Re: Hercules v Pragerskem
Objavljeno: 07.10.2009, 12:24
Ne, ne cokla. Ljubitelj kot velik inzenir, izumitelj in ne vem kaj se vse ima verjetno ze narejen nacrt, kako za 7t zmanjsati maso lokomotive. Pomoje se je kar kabin znebil
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
mogoče bi jim pa ti pomagal čez tisti most.......z jezikomLjubitelj napisal/-a:... Ampak RCA se očevidno ne da. Se mi zdi da so tolko zviti, da se ne bi čudil, če bi svoje Tauruse olajšali za tistih 7 motečih ton.
LPL
Dolfe jaz nisem nikjer govoril o odseku DG-Poljčane ampak o odseku DG-Ponikva, ki je že dve leti obnovljen, vozi pa se po starem.Dolfe:
Glede na to, da med Dolgo Goro in Poljčanami že celo leto na roke menjajo pragove, tam ne bo remonta še celih 20 let.
Bom predlagal referendum, na katerem naj volivci odločijo, ali se strinjajo, da za potrebe rešitve železnic zamenjamo davkoplčevalce z recimo avstrijskimi. Da bo malo več vlaganj v železniško infrastrukturo - malce neprijetno bo le, ker bodo novi davkoplačevalci odločno zahtevali tudi bistveno drugačne rezultateDolfe napisal/-a:Krivda je izključno na strani lastnika infrastrukture, ter posredno davkoplačevalcev. Ja, Ljubitelj, vozimo po tistem kar nam nudite. press
Kot sem že napisal, se je na SŽ bati novogradenj, kajti še 10 let po otvoritvi proge, bo največja dovoljena hitrost primerljiva s hitrostjo 60 letnega kolesarja po zmernem klancu navzdol. Torej novinar, prosim ne predlagat referenduma, razen če to ne pomeni korenit premik v upravljanju JŽI, se pravi avstrijski davkoplačevalci in avstrijski upravljavci.novinar:
Bom predlagal referendum, na katerem naj volivci odločijo, ali se strinjajo, da za potrebe rešitve železnic zamenjamo davkoplčevalce z recimo avstrijskimi. Da bo malo več vlaganj v železniško infrastrukturo - malce neprijetno bo le, ker bodo novi davkoplačevalci odločno zahtevali tudi bistveno drugačne rezultate
Če bi imel željo priti na ajzenpon, bi že prišelželezocestnik napisal/-a:Sem napisal predlog novemu direktorju SŽ, da vaju (@novinar in @Ljubitelj) sprejme za svetovalca...A8 ali A6?
En predlog pa sem napisal predsedniku vlde, da vaju "potisne" v nadzorni svet.
Težko si predstavljam, da vaju imajo za nasprotnika.
Bomo videli, kateri predlog bo šel "skozi"...
Škoda, da nimaš te želje. Mislim, da ljudi tvojega kova in sposobnosti železnica še kako potrebuje.novinar napisal/-a:Če bi imel željo priti na ajzenpon, bi že prišelželezocestnik napisal/-a:Sem napisal predlog novemu direktorju SŽ, da vaju (@novinar in @Ljubitelj) sprejme za svetovalca...A8 ali A6?
En predlog pa sem napisal predsedniku vlde, da vaju "potisne" v nadzorni svet.
Težko si predstavljam, da vaju imajo za nasprotnika.
Bomo videli, kateri predlog bo šel "skozi"...
Vseeno pa hvala za dober namen.
A da bi se kategorija proge spremenila kar na odprti progi?Ljubitelj napisal/-a: Dolfe jaz nisem nikjer govoril o odseku DG-Poljčane ampak o odseku DG-Ponikva, ki je že dve leti obnovljen, vozi pa se po starem.
Sem preveril v Programu omrežja...in res piše odsek Ponikva-Poljčane. O tem, da je to odprta proga bi se pa dalo razpravljati. Na DG so kretnice in signali že od leta 197x in vlaki mislim da ne vozijo v MO Ponikva-Poljčane kot piše v Programu.... Ali pa stvar ne razumem najbolje kot ljubitelj.A da bi se kategorija proge spremenila kar na odprti progi?
Kakšno zvezo ima sedaj medpostajna odvisnost z odprto progo in postajami Dolga Gora je odjavnica s postajališčem. Tako da če ne verjameš meni, pa le verjemi Prometnemu pravilniku:Ljubitelj napisal/-a: Sem preveril v Programu omrežja...in res piše odsek Ponikva-Poljčane. O tem, da je to odprta proga bi se pa dalo razpravljati. Na DG so kretnice in signali že od leta 197x in vlaki mislim da ne vozijo v MO Ponikva-Poljčane kot piše v Programu.... Ali pa stvar ne razumem najbolje kot ljubitelj.
LPL
41. 'odjavnica' je prometno mesto, s katerega se na odprti progi uravnavajo vožnje zaporednih vlakov v razmiku odjavnih odsekov;
56. 'postajališče' je mesto na progi, ki je namenjeno za vstopanje in izstopanje potnikov;
Ljubitelj napisal/-a: Mi vse diši na to, da RCA s Taurusi ne bi vozili severno od ZM. Ampak RCA se očevidno ne da. Se mi zdi da so tolko zviti, da se ne bi čudil, če bi svoje Tauruse olajšali za tistih 7 motečih ton.
LPL
Ljubitelj napisal/-a:Tisto o zmanjšani teži, ki nekatere tako zabava je bilo mišljeno le kot sposobnost RCA, da bo našla odgovor na JŽI-o, ki je očevidno na ravni nerazvitih držav. Mislim pa da ne bi bil problem narediti 4 osno dvo sistemsko lokomotivo teže 80 ton. Kje pa piše, da tovorna lokomotiva rabi 6,3 MW in hitrost 230 km/h, če pa tipično ne dobi DC toka za 2/3 tega? Za primerjavo obstaja tudi 6 osna podvrsta Taurusov za vleko preko mosta med Dansko in Švedsko.
LPL