Holding, običajno sva na isti valovni dolžini, tokrat ti oporekam
.....
Sicer bi tudi jaz rad videl počaaaasen napredek v Luki, ampak sem kar prepričan da Superlokfirerji tukaj ne bojo dobili službe, vsaj za časa mojega bivanja tukaj ne...
Koprska postaja namreč dobiva svojo končno podobo, kakršna bo gotovo služila desetletja in ker so jo tako zaje*ali, bo v naslednji generaciji sexa na pretek. Namesto da bi podaljšali večino tirov proti luki, da se razumemo, na istem prostoru, kjer bo sedaj rastla trava, so pustili tako, kot je bilo. Tako imamo dve tirni zvezi, preko katere dostavljamo 95% vlakov!!! Norost brez primere, ampak tipično slovensko, ko noben ne vidi dlje od svojih vrat, o kateremu smo tudi že marsikatero rekli...
@anzovc: v Luki so štirje stalni premiki ( govorimo samo o SŽ, luka ima še svoj notranji premik).
Kdo bo šel kam in po koga odloča vodja premika. Upam si trditi da je to najtežje in hkrati najbolj nehvaležno delo na celem sistemu SŽ.
To, da odloča razpored premika je še najmanj naporno, čeprav je to njegovo osnovno poslanstvo. Odkar je prehod med postajama urejen z SVN, to zahteva še več zbranosti, da je posledično čimmanj čakanja. Nanj se obračajo prometarji, kdaj jim bo sprostil kakšen tir, ker vlaki čakajo po progi, kličejo iz luke kdaj bodo prišli po odpravo, kdaj bodo porinili vlak za nakladanje/razkladanje, ker ga potrebujejo, že pred eno uro; naroča pregled in listkanje vagonov pred odpravo; poskrbi da imajo vse skupine čas za malico, seveda vsaka posebej, đure tudi potrebujejo nego in seveda gorivo, kanal je samo eden, tudi to mora sinhronizirat da nismo vsi tam na kupu; usklajuje vaganje vagonov z luko, ker se veliko vlakov še vedno kontrolno vaga, pod kontrolo mora imeti ranžirni del postaje, oziroma popoln nadzor nad vagoni ki se trenutno ne rabijo, bodo pa v naslednji smeni na vrsti, kot tudi na tiste ki čakajo za delavnico; premik v delavnicah; na mizi posluša, hkrati, štiri ločene kanale premika in en kup telefonov, ker je običajno dežurni "krivec" za vse zamude, itd,itd,it'd....vse to počne en revež, celih 12 ur!
....Evo, edino on bi bil zadovoljen, če bi Superlokfirerji obstajali: dva, morda tri vlake bi imel na smeno