Stran 3 od 6

Re: Hercules v Pragerskem

Objavljeno: 07.10.2009, 12:24
Napisal/-a Jembah
Ne, ne cokla. Ljubitelj kot velik inzenir, izumitelj in ne vem kaj se vse ima verjetno ze narejen nacrt, kako za 7t zmanjsati maso lokomotive. Pomoje se je kar kabin znebil :lol: :lol: :lol:

Re: Hercules v Pragerskem

Objavljeno: 07.10.2009, 14:57
Napisal/-a Dolfe
Glede na to, da med Dolgo Goro in Poljčanami že celo leto na roke menjajo pragove, tam ne bo remonta še celih 20 let.

Krivda je izključno na strani lastnika infrastrukture, ter posredno davkoplačevalcev. Ja, Ljubitelj, vozimo po tistem kar nam nudite. press :wink:

Re: Hercules v Pragerskem

Objavljeno: 07.10.2009, 15:15
Napisal/-a igor72
Ljubitelj napisal/-a:... Ampak RCA se očevidno ne da. Se mi zdi da so tolko zviti, da se ne bi čudil, če bi svoje Tauruse olajšali za tistih 7 motečih ton.

LPL
mogoče bi jim pa ti pomagal čez tisti most.......z jezikom :lol:

Re: Hercules v Pragerskem

Objavljeno: 07.10.2009, 16:29
Napisal/-a zbowe
Ma si znaš.....

Re: Hercules v Pragerskem

Objavljeno: 08.10.2009, 6:50
Napisal/-a Ljubitelj
Tisto o zmanjšani teži, ki nekatere tako zabava je bilo mišljeno le kot sposobnost RCA, da bo našla odgovor na JŽI-o, ki je očevidno na ravni nerazvitih držav. Mislim pa da ne bi bil problem narediti 4 osno dvo sistemsko lokomotivo teže 80 ton. Kje pa piše, da tovorna lokomotiva rabi 6,3 MW in hitrost 230 km/h, če pa tipično ne dobi DC toka za 2/3 tega? Za primerjavo obstaja tudi 6 osna podvrsta Taurusov za vleko preko mosta med Dansko in Švedsko.
Dolfe:
Glede na to, da med Dolgo Goro in Poljčanami že celo leto na roke menjajo pragove, tam ne bo remonta še celih 20 let.
Dolfe jaz nisem nikjer govoril o odseku DG-Poljčane ampak o odseku DG-Ponikva, ki je že dve leti obnovljen, vozi pa se po starem.

Drugače pa se le veselite problemov RCA, ampak čez 1 leto bo tovorni promet SŽ naprodaj za 1 €, kar se grem stavit. Saj tako kažejo trenutne poslovne aktivnosti.

LPL

Re: Hercules v Pragerskem

Objavljeno: 08.10.2009, 7:40
Napisal/-a novinar
Dolfe napisal/-a:Krivda je izključno na strani lastnika infrastrukture, ter posredno davkoplačevalcev. Ja, Ljubitelj, vozimo po tistem kar nam nudite. press :wink:
Bom predlagal referendum, na katerem naj volivci odločijo, ali se strinjajo, da za potrebe rešitve železnic zamenjamo davkoplčevalce z recimo avstrijskimi. Da bo malo več vlaganj v železniško infrastrukturo - malce neprijetno bo le, ker bodo novi davkoplačevalci odločno zahtevali tudi bistveno drugačne rezultate :)

Re: Hercules v Pragerskem

Objavljeno: 08.10.2009, 7:52
Napisal/-a Ljubitelj
novinar:
Bom predlagal referendum, na katerem naj volivci odločijo, ali se strinjajo, da za potrebe rešitve železnic zamenjamo davkoplčevalce z recimo avstrijskimi. Da bo malo več vlaganj v železniško infrastrukturo - malce neprijetno bo le, ker bodo novi davkoplačevalci odločno zahtevali tudi bistveno drugačne rezultate
Kot sem že napisal, se je na SŽ bati novogradenj, kajti še 10 let po otvoritvi proge, bo največja dovoljena hitrost primerljiva s hitrostjo 60 letnega kolesarja po zmernem klancu navzdol. Torej novinar, prosim ne predlagat referenduma, razen če to ne pomeni korenit premik v upravljanju JŽI, se pravi avstrijski davkoplačevalci in avstrijski upravljavci.

LPL

Re: Hercules v Pragerskem

Objavljeno: 08.10.2009, 9:12
Napisal/-a železocestnik
Sem napisal predlog novemu direktorju SŽ, da vaju (@novinar in @Ljubitelj) sprejme za svetovalca...A8 ali A6?
En predlog pa sem napisal predsedniku vlde, da vaju "potisne" v nadzorni svet.
Težko si predstavljam, da vaju imajo za nasprotnika.
Bomo videli, kateri predlog bo šel "skozi"... :beg

Re: Hercules v Pragerskem

Objavljeno: 08.10.2009, 9:16
Napisal/-a novinar
železocestnik napisal/-a:Sem napisal predlog novemu direktorju SŽ, da vaju (@novinar in @Ljubitelj) sprejme za svetovalca...A8 ali A6?
En predlog pa sem napisal predsedniku vlde, da vaju "potisne" v nadzorni svet.
Težko si predstavljam, da vaju imajo za nasprotnika.
Bomo videli, kateri predlog bo šel "skozi"... :beg
Če bi imel željo priti na ajzenpon, bi že prišel :)
Vseeno pa hvala za dober namen.

Re: Hercules v Pragerskem

Objavljeno: 08.10.2009, 15:06
Napisal/-a Jembah
Ja takih je vedno premalo...

Re: Hercules v Pragerskem

Objavljeno: 08.10.2009, 17:49
Napisal/-a hulk
novinar napisal/-a:
železocestnik napisal/-a:Sem napisal predlog novemu direktorju SŽ, da vaju (@novinar in @Ljubitelj) sprejme za svetovalca...A8 ali A6?
En predlog pa sem napisal predsedniku vlde, da vaju "potisne" v nadzorni svet.
Težko si predstavljam, da vaju imajo za nasprotnika.
Bomo videli, kateri predlog bo šel "skozi"... :beg
Če bi imel željo priti na ajzenpon, bi že prišel :)
Vseeno pa hvala za dober namen.
Škoda, da nimaš te želje. Mislim, da ljudi tvojega kova in sposobnosti železnica še kako potrebuje. :twisted:

Re: Hercules v Pragerskem

Objavljeno: 08.10.2009, 20:39
Napisal/-a 541
Ljubitelj napisal/-a: Dolfe jaz nisem nikjer govoril o odseku DG-Poljčane ampak o odseku DG-Ponikva, ki je že dve leti obnovljen, vozi pa se po starem.
A da bi se kategorija proge spremenila kar na odprti progi? :-k

Re: Hercules v Pragerskem

Objavljeno: 08.10.2009, 21:11
Napisal/-a Ljubitelj
A da bi se kategorija proge spremenila kar na odprti progi?
Sem preveril v Programu omrežja...in res piše odsek Ponikva-Poljčane. O tem, da je to odprta proga bi se pa dalo razpravljati. Na DG so kretnice in signali že od leta 197x in vlaki mislim da ne vozijo v MO Ponikva-Poljčane kot piše v Programu.... Ali pa stvar ne razumem najbolje kot ljubitelj.

LPL

Re: Hercules v Pragerskem

Objavljeno: 08.10.2009, 21:42
Napisal/-a 541
Ljubitelj napisal/-a: Sem preveril v Programu omrežja...in res piše odsek Ponikva-Poljčane. O tem, da je to odprta proga bi se pa dalo razpravljati. Na DG so kretnice in signali že od leta 197x in vlaki mislim da ne vozijo v MO Ponikva-Poljčane kot piše v Programu.... Ali pa stvar ne razumem najbolje kot ljubitelj.

LPL
Kakšno zvezo ima sedaj medpostajna odvisnost z odprto progo in postajami :?: :-k Dolga Gora je odjavnica s postajališčem. Tako da če ne verjameš meni, pa le verjemi Prometnemu pravilniku:
41. 'odjavnica' je prometno mesto, s katerega se na odprti progi uravnavajo vožnje zaporednih vlakov v razmiku odjavnih odsekov;
56. 'postajališče' je mesto na progi, ki je namenjeno za vstopanje in izstopanje potnikov;

Re: Hercules v Pragerskem

Objavljeno: 09.10.2009, 0:49
Napisal/-a Dolfe
Ljubitelj napisal/-a: Mi vse diši na to, da RCA s Taurusi ne bi vozili severno od ZM. Ampak RCA se očevidno ne da. Se mi zdi da so tolko zviti, da se ne bi čudil, če bi svoje Tauruse olajšali za tistih 7 motečih ton.

LPL
Ljubitelj napisal/-a:Tisto o zmanjšani teži, ki nekatere tako zabava je bilo mišljeno le kot sposobnost RCA, da bo našla odgovor na JŽI-o, ki je očevidno na ravni nerazvitih držav. Mislim pa da ne bi bil problem narediti 4 osno dvo sistemsko lokomotivo teže 80 ton. Kje pa piše, da tovorna lokomotiva rabi 6,3 MW in hitrost 230 km/h, če pa tipično ne dobi DC toka za 2/3 tega? Za primerjavo obstaja tudi 6 osna podvrsta Taurusov za vleko preko mosta med Dansko in Švedsko.
LPL





Ljubitelj, površen si. Bodisi da ne bereš tukajšnjih sporočil ali pa si jih ne zapomniš. :wink:
RCA nima direktno svojih lastnih lokomotiv. Vse je v sklopu holdinga ÖBB. Res pa je, da je firma RCA hčerinsko podjetje holdinga ÖBB. Mojster_Strojevodja je posredoval tudi njihovo organizacijsko shemo.

Razviti in narediti le par komadov novih lokomotiv je "mala malca". Ampak ne za RCA. Seveda lahko RCA nabavi kakršno koli lokomotivo si zahoče. Ampak je ne bo, ker je pri njih vse podvrženo minimalnim obratovalnim stroškom. Same lokomotive jih ne zanimajo. Za njih je važno le, da je tovor prepeljan. In niti za 1€/km višjo ceno trase ne bodo rinili z glavo v zid, to bi pa lahko že vedel. :roll:

Enako velja za predelavo lokomotiv. Ne moreš oskubiti težo lokomotive, brez da bi se korenito spremenila njena karakteristika. Morda v Ameriki (južni morda), nikakor pa ne v EU pa tudi če se pišeš RCA. :lol: