Luka Koper d.d.

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
Odgovori
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Heisenberg napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
Sem le ljubitelj, pa vendar je elektromagnetna zavora standardna oprema potniških vagonov za višje hitrosti (na DB za > 140 km/h), običajno nad 160 km/h. In potemtakem so tudi na slovenskih vagonih (žal preredkih). V Italiji je menda pa prepovedana, če se prav spomnim debate na tem forumu. Sicer je pa standardna zavora tramvajev. Ni vse v tovornih vagonih......

LPL

E moj "ljubitelj" ... :? Človek je vprašal za lokomotivo :?: :?: :?: :x .. Ti in tvoji potniški vagoni..jaoooo :mrgreen:

Lep dan,Dejan
Dejan brez veze se matrat, bolj pameten od njega se še ni rodu... in zgleda da niti ti nisi :mrgreen:
Je lepo napisal @trocken v eni drugi temi: " ko mu zmanjka postane naduvan"
...kar navadi se :wink:
LEP DAN
Igor
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Heisenberg napisal/-a:
boris napisal/-a:
to ni res, Vossloh G6 ima možnost daljinskega upravljanja, VENDAR luška G6 te opcije nima, ker je ob nakupu /naročilu niso naročili.

tukaj je slika mašine z daljinskim upravljanjem, spoznaš po signalizacijskih lučkah na kabini ob oknu. Luška mašina tega nima.
Slika
slika je iz http://www.loks-aus-kiel.de

Prav na LUŠKO G6 sem mislil... :mrgreen: =D>

Grande Boris... si se potrudil...hvala za info :wink:

Lep večer,Dejan
Eno tako kobilico bi potrebovali na Hodošu, bi čisto fajn prav prišla. Ko ne bi imela dela bi pa par potniških vagovov vpregla in jih dostavila do MS, če že drugega ne. Živelj ob progi se ne bi branil dopolnilne povezave, opravki v mestu ali bolnici so vedno aktualni. :mrgreen:
Simpl je tanartabul.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

urban120 napisal/-a:
Heisenberg napisal/-a:
urban120 napisal/-a:Ali bi pa pri premikanju brez spetega zraka funkcionirala elektro magnetna zavora na lokomotivi? Se jo kje uporablja?
Prvič slišim da se pri nas uporabljajo elektro-magnetne zavore,še posebej pa na lokomotivi. :wink:
Če so,so hidro-dinamična ter elektro-dinamična :thumbupr :thumbupl

Lep dan,Dejan
Še oproščam nisem strokovnjak na tem področju. Definitivno pa temelji na elektro-magnetizmu.

Samo razmišljal sem, če bi tak način zaviranja na lokomotivi, omogočal premikanje težjih kompozicij brez lastnega zaviranja.
Oz. Vrjanta dve, če bi vagoni imeli elektro-dinamično zavoro, ali bi jih bilo potem lažje avtomatsko speljati? Saj je "elektriko" lažje speti kot "zrak".
Sicer nisem železničar pa bom malce laično zapisal. Potniški vagoni imajo tako pnevmatično spenjanje kot električno zato se na potniških vagonih lahko uporabljata tako klasična in predpisana zavora kot elektromagnetna. Poleg tega imajo potniški vagoni praviloma še svoj vir napajanja, t.j. en kup akumulatorjev za oskrbo z elektriko pri mirovanju in ne pripeti lokomotivi, ko tudi električni vod in generator. Prebral sem tudi, da elektromagnetna zavora deluje le nad neko min. hitrost, okoli 10 km/h ali nekaj takega.
Običajni tovorni vagoni po Evropi poznajo zgolj pnevmatsko spenjanje in s tem tudi pnevmatsko zaviranje. Obstajajo tudi nadgradnje z električnimi vodi ampak kolikor gledam fotografije, hodim naokoli po svetu nisem še te nadgradnje zasledil. Tako žal pri premiku tovornih vagonov obstaja zgolj ena varianta zaviranja. Dvomim tudi, da je dovoljeno na tovorni postaji imeti vagone nezavrte, čeprav blokirane s coklami. Tako pač drugega ne preostane, kot da se premikači sprehajajo naokoli, če jih je več na kompozicijo pa gre morebiti proces nekoliko hitreje.
Goran
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

igor72 napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
Sem le ljubitelj, pa vendar je elektromagnetna zavora standardna oprema potniških vagonov za višje hitrosti (na DB za > 140 km/h), običajno nad 160 km/h. In potemtakem so tudi na slovenskih vagonih (žal preredkih). V Italiji je menda pa prepovedana, če se prav spomnim debate na tem forumu. Sicer je pa standardna zavora tramvajev. Ni vse v tovornih vagonih......

LPL
Dejan brez veze se matrat, bolj pameten od njega se še ni rodu... in zgleda da niti ti nisi :mrgreen:
Je lepo napisal @trocken v eni drugi temi: " ko mu zmanjka postane naduvan"
...kar navadi se :wink:
Ma ne razumem čemu tako nasprotovanje,bilo kar se pove tukaj pod to temo,vedno nekaj najde tretjega kar nima veze z možgani. :roll: :? :shock:
Ma nima se kaj "duvat"...enega scanja nima na železnici in nemore mi tle solit pamet z nekimi njegovimi izjavami pobranimi nevem niti sam kje. [-X [-X [-X
Prvo kar mora naredit,je to da mora dobit tehnološki proces dela od Tovorne postaje Koper in si prebrat ene par krat zelo detaljno. :wink: :!:

"ljubitelj" ,pa brez bilo kakršnih zamer...ampak si prelil vodo preko vrča s takimi izjavami....soliš tle pamet Igorju,kateri je celo življenje na železnici in ni samo ljubitelj kot ti sam...Tako da bi te res zaprosil,da se umiriš malo z nepotrebnimi izjavami. :thumbupr :arrow:

Hvala ter Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

"ljubitelj" ,pa brez bilo kakršnih zamer...ampak si prelil vodo preko vrča s takimi izjavami....soliš tle pamet Igorju,kateri je celo življenje na železnici in ni samo ljubitelj kot ti sam...Tako da bi te res zaprosil,da se umiriš malo z nepotrebnimi izjavami. :thumbupr :arrow:
Preljubi heisenberg, sem res samo ljubitelj, toda nekoč sem ti že povedal, da sem že pred 50 leti, popravljal zavore na raznih vagonih od tovornih pa vse do Modrega vlaka. Sicer bolj ljubiteljsko čez počitnice, toda pod budnim nadzorom strokovnjakov in varnostnih služb (MV). In sem še vedno prav ponosem, da sem takrat zadovoljil predstavnike General Štaba iz Beograda s svojim sicer skromnim doprinosom k remontu MV.

LPL
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

Ljubitelj napisal/-a:
"ljubitelj" ,pa brez bilo kakršnih zamer...ampak si prelil vodo preko vrča s takimi izjavami....soliš tle pamet Igorju,kateri je celo življenje na železnici in ni samo ljubitelj kot ti sam...Tako da bi te res zaprosil,da se umiriš malo z nepotrebnimi izjavami. :thumbupr :arrow:
Preljubi heisenberg, sem res samo ljubitelj, toda nekoč sem ti že povedal, da sem že pred 50 leti, popravljal zavore na raznih vagonih od tovornih pa vse do Modrega vlaka. Sicer bolj ljubiteljsko čez počitnice, toda pod budnim nadzorom strokovnjakov in varnostnih služb (MV). In sem še vedno prav ponosem, da sem takrat zadovoljil predstavnike General Štaba iz Beograda s svojim sicer skromnim doprinosom k remontu MV.

LPL
Vse pohvale za opravljeno delo pred 50 leti.... :thumbupr =D>
Če si pa res "strokovnjak" za zavore,kot se sam imaš pa mi povej katere zavornjake poznaš? Jih znaš zamenjat sam :?: :?: :?: (Fals,Sgns,Rilss,etc......)

Spet bom dodal,to tvoje "ljubiteljsko" jaz cenim ogromno,ker si ljubitelj in ker se zanimaš za določene stvari,ampak nemorem se strinjati s tabo glede izjav,ko omenjaš "sivega strička" t.i. vodjo premika,da ni dovolj podkovan da bi spremenil tehnologijo dela,katera se dela že precej časa. [-X [-o<
Nemorem se strinjati s tabo tukaj,prvič zato ker delam s takimi "sivimi strički" in to so zame profesorji premika. :thumbupr :wink:
Ogromno stvari so me naučili,in bodi siguren da imajo naštudirano marsikaj,pa ne ker so "ljubitelji" temveč ker so vsak dan tam,kjer ti nisi nikoli bil. :wink:

Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Vse pohvale za opravljeno delo pred 50 leti.... :thumbupr =D>
Če si pa res "strokovnjak" za zavore,kot se sam imaš pa mi povej katere zavornjake poznaš? Jih znaš zamenjat sam :?: :?: :?: (Fals,Sgns,Rilss,etc......)
Preljubi Heisenberg, zavore so zanimive šele na kakšnem drugačnem nivoju, ne pa na nivoju zamenjave zavornjakov, ki sicer opravljajo v tovornem prometu kruto delo v potniškem pa se komajda še zasledijo na "muzejskih" garniturah.
ampak nemorem se strinjati s tabo glede izjav,ko omenjaš "sivega strička" t.i. vodjo premika,da ni dovolj podkovan da bi spremenil tehnologijo dela,katera se dela že precej časa. [-X [-o<
Nemorem se strinjati s tabo tukaj,prvič zato ker delam s takimi "sivimi strički" in to so zame profesorji premika. :thumbupr :wink:
Ogromno stvari so me naučili,in bodi siguren da imajo naštudirano marsikaj,pa ne ker so "ljubitelji" temveč ker so vsak dan tam,kjer ti nisi nikoli bil.
Glede na dosedanjo tehnologijo APP si res ne moremo obetati ne vem kakšnega napredka. Bom še enkrat izrekel dvom o usposobljenosti kadrov za revolucionarne spremembe v tehnologiji. Ali je za to zadolžen "sivi" striček ali pa diplomant kakšne šole BB, obema manjka teoretičnega znanja za optimizacijo procesov. Predvsem je potrebno poznati MATEMATIKO, sam je poznam daleko nadpovprečno, pa vendar ne za optimizacijo procesov pri določenih omejitvah. Sem pač v drugačnem fohu.

LPL
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

Ljubitelj napisal/-a:
Preljubi Heisenberg, zavore so zanimive šele na kakšnem drugačnem nivoju, ne pa na nivoju zamenjave zavornjakov, ki sicer opravljajo v tovornem prometu kruto delo v potniškem pa se komajda še zasledijo na "muzejskih" garniturah.

Glede na dosedanjo tehnologijo APP si res ne moremo obetati ne vem kakšnega napredka. Bom še enkrat izrekel dvom o usposobljenosti kadrov za revolucionarne spremembe v tehnologiji. Ali je za to zadolžen "sivi" striček ali pa diplomant kakšne šole BB, obema manjka teoretičnega znanja za optimizacijo procesov. Predvsem je potrebno poznati MATEMATIKO, sam je poznam daleko nadpovprečno, pa vendar ne za optimizacijo procesov pri določenih omejitvah. Sem pač v drugačnem fohu.

LPL
Vidiš,spet se izogibaš kot ponavadi odgovarjat na preprosta železniška vprašanja. :thumbupl
Reciva na kakšnem drugačnem nivoju??? Nevem če je kaka tema odprta glede zavor,lahko greva pod tisti zavihek "zavore" reševat,saj je tukaj tema o Luki Koper kot je razvidno z naslova.
Opravljajo kruto delo???Kaj pa ti veš o krutem delu? :mrgreen: #-o :?:
Napredek je kar očiten ter viden,tako da nebi o napredkih zdej.Verjemi da je najmanj odvisno od "sivega strička" ter od kakega diplomanta oziroma inšpektorja šole B&B.
Se strinjam,tukaj je pomembna matematika vendar še bolj je pomembna slika oziroma predstava "sivega strička" kaj bo naredil,kje bo kaj stalo,kaj se mu bolj splača naredit etc.... :wink:

Lep večer,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Vidiš,spet se izogibaš kot ponavadi odgovarjat na preprosta železniška vprašanja. :thumbupl
Reciva na kakšnem drugačnem nivoju??? Nevem če je kaka tema odprta glede zavor,lahko greva pod tisti zavihek "zavore" reševat,saj je tukaj tema o Luki Koper kot je razvidno z naslova.
Opravljajo kruto delo???Kaj pa ti veš o krutem delu? :mrgreen: #-o :?:
Izkušnje sem nabiral pred davnimi leti v zavornem oddelku TŽV BK Maribor, tam se ni nihče ukvarjal zavornjaki, na oddelku, bolj finomehanskem kot mehanskem, so se vzdrževali bolj komplicirani deli, predvsem razni zavorni razporedniki, regulatorji in ostala (elektro) pnevmatska oprema, mogoče veš kaj bi to vse bilo. oddelek je bil nekakšna špica v sami tovarni, v njem pa cel kup znanih imen, Kek (aja oče tega trenerja Keka, sam dober nogometaš, Kreač, še boljši nogometaš, etc...). Z montažo zavornjakov so se ukvarjali na potniškem in tovornem oddelku v okviru svojih pristojnosti, vsekakor pa to sodi nekako v delokrog vozovnih preglednikov ali kakor se tej stvari danes pač reče. Servis razporednikov, regulatorjev, ključnih za kontroliranje zaviranja pa menda ne sodi v njihov delokrog, kakor tudi ne servisiranje ostale pnevmatske opreme razen menjave tesnilk na pnevmatskih vodih in podobne storitve.

O krutem delu pa samo to, začel sem s čiščenjem in razstavljanjem razporednikov, umazano delo, če slučajno veš kakšni so vagoni od spodaj ko pridejo na revizijo. Vsekakor mi pa kruto delo ni nepoznano, ne od tolčenja kamenja na poletni pripeki sredi Jadrana, pleskanja plehnatih streh na TAM v Mariboru pri 33°C, ko smo si v čevlje nalivali vodo za hlajenje podplatov.....

LPL
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

Ljubitelj napisal/-a:
Izkušnje sem nabiral pred davnimi leti v zavornem oddelku TŽV BK Maribor, tam se ni nihče ukvarjal zavornjaki, na oddelku, bolj finomehanskem kot mehanskem, so se vzdrževali bolj komplicirani deli, predvsem razni zavorni razporedniki, regulatorji in ostala (elektro) pnevmatska oprema, mogoče veš kaj bi to vse bilo. oddelek je bil nekakšna špica v sami tovarni, v njem pa cel kup znanih imen, Kek (aja oče tega trenerja Keka, sam dober nogometaš, Kreač, še boljši nogometaš, etc...). Z montažo zavornjakov so se ukvarjali na potniškem in tovornem oddelku v okviru svojih pristojnosti, vsekakor pa to sodi nekako v delokrog vozovnih preglednikov ali kakor se tej stvari danes pač reče. Servis razporednikov, regulatorjev, ključnih za kontroliranje zaviranja pa menda ne sodi v njihov delokrog, kakor tudi ne servisiranje ostale pnevmatske opreme razen menjave tesnilk na pnevmatskih vodih in podobne storitve.

O krutem delu pa samo to, začel sem s čiščenjem in razstavljanjem razporednikov, umazano delo, če slučajno veš kakšni so vagoni od spodaj ko pridejo na revizijo. Vsekakor mi pa kruto delo ni nepoznano, ne od tolčenja kamenja na poletni pripeki sredi Jadrana, pleskanja plehnatih streh na TAM v Mariboru pri 33°C, ko smo si v čevlje nalivali vodo za hlajenje podplatov.....

LPL
:uuuaavv Super "ljubitelj",vsak zna zase na katerem področju je najboljši ter kaj mu gre najboljše od rok. :thumbupl :wink:
Verjamem,pa da imaš izkušnje,kot si sam napisal da si nabiral izkušnje v zavornem oddelku,to ni mala stvar. =D>
Vem vem približno na kaj ciljaš,z montažo zavornjakov se ukvarjajo upravljalci železniških vozil,to je pravilen naziv t.i. tvojega "vozovnih preglednikov".
Njihova naloga pa je,pravilna sestava vlaka,pregled pravilnosti naklada na tovornih vozilih,preverjanje izpolnjevanja predpisanih pogojev in spremljanje izrednih pošiljk ter
opravljanje zavornih preizkusov.

Lepo "ljubitelj".Torej nekaj si le dal skozi :thumbupr =D>

Lep večer
Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Heisenberg napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:Sem napisal ,da gre premikalka okrog.Še podrobneje po tiru 9 proti Rižani za premikalca in ko je bel se zapelje na sklep vlaka se zapne,premikača je pustil na čelnem vagonu in in ko od njega dobi po UKV povelje naprej rineta vlak v luko.
Edino če v Kopru gledate na sklep in čelo vlaka drugače.


Vidim,da te v osnovni šoli niso naučili brat ampak samo sestavljat posamezne črke. The end.

E moj indijanc... :? ..Me prau zanima kako je tvoje znanje glede premika...splošno znanje glede premika :?: :wink:


Lep večer,Dejan
Se nisem mislil več vključevat v to debato ampak na to provokacijo z indijancem moram odgovorit.Sodeč po sliki,ki jo imaš prilepljeno imam verjetno dvakrat več delavne dobe kot strojevodja kot si ti star.Svoj strojevodski staž sem začel na nabiralniku z elok 361 106 in bil v nabiralniškem turnusu 10 let,saj je bil takrat tak sistem napredovanja.Imam izpite tako za elektro, dizel in parne lok. in poznavanje prog za katere si ti komaj slišal(Jesenice,Dobova,Hodoš,Spilfeld,N.Gorica,Koper) in ne samo za koperski štuc.Toliko o znanju indijanca o premiku. In še nekaj,ne začnein ne konča se svet in vedenje o železnici na Tovorni postaji Koper.
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

1216-001 napisal/-a:

Se nisem mislil več vključevat v to debato ampak na to provokacijo z indijancem moram odgovorit.Sodeč po sliki,ki jo imaš prilepljeno imam verjetno dvakrat več delavne dobe kot strojevodja kot si ti star.Svoj strojevodski staž sem začel na nabiralniku z elok 361 106 in bil v nabiralniškem turnusu 10 let,saj je bil takrat tak sistem napredovanja.Imam izpite tako za elektro, dizel in parne lok. in poznavanje prog za katere si ti komaj slišal(Jesenice,Dobova,Hodoš,Spilfeld,N.Gorica,Koper) in ne samo za koperski štuc.Toliko o znanju indijanca o premiku. In še nekaj,ne začnein ne konča se svet in vedenje o železnici na Tovorni postaji Koper.

Samo sem čakal,da začneš z delovno dobo. :mrgreen: :mrgreen:
Vsaka čast majstr za vsa ta leta na odprti progi,ampak premik je premik. :thumbupr :wink:
Ja super,vsak izpit pride prav,glede poznavanja prog pa se nebi spuščal nekaj preveč v to temo.. :thumbupr :arrow:
Praviš,Koperski štuc...marsikomu je strah in trepet TPK :wink: :!:


MMG:Ne začne se in ne konča se svet in vedenje o železnici z DELOVNO DOBO,ampak z izkušnjami :wink:


Lep večer
Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1582
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a desiro »

Heisenberg, zdaj pa mislim da si šel že preveč na osebno raven, @1216-001 je le strojevodja z veliko več izkušnjami od tebe, mene in marsikoga drugega, sploh če je služil že na seriji 361, poleg tega je na nabiralnem vlaku ogromno tudi premika, prav tako na Jeseniški postaji, delal je tudi že v časih ko ni bilo raznih UKV naprav in so se signali pri premiku vedno dajali ročno, pa naj si bo v megli, dežju, snegu ali pa žgočem soncu :arrow: glavo skozi okno pa gas. V svoji delovni dobi ali po tvojem nabiranju izkušenj doživel kar nekaj sprememb rdečih pravilnikov, in še in še bi lahko pisal.

Če potegnemo črto.

Ne kuj svojih par letnih izkušenj na mikropremiku v nebo.
Sprijazni se in začni spoštovati ljudi s kilometrino in večjimi izkušnjami od tvojih, pa ti bo lepo na železnici.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a trocken »

Ma pust ga. Njegov svet se očitno konča na Črnem kalu, tako da po drugih temah ne bo sral.
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

desiro napisal/-a:Heisenberg, zdaj pa mislim da si šel že preveč na osebno raven, @1216-001 je le strojevodja z veliko več izkušnjami od tebe, mene in marsikoga drugega, sploh če je služil že na seriji 361, poleg tega je na nabiralnem vlaku ogromno tudi premika, prav tako na Jeseniški postaji, delal je tudi že v časih ko ni bilo raznih UKV naprav in so se signali pri premiku vedno dajali ročno, pa naj si bo v megli, dežju, snegu ali pa žgočem soncu :arrow: glavo skozi okno pa gas. V svoji delovni dobi ali po tvojem nabiranju izkušenj doživel kar nekaj sprememb rdečih pravilnikov, in še in še bi lahko pisal.

Če potegnemo črto.

Ne kuj svojih par letnih izkušenj na mikropremiku v nebo.
Sprijazni se in začni spoštovati ljudi s kilometrino in večjimi izkušnjami od tvojih, pa ti bo lepo na železnici.

Kapo dol za vsa njegova leta in izkušnje. :thumbupr
Takrat se je na žalost delalo tako,delalo se je tudi bolj počasi in bolj previdno kot se zdej delajo določene stvari oziroma so se delale nekatere v preteklosti in se ne smejo več delati. :wink: ..Ampak dobro pustimo to stat,hočem reči da vsaka čast za "1216-001" ,da ima tako ogromno znanje glede na njegova leta.

Ne kujem jaz ničesar,ampak samo govorim realno kako stojijo stvari.Mikropremik??? Ok,bom tudi tukaj pustil stat,ker nisi zadel mojega službenega mesta,ampak ok.
Spoštujem jaz železničarje in ljudi s kilometrino po tirih bolj kot marsikdo,predvsem tukaj na forumu.Meni je na železnici fenomenalno,nebi menjal tega poklica za nič na svetu.

Lep dan
Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Odgovori