Luka Koper d.d.

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 156
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a Heisenberg » 25.11.2016, 15:30

trocken napisal/-a:Ma pust ga. Njegov svet se očitno konča na Črnem kalu, tako da po drugih temah ne bo sral.



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Če rečeš ti tako "trocken" pol je tako,ampak je veš kako? Poznam vsak kamenček do Črnega kala :wink:

Lep dan
Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
hidro
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 57
Pridružen: 06.08.2006, 9:11

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a hidro » 25.11.2016, 15:58

Po domače povedano v kilometrih: @Heisenberg jih ima naprej toliko kot @1216-001 v rikverc. :arrow:
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1937
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a Mojster_Strojevodja » 01.12.2016, 16:22

Heisenberg napisal/-a:
trocken napisal/-a:Ma pust ga. Njegov svet se očitno konča na Črnem kalu, tako da po drugih temah ne bo sral.



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Če rečeš ti tako "trocken" pol je tako,ampak je veš kako? Poznam vsak kamenček do Črnega kala :wink:

Lep dan
Dejan


Eni so res samozavestni!

Bi prisegel, da morejo zate na novo zračunat zavorni odstotek, k na lokomotivo zlezeš.

P.S.: Nasvet, ne si preveč v lastno skledo pluvat ;)
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 156
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a Heisenberg » 08.01.2017, 13:00

Mojster_Strojevodja napisal/-a:

Eni so res samozavestni!

Bi prisegel, da morejo zate na novo zračunat zavorni odstotek, k na lokomotivo zlezeš.

P.S.: Nasvet, ne si preveč v lastno skledo pluvat ;)



Samozavest na prvem mestu. :!: :wink:
Zakaj si takega mnenja Mojster? [-X

MMG:Ne pluvam si v lastno skledo,ampak delim z vami vsemi tukaj realne stvari. :wink:

Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1937
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a Mojster_Strojevodja » 08.01.2017, 17:53

Heisenberg napisal/-a:
Mojster_Strojevodja napisal/-a:

Eni so res samozavestni!

Bi prisegel, da morejo zate na novo zračunat zavorni odstotek, k na lokomotivo zlezeš.

P.S.: Nasvet, ne si preveč v lastno skledo pluvat ;)



Samozavest na prvem mestu. :!: :wink:
Zakaj si takega mnenja Mojster? [-X

MMG:Ne pluvam si v lastno skledo,ampak delim z vami vsemi tukaj realne stvari. :wink:

Lep dan,Dejan


Marsikatere stvari so bile realne pa niso več :wink:
Če ne gre uporabi večje kladivo.

"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."

"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 156
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a Heisenberg » 16.01.2017, 19:19

Malo osvežitve po dolgem času na EET-ju. :mrgreen: :wink:

Đjura za nakladalno #-o

Slika


Lokomotiva nazaj....... #-o :train2

Slika

Neuničljivi Caterpillar-ji \:D/

Slika

Pripravljen za na GPP :arrow: =D> :wink:

Slika

Fotografije so narejene z telefonom....en lep pozdravček vsem uporabnikom ter obiskovalcem foruma. :thumbupr

Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 274
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a anzovc » 16.01.2017, 22:33

So kar zajetni kupi premoga, bo kar precej vlakov potrebnih, da se bo to zvozilo. Nekaj premoga gre verjetno itak na ladjo.
Koliko časa pa eden Caterpillar potrebuje, da naloži npr. 20 vagonov premoga?
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 156
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a Heisenberg » 16.01.2017, 22:47

anzovc napisal/-a:So kar zajetni kupi premoga, bo kar precej vlakov potrebnih, da se bo to zvozilo. Nekaj premoga gre verjetno itak na ladjo.
Koliko časa pa eden Caterpillar potrebuje, da naloži npr. 20 vagonov premoga?



Pozdravljen "anzovc",

Ja je kar lepa količina na skladišču,vsak dan gre v povprečju okoli 12-14 vlakov samo z "EET-ja" ( Evropski energetski terminal ).Nekaj ga bo šlo na ladjo ja,več al manj pa v vagone.
Hm lepo vprašanje,tukaj je veliko dejavnikov in sicer,kako daleč je roba katera se naklada,v kakem stanju je stroj,kdo je za strojem,etc..... :thumbupl
Če gre vse po maslu,in da je recimo roba blizu in da je strojnik kar iznajdljiv in da nima nobenih problemov s strojem se z enim CAT-om naloži 20 vagonov v približno 1h 30min. :wink:

Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4525
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a igor72 » 16.01.2017, 23:13

Heisenberg napisal/-a:Če gre vse po maslu,in da je recimo roba blizu in da je strojnik kar iznajdljiv in da nima nobenih problemov s strojem se z enim CAT-om naloži 20 vagonov v približno 1h 30min. :wink:

Lep dan,Dejan

Jaz sem imel rekord 35min, seveda v paru z še enim iznajdljivim strojnikom :mrgreen:
LEP DAN
Igor
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 910
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a SIMY » 17.01.2017, 8:08

A vago ma na žlici ali kako meri težo naloženega tovora ?
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 274
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a anzovc » 17.01.2017, 8:57

igor72 napisal/-a:
Heisenberg napisal/-a:Če gre vse po maslu,in da je recimo roba blizu in da je strojnik kar iznajdljiv in da nima nobenih problemov s strojem se z enim CAT-om naloži 20 vagonov v približno 1h 30min. :wink:

Lep dan,Dejan

Jaz sem imel rekord 35min, seveda v paru z še enim iznajdljivim strojnikom :mrgreen:

Kapo dol =D> Morate biti kar "sprifani", tudi strojevodja, da sproti premika kompozicijo, da se nakladalcu ni potrebno predaleč voziti. Koliko žlic pa naloži na posamezen vagon?
Pri rudi gre enako hitro?
Mislim, da imajo nakladalci tehtnico, predvsem zaradi tega, da je nakladanje optimalno, da ne pride do prekoračenja teže ali pa, da bi premalo naložil.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4525
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a igor72 » 17.01.2017, 10:18

anzovc napisal/-a:..... Koliko žlic pa naloži na posamezen vagon?
Pri rudi gre enako hitro?
Mislim, da imajo nakladalci tehtnico, predvsem zaradi tega, da je nakladanje optimalno, da ne pride do prekoračenja teže ali pa, da bi premalo naložil.

Štiri žlice grejo v vsak vagon, dve spredaj, dve zadaj. Ko sprazneš drugo, na vsaki strani, moraš z žlico še potisniti premog v profil vagona, da ne štrli preko!
Ruda se praviloma naklada z vagonsko nakladalna postajo. Iz deponije, ali pa direktno iz barke prideja po transportnem sistemu, traku, in se vsilplje v komore nad vagonom. Teh komor je pet, težo posamezne, pa krmili računalnik, kateri tudi sinhrono pomika trak nad posamezno komoro. Ko je dosežena vnapreje določena količina, se komore hkrati odprejo in ruda se enakomerno razdeli po vagonu. Vagar, po UKV postaji, ukaže premik, za en vagon naprej, ta čas pa se že polnijo komore z novo porcijo. Premik se mora opraviti kar hitro in predvsem natančno, v par centimetrov, saj mora biti vagon pripravljen preden se komore napolnijo, sicer je operaterjev prisiljen sistem izklopiti in potem najmanj kar je, je poln radio sexa :mrgreen:
Če je VNP v okvari, pa se tudi rudo polni z stroji, klasično in takrat je potrebno naknadno vaganje!

In ja, tehtnica je na žlici nakladača....tehtanja se vrši med dviganje žlice.
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 156
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a Heisenberg » 17.01.2017, 11:30

igor72 napisal/-a:Jaz sem imel rekord 35min, seveda v paru z še enim iznajdljivim strojnikom :mrgreen:


Lepa...robo pa si imel verjetno Igor 4-5 metrov stran od premikalnega sestava. :mrgreen: =D>
Teh "35" min je klasika ko je tako blizu roba....pa seveda če je suho....če se utapljajo CAT-i v vodi je en zmazek pol vse skupaj.... #-o #-o


anzovc napisal/-a:Kapo dol =D> Morate biti kar "sprifani", tudi strojevodja, da sproti premika kompozicijo, da se nakladalcu ni potrebno predaleč voziti. Koliko žlic pa naloži na posamezen vagon?
Pri rudi gre enako hitro?
Mislim, da imajo nakladalci tehtnico, predvsem zaradi tega, da je nakladanje optimalno, da ne pride do prekoračenja teže ali pa, da bi premalo naložil.



Hvala "anzovc".Ja moramo bit kar pri stvari,predvsem pa najbolj ključnega pomena je da je suho...da ni kakega naliva močnega ker pol pa zna drsat "ku sto mater" ,še posebej pa za nakladalno rampo.
Drugače pa glede teh vseh ostalih tvojih vprašanj ti je "igor72" objasnil kakor se spodobi. :thumbupr :mrgreen: =D>
Vse pohvale za našega mojstra - "igor72" :!: =D> :!: =D>


SIMY napisal/-a:A vago ma na žlici ali kako meri težo naloženega tovora ?


Tako je "SIMY".Tehta vsako "bajo" z žlico,ko naloži vsako "bajo" mora dvignit do konca u zrak,kolikor mu to omogoča hidravlika na žlici in potem mu pokaže točno tonažo...po temu se držijo "majstri".

Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a holding » 17.01.2017, 19:29

igor72 napisal/-a:
Heisenberg napisal/-a:Če gre vse po maslu,in da je recimo roba blizu in da je strojnik kar iznajdljiv in da nima nobenih problemov s strojem se z enim CAT-om naloži 20 vagonov v približno 1h 30min. :wink:

Lep dan,Dejan

Jaz sem imel rekord 35min, seveda v paru z še enim iznajdljivim strojnikom :mrgreen:

...čak mal.... :?: ...a si nakladal.....a si premikal...?...
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 156
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a Heisenberg » 17.01.2017, 22:10

holding napisal/-a:
igor72 napisal/-a:
Heisenberg napisal/-a:Če gre vse po maslu,in da je recimo roba blizu in da je strojnik kar iznajdljiv in da nima nobenih problemov s strojem se z enim CAT-om naloži 20 vagonov v približno 1h 30min. :wink:

Lep dan,Dejan

Jaz sem imel rekord 35min, seveda v paru z še enim iznajdljivim strojnikom :mrgreen:

...čak mal.... :?: ...a si nakladal.....a si premikal...?...



Si name mislil "holding" :?:
Jaz sem premikal premikalni sestav. :thumbupr :mrgreen:


Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov