Saj jih bodo pa v potniški prestavi.....541 napisal/-a:Potem pa ne bodo mogli voziti tovornih vlakov s 100 km/h tako kot včeraj.
Hercules v Pragerskem
Re: Hercules v Pragerskem
Re: Hercules v Pragerskem
Regan 664 napisal/-a: Saj jih bodo pa v potniški prestavi.....
Kar je popolnoma izvedljivo...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Hercules v Pragerskem
Verjetno pospešek ne bo enak pa malce lažje vlake bomo morali vozit...?
Mimogrede, najem Brižit, "wet lease" ali "dry lease" (torej z osebjem SŽ ali brez)?
Mimogrede, najem Brižit, "wet lease" ali "dry lease" (torej z osebjem SŽ ali brez)?
Goran
Re: Hercules v Pragerskem
Brez osebja. Vsi , ki sedaj vozijo za RCA v Sloveniji imajo izpite za 363.Gorchi napisal/-a:Verjetno pospešek ne bo enak pa malce lažje vlake bomo morali vozit...?
Mimogrede, najem Brižit, "wet lease" ali "dry lease" (torej z osebjem SŽ ali brez)?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Hercules v Pragerskem
Ne verjamem, da imajo v mislih "leasing" Brižit. Nabrž bi k svojemu vlaku dobili enostavno SŽ 363, katero bi pač vozil strojevodja od RCA.
Tako, kot do sedaj vozijo z najetimi öBB lokomotivami, katere niso neposredno njihova last. RCA v direktnem smislu pač nima svojega voznega parka.
Vse to niti ne zveni kaj dosti čudno, če pomislimo, da najmanj 1/3 našega voznega parka 541 vozi po Avstriji.
Tako, kot do sedaj vozijo z najetimi öBB lokomotivami, katere niso neposredno njihova last. RCA v direktnem smislu pač nima svojega voznega parka.
Vse to niti ne zveni kaj dosti čudno, če pomislimo, da najmanj 1/3 našega voznega parka 541 vozi po Avstriji.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Hercules v Pragerskem
... ...člov'k si sploh ne more misl't... ...kolk variant je še možnih....
Re: Hercules v Pragerskem
Saj to je na nek način za pričakovati. Glede na to pač, koliko RCA vlakov sedaj zvozijo SŽ na relaciji Koper - Maribor - Šentilj in v obratni smeri.
Slej ko prej bodo svoje pobrali ......
Slej ko prej bodo svoje pobrali ......
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Hercules v Pragerskem
Hodoš si še pozabil. "Izleti" s strojnimi vlaki in praznimi Eas vagoni niso zaradi spoznavanja lepot Prekmurja. Madžari - tovorni promet je tako od RCA - imajo načrte (po elektrifikaciji) voziti tovorne vlake do Čreta. Od Čreta naprej pa je RCA zainteresiran že nekaj časa. Do elektrifikacije Hodoš - Pragersko (menda do 2015) pa lahko kar s Herculesi do Čreta vozijo. Proga Zidani Most - Celje je pa podporni zid med Zm in Rt saniran, tako da ni nekih večjih ovir za 22,5 t/os.
Re: Hercules v Pragerskem
Kolikor je meni znano je odsek ZM-Celje še vedno 20 ton/os.541 napisal/-a:Proga Zidani Most - Celje je pa podporni zid med Zm in Rt saniran, tako da ni nekih večjih ovir za 22,5 t/os.
Prav tako DG-Pragersko in Hoče-Šentilj.
Bo še kar trajalo, preden bo 541 videla toti Maribor.
Re: Hercules v Pragerskem
Kaj ni Pragersko - Maribor 22,5 ton/os?Regan 664 napisal/-a: Prav tako DG-Pragersko in Hoče-Šentilj.
Re: Hercules v Pragerskem
Regan664 - saj nisem rekel, da je sedaj do Celja kaj več kot 20 t/os. Zaenkrat.
Nejc - sanacija mostu čez Dravo ni končana, tako ostaja most ovira za 22,5 t/os.
Nejc - sanacija mostu čez Dravo ni končana, tako ostaja most ovira za 22,5 t/os.
Re: Hercules v Pragerskem
Marko, ne vem če je samo problem v podpornem zidu v Rimskih Toplicah.
Kadar v Teznem skupaj zložijo vlak s pretežo kakšnega vagona, je z nalogom določena počasna vožnja s 30 km/h na odsekih Pragersko - Ponikva, ter Celje - Zidani Most.
Če bi bil problem le v podpornem zidu, ki je seveda že saniran, bi se počasi vozilo zgolj tam, mar ne?
Kadar v Teznem skupaj zložijo vlak s pretežo kakšnega vagona, je z nalogom določena počasna vožnja s 30 km/h na odsekih Pragersko - Ponikva, ter Celje - Zidani Most.
Če bi bil problem le v podpornem zidu, ki je seveda že saniran, bi se počasi vozilo zgolj tam, mar ne?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Hercules v Pragerskem
Če merodajni gledajo plan omrežja JŽI, ki se že leta ni spremenil vsaj na Štajerskem koncu, bi veljalo, tako pa je odsek DG-Ponikva videl remont pred cca 2 letoma.Dolfe:
Pragersko - Ponikva
Kaj pa je spet narobe z Mb mostom, dela so bila že končana pred davnimi časi in bojda uspešno.
Mi vse diši na to, da RCA s Taurusi ne bi vozili severno od ZM. Ampak RCA se očevidno ne da. Se mi zdi da so tolko zviti, da se ne bi čudil, če bi svoje Tauruse olajšali za tistih 7 motečih ton.
LPL
Re: Hercules v Pragerskem
30 km/h oziroma odklon 10 km/h se vozi povsod tam, kjer je presežen osni pritisk, ki je določen glede na kategorijo proge. Tudi Ponikva - Celje se je še lani vozilo za pošiljke z 22,5 t/os s 30 km/h, čeprav je bil že kakih 10 let odsek gradbeno narejen za 22,5 t/os. Očitno so pa s tem voznim redom to končno spremenili, vsaj v Navodilu o progi sedaj tudi uradno piše, da je odsek Celje Čret - Ponikva kategorija D4. Kje si še pa videl, da se na železnici kaj hitro spremeni
Ljubitelj, na dravskem mostu je bil saniran le levi steber, na desnem nisem videl, da bi kdaj kaj delali.
Ljubitelj, na dravskem mostu je bil saniran le levi steber, na desnem nisem videl, da bi kdaj kaj delali.
Re: Hercules v Pragerskem
Ja , lahko bi sneli kakšen transformator ali pa kompresor... ali pa kar vlečni motor.Počasi bi se nabralo.Ljubitelj napisal/-a:
Mi vse diši na to, da RCA s Taurusi ne bi vozili severno od ZM. Ampak RCA se očevidno ne da. Se mi zdi da so tolko zviti, da se ne bi čudil, če bi svoje Tauruse olajšali za tistih 7 motečih ton.
LPL
Je pa tako. Če se ne bodo potrudili za 541 se bodo pa za 1216...denar je sveta vladar. Še posebno , če kaj postrani...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )