Dolfe tole izjavo je mišljena bolj v kontekstu, da bodo že našli rešitev, pa če jim še tako nagajamo. Če bi bil inetres, bi pa tudi proizvajalci že ponudili lokomotive z manjšo osno obremenitvijo. Vendar je trend v povečanju obremenitev na 25 t/os (ponudniki vagonov v najem že ponujajo vagone za 25 t/os). Realnost je pač ta, da smo z železnico na nivoju nerazvitih držav, pa ne kake Mavretanije.Se mi zdi da so tolko zviti, da se ne bi čudil, če bi svoje Tauruse olajšali za tistih 7 motečih ton.
O organizaciji OBB pa mi ne razlagat, sem predobro prebral njihova poslovna poročila, ki so ažurna in ne tako kot od SŽ, ki poročilo za 2008 še vedno skriva pred širšo javnostjo (že vedo zakaj se ne pojavi na spletni strani).
O DG imam pa očevidno terminološko nerazžiščene pojme. Hvala za popravek.
LPL