Bravo, bravo, vsaka čast, za tak stavek moraš biti res strašno študiran, hodit v veliko šolLjubitelj napisal/-a:Se pa bojim, da nek sivolasi nad vodja premika ni dovolj podkovan, da bi spremenil tehnologijo dela iz kaotičnega režima APP v nek bolje organiziran sistem......
LPL
Prvo bi supelokfirerje zaposlil, potem pa od tega sivega strica zahteval da z eno štunco kruha nahrani množice...
Pa dajte vi, strici iz ozadja, naredit študijo, kako bi po novi šestpasovnici, ki se konča s Klinčevim dvosmernim kolovozom urejali promet, brez da bi kdo čakal
Brez skrbi, kristalno jasno mi je kam si meril, ampak debata je potekala o t.i. Superlokfirerjih, kateri s trenutno situacijo na terenu nimajo niti najmanjše možnosti zaživetja.1216-001 napisal/-a:Igor vidim,da nisi dojel poante mojega prispevka.Ni stvar,da se obremenjuje delavce ampak ,da se delovni procesi čim bolje organizirajo,pripravijo, uskladijo,načrtujejo ne pa ,da se na vse možne načine improvizira ali kot pravi naš forumski prijatelj
Holding sistem APP(v prevodu ako prodže prodže) IN tudi avtomatska spenjača je nastala zato da se delo olajša in poenostavi ne pa zato ,da se nekoga zaje..va, tako se tudi premikaču nebi bilo potrebno sprehajat od sklepa na čelo.
Tisto o spenjanju zraka pa namenoma nisem zapisal.Verjetno sam veš zakaj.
Prepričan sem, da je najboljša in najhitrejša kombinacija premika (prej ko se kdo upiči, govorimo o koprski luki!) strojevodja in dva premikača; en na stroju en na sklepu. Pa ne da tisti ki ima stroj, zapne zrak, avtomatska spenjača da ali brez, čeprav tudi ta čas ni zanemarljiv, saj bi jaz vsakič ko se zapeljem na vlak, se oblekel in nataknu rokavice in šel med vagone in nazaj...tačas se s zdajšnjo prakso napumpa že en kos vlaka; ampak predvsem zato, ker če nebi bilo strojnega premikača, bi moral pred vsako kretnico ustavit in se sprehodit dol nje, še bolj zamudno bi bilo pri nivojskem prehodu, namreč premikač mora fizično ustaviti promet na prehodih in šele nato se lahko premik nadaljuje. Če bi jaz stal na prehodu, kdo bi lokomotivo vozil? V luki se vsi tiri končajo s štucom, ne da se it z lokomotivo da bi bil stroj vedno spredaj, zato se tudi vsi vlaki v luko rinejo in zato je nujen tudi sklepni premikač. Toliko če govorimo samo o direktnih rinjenih/vlečenih vlakih, kar pa premik še zdaleč ni!