fotografija lokomotive 1822-004 od zgoraj je tukaj.
Zanimivo se mi zdi, da ima na zgornjih fotografijah iz Postojne dvignjen prednji OT, čeprav ne vleče avtomobilov. Kakšen je razlog, da nima v uporabi zadnjega OT?
Ena lepa fotografija lokomotive 1822-004 od zgoraj je tukaj.
mkx napisal/-a:Mene pa zanima en detajl: na nemški Wikipedijini strani o seriji 1822 piše, da je imela ob "rojstvu" tri OT: enega za avstrijski vozni vod (15 kV 16 2/3 Hz), dva pa za italijanski vozni vod (3 kV DC). Ali je tako ostalo ali pa so to spremenili in ima sedaj en OT za 3 kV in dva za 15 kV?
Ostalo kot je bilo. Poglej na slike, kjer je pri nas vedno dvignjen eden od zunanjih dveh OT. Notranji je za 15 kV.
Zanimivo se mi zdi, da ima na zgornjih fotografijah iz Postojne dvignjen prednji OT, čeprav ne vleče avtomobilov. Kakšen je razlog, da nima v uporabi zadnjega OT?
Ena lepa fotografija lokomotive 1822-004 od zgoraj je tukaj.
Sicer ne vem sigurno, ampak prva možnost bi lahko bila da ima sistemsko tako, druga pa, da so pantografi tako obrnjeni, da mora biti prvi v smeri vožnje
[quote="maxima"
Sicer ne vem sigurno, ampak prva možnost bi lahko bila da ima sistemsko tako, druga pa, da so pantografi tako obrnjeni, da mora biti prvi v smeri vožnje[/quote]
Nima tako urejeno sistemsko...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Danes okoli pol pete popoldan je počivala na Pragerskem.... Na drugem tiru pa je bil črn Hercules ki je imel naprežene tri avstrijske težke elektro premikalke, ki že nekaj časa na Hrvaško hodijo...
Jaz bi rekel, da gre lepo za tandem. Nikjer ne piše da bi moral biti tandem sestavljen iz lokomotiv na isti energent, kar je Siemens prav lepo demonstriral z Bosphorus-expressom. Zakaj tandem 1822 in 2016? Ob pomanjkanju 1822 (če je šla 001 v Krieglach, je šla morda na kakšen servis in bo torej nevozna par dni) je to edini način, da se skupaj zloži solidna vlečna sila in se jo sme peljati po Štajerskem. In je kompozicija vozna tudi severno od Špilja. Pa en del tandema je lahko še XXL last mile diesel
mkx napisal/-a:Jaz bi rekel, da gre lepo za tandem. Nikjer ne piše da bi moral biti tandem sestavljen iz lokomotiv na isti energent, kar je Siemens prav lepo demonstriral z Bosphorus-expressom. Zakaj tandem 1822 in 2016? Ob pomanjkanju 1822 (če je šla 001 v Krieglach, je šla morda na kakšen servis in bo torej nevozna par dni) je to edini način, da se skupaj zloži solidna vlečna sila in se jo sme peljati po Štajerskem. In je kompozicija vozna tudi severno od Špilja. Pa en del tandema je lahko še XXL last mile diesel
1822 in 2016 ali 1216 (še) ni možno voziti v tandemu.
1822-001 je šla v Krieglach na popravilo, ker je en pretvornik v okvari. Žal pa je sinoči izdihnila tudi 1822-004, zato tudi stoji v Pragerskem, kamor jo je odvlekel pomožen stroj SŽ.Herkules se vozi zraven zato, ker pomaga 1216 v tandemu iz Kopra, kadar je vlak pretežek za Taurusa. Tisti dan, ko so nastale slike dveh 1822, pa je Herkules bil v vlaku zato, ker je iz Ljubljane do Maribora sam peljal vlak, tam so dodali 1822-001 in tako sta s hladnim Herkulesom šla do Kalsdorfa, kjer so zamenjali 1822-001 za 1822-004.
Očitno je edini način, da se dobi kompetenten odgovor, ta, da se bluzi do onemoglosti in potem človeku, ki pozna resnico, popustijo živci in stvar psotavi na pravo mesto
Herkules se vozi zraven zato, ker pomaga 1216 v tandemu iz Kopra, kadar je vlak pretežek za Taurusa
Izgleda da je to pri severnih sosedih na naših tleh postalo vsakdanje. Danes dopoldan je bil viden RCA vlak na Štampetovem mostu v kombinaciji taurusa in herculesa.