Ja očitno mu statistika pove vse . Pr meni (štromarija) si lahko s statistiko rit brišem... Je pa res neumesno, da primerja statistiko in vozni park pol privatnega podjetja, ki si dela računico za vsak prevoz in državnim prevoznikom, ki je dolžan nuditi prevoze al če je dobiček al izguba...dare20 napisal/-a:Ljubitelj
Glej ti si šel statistiko brez dejanskega stanja.
Adria Transport
Re: Adria Transport
Re: Adria Transport
Od kdaj je podjetje SŽ-Tovorni promet d.o.o. državno podjetje? SŽ so sicer v državni lasti, toda poslovati morajo po enakih kriterijih kot ostala podjetja. Nikjer ni zaslediti o nekakšni prisili o nudenju prevozov, to je čisti komercialni posel, za razliko od koncesije za potniški promet, ki je javna služba. Če bodo tovoraši tolkli izgubo bodo šli pač v stečaj...... Pomoč namreč ni več dovoljena. A ja, daljnovidni upravljalci/reorganizatorji so to predvideli in strojevodje so zaposleni v SŽ – VIT, d.o.o.Re 4/4:
Je pa res neumesno, da primerja statistiko in vozni park pol privatnega podjetja, ki si dela računico za vsak prevoz in državnim prevoznikom, ki je dolžan nuditi prevoze al če je dobiček al izguba...
Statistika pa pove marsikaj, seveda ob korektni interpretaciji, učinkovitost strojevodje pa nima kaj dosti skupnega z delovnimi pogoji. Lokomotoviva vozi ali pa stoji, ne glede na mogoč ropot in treslaje.
LPL
Re: Adria Transport
... ki je ti ne daješ... endeLjubitelj napisal/-a: Statistika pa pove marsikaj, seveda ob korektni interpretaciji...
Re: Adria Transport
Sedaj pa ti praviš konec. Samo še to preden končam. Jaz rezultatov nisem interpretiral, podal sem samo številke iz letnega poročila SŽ. Če so kdo ne strinja da ima leto tolko in tolko delovnih dni, da je bilo zaposlenih tolko in tolko strojevodij v vleki in, da je bilo narejeno tolko in tolko vlakovnih km, naj se obrne na vir informacij, to je lastnega delodajalca, kar velja za vse tiste, ki tako žolčno protestirajo nad številkami, ki sicer ne lažejo.Re 4/4:
... ki je ti ne daješ... ende
LP in nepreklicno konec debate
L
Re: Adria Transport
Ne še konec,prosim, bo dolgočasen forum...Ljubitelj napisal/-a:Sedaj pa ti praviš konec.Re 4/4:
... ki je ti ne daješ... ende
LP in nepreklicno konec debate
L
Sicer pa če so strojevodje v svoji firmi ,je stvar firme kako plačuje. Če se jim izide finančno, pa naj naredi strojevodja samo en šiht na mesec.....vse mi diši na fovšarijo...
Samo čudi me zakaj tako zanimanje za RCA in ADRIO, če morajo njihovi delati veeeeeelliko več kot pri SŽ-VIT (glede prevoženih km ipd.) ,za par 100€ več
Sem mislil ,da so tam zaradi denarja, pa so po vašem zaradi REnomeja......JAz pa vozim za....&%$#@..ha!!
A mam prekratko lajšto al kaj......
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Adria Transport
po GPP-ju proti Luki
Ingrid ponoči
in podnevi
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Adria Transport
Izgleda da bo Ingrid pognala korenike v tistem štucu.....
@m&m: za koga ali česa ali čemu še vedno stoji?
@m&m: za koga ali česa ali čemu še vedno stoji?
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Adria Transport
Pozdravljeni,
gre za tipično slovensko ravnanje. Lokomotiva potrebuje test elektromagnetnega vpliva na infrastrukturo. Izvede ga Infrsatruktura, ki ima pa 3 mesece časa za izvedbo.
Glede na to, da je splošno znano, da se tuji potencialni investitorji močno izogibajo Slovenije je tole le eden izmed dokazov, da je temu res tako. Kako prepričati še koga, da bi investiral v železniško opremo, če pa mora oprema potem čakati in poganjati korenine....
Človek lahko le razmišlja, da si Infrastruktura načrtno zmanjšuje prihodke, saj ne poskrbi, da bi bil pregled opravljen čim prej. Takole pač v Slovenji razlagamo gospodarno ravnanje z infrastrukturo....
Pa nič zato, dnevi tečejo in slej ko prej bo tudi ta pregled opravljen. Drugače pa bomo lokomotivo le zamenjali z avstrijsko (904) in bo pač Ingrid svoje kilometre nabirala po Avstriji, stara lokomotiva (brez meritev) pa bo lahko izvajala prevoze po Sloveniji. Če kdo razume....
lp
gre za tipično slovensko ravnanje. Lokomotiva potrebuje test elektromagnetnega vpliva na infrastrukturo. Izvede ga Infrsatruktura, ki ima pa 3 mesece časa za izvedbo.
Glede na to, da je splošno znano, da se tuji potencialni investitorji močno izogibajo Slovenije je tole le eden izmed dokazov, da je temu res tako. Kako prepričati še koga, da bi investiral v železniško opremo, če pa mora oprema potem čakati in poganjati korenine....
Človek lahko le razmišlja, da si Infrastruktura načrtno zmanjšuje prihodke, saj ne poskrbi, da bi bil pregled opravljen čim prej. Takole pač v Slovenji razlagamo gospodarno ravnanje z infrastrukturo....
Pa nič zato, dnevi tečejo in slej ko prej bo tudi ta pregled opravljen. Drugače pa bomo lokomotivo le zamenjali z avstrijsko (904) in bo pač Ingrid svoje kilometre nabirala po Avstriji, stara lokomotiva (brez meritev) pa bo lahko izvajala prevoze po Sloveniji. Če kdo razume....
lp
Re: Adria Transport
Tipično podjebavanje in oholost apartčikov, ki na koncu na kupček papirjev zgolj namalajo svoj podpis. Pa ne mi rečt, da standardni Siemensov izdelek kar naenkrat utegne vplivati na drote in ostalo elektro šaro na železnici?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Adria Transport
Še boljše: oholost aparatčikov, ki jim je nekdo podložil prepričanje, da lahko resno kontrolirajo nekaj, kar so naredili mnogo boljši strokovnjaki.
Resno: ali ne obstaja nič takega, kot je tipska homologacija? Kam bi prišli, če bi recimo homologirali vsak avto posebej ...
Resno: ali ne obstaja nič takega, kot je tipska homologacija? Kam bi prišli, če bi recimo homologirali vsak avto posebej ...
LP, Metod
Re: Adria Transport
Da pa lahko škodljivo vpliva na okolico (rastlinje, živalstvo, človeka...) pa nisi pomislil.Tono napisal/-a:Pa ne mi rečt, da standardni Siemensov izdelek kar naenkrat utegne vplivati na drote in ostalo elektro šaro na železnici?
Da ne bo pomote, strojno in vse ostalo vlakospremno ali kakršnokoli že osebje je izozeto oziroma ima poklicno imuniteto....
Lep dan
Tomaž
Re: Adria Transport
Pozdravljeni,
seveda ni sporno, da morajo biti stroji, s katerimi upravljajo ljudje, brez karšnihkoli vplivov na okolico. To je razumljivo.
Ni pa razumljivo, da je potrebno čakati na tiste, ki meritve izvajajo... Ravno oni so plačani s tem, ko se Javna železniška infrastruktura uporablja. V primeru, ko se ne odzovejo hitro lahko mirne duše govorimo o negospodarnem ravnanju, kar pa je eno izmed temeljnih zahtev v vsaki pogodbi o zaposlitvi.
lp
seveda ni sporno, da morajo biti stroji, s katerimi upravljajo ljudje, brez karšnihkoli vplivov na okolico. To je razumljivo.
Ni pa razumljivo, da je potrebno čakati na tiste, ki meritve izvajajo... Ravno oni so plačani s tem, ko se Javna železniška infrastruktura uporablja. V primeru, ko se ne odzovejo hitro lahko mirne duše govorimo o negospodarnem ravnanju, kar pa je eno izmed temeljnih zahtev v vsaki pogodbi o zaposlitvi.
lp
Re: Adria Transport
pa saj jih je reveže za razumet (tiste, ki opravljajo meritve...); prej so se pripravljali na krompirjaste počitnice, zdaj smo sredi počitnic, jutri je dan spomina na mrtve ...... pa tako hitro pa res ne morejo delat, no ...... mogoče bi jim kakšna brca na zavod za zaposlovanje pomagala, da bi se kaj bolj hitro obrnili ?
lp
lp
Re: Adria Transport
Milchy... samo tole:
Pa mislim, da bi se jim lahko še kar nekaj folka pridružilo...
Ampak kot je mkx napisal - pa saj hudiča ni ena in edina lokomotiva te sorte pri nas, pa po možnosti pri istem operaterju...
Pa mislim, da bi se jim lahko še kar nekaj folka pridružilo...
Ampak kot je mkx napisal - pa saj hudiča ni ena in edina lokomotiva te sorte pri nas, pa po možnosti pri istem operaterju...
Goran
Re: Adria Transport
Očitno so vas slišali,upam da bomo od jutri "Ingrid" pogosto videvali na naših tirih.m&m napisal/-a:...Ni pa razumljivo, da je potrebno čakati na tiste, ki meritve izvajajo... lp