Luka Koper d.d.

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4525
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a igor72 » 21.11.2016, 18:34

BigBrother napisal/-a:Danes sem opazil, da so delavci umikali loparje za prepovedano vožnjo z ele.loko.na Gpp ju. Ali to pomeni da bomo vlake iz smeri Rižane lahko uvozili do "vrat" Luke? Oziroma bodo vlaki lahko izvažali direkt iz GPp ja na odprto progo? Napetost je menda v RG ju Vkljucena!! Ve kdo kako je s tem?

Res je...prejšnji teden so table iz VM preložili na tla:
Slika
...danes pa praviš da so jih odstranili :thumbupl :thumbupr
Štrom je vklopljen že mesece, brzojavka je tudi že zdavnaj bila, tako da sploh ne vem kaj so toliko časa čakali :?: :?: :?:

MMG:Sicer pa imamo temo o rekonstrukciji Koprske postaje, kamor bi post bolj pasal :wink:
LEP DAN
Igor
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a holding » 22.11.2016, 10:56

...za lažje razmišljanje za naprej navajam nekaj dejstev (in takratnih polemik) iz polpretekle zgodovine...

....pred cca desetimi leti so bile na temule forumu strašne polemike kako brezvezen, neuporaben in praktično nepotreben je tandem 541/1216 na naših progah.... :shock: ....pa se je izkazalo, da se da tudi iz Kopra vozit 1400 tonske - in iz Divače na Rodik 1550 tonske - vlake s tandemom, na Gorenjsko pa celo 1850 tonske......doprege seveda niso ukinjene, jih je pa vedno manj...

....v tem času se je pojavil tudi RCA na naših progah...... :shock: ....pa se je izkazalo, da tudi strojevodja sam lahko "obrne" vlak v Ljubljani...... :shock: ....brez premikača in brez preglednika..... :cry: ....
.....oboje nepojmljivo in nemogoče po takratnem razmišljanju... #-o ....

...tudi v bodoče se bo marsikaj spremenilo.....tako pri premiku, kot v Kopru samem..(in še marsikje in marsikaj)..... :idea: ...ker "švaba" (beri Zahod - ni kapital-) vse te novitete (tudi avtomatske spenjače na premikalki) ne uvaja kar t'ko, po domač'......iz gole zajebancije.... [-X ....

...je pa res, takoj in vse naenkrat.....ni šans....ampak .... počas.....počas...pa bo.... :roll: ....
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 274
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a anzovc » 22.11.2016, 12:13

Je Igor konstruktivno in argumentirano razložil dogajanje na tirih Luke. In dogajanje je zelo živahno, bolj kot kjerkoli drugje pri nas. Če to ne teče hitro, pa pride do zastojev in kaosa. V zvezi s tem bi me zanimalo kako sploh poteka delo in organizacija premikov vagonov po Luki sem in tja. Ali se strojevodji premikalke sproti dajejo nalogi - npr. najprej potegni na postajo 20 vagonov rude, zatem dostavi vagone s kontejnerji na kontejnerski terminal...?
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4525
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a igor72 » 22.11.2016, 16:07

Holding, običajno sva na isti valovni dolžini, tokrat ti oporekam :) .....
Sicer bi tudi jaz rad videl počaaaasen napredek v Luki, ampak sem kar prepričan da Superlokfirerji tukaj ne bojo dobili službe, vsaj za časa mojega bivanja tukaj ne...
Koprska postaja namreč dobiva svojo končno podobo, kakršna bo gotovo služila desetletja in ker so jo tako zaje*ali, bo v naslednji generaciji sexa na pretek. Namesto da bi podaljšali večino tirov proti luki, da se razumemo, na istem prostoru, kjer bo sedaj rastla trava, so pustili tako, kot je bilo. Tako imamo dve tirni zvezi, preko katere dostavljamo 95% vlakov!!! Norost brez primere, ampak tipično slovensko, ko noben ne vidi dlje od svojih vrat, o kateremu smo tudi že marsikatero rekli...

@anzovc: v Luki so štirje stalni premiki ( govorimo samo o SŽ, luka ima še svoj notranji premik).
Kdo bo šel kam in po koga odloča vodja premika. Upam si trditi da je to najtežje in hkrati najbolj nehvaležno delo na celem sistemu SŽ.
To, da odloča razpored premika je še najmanj naporno, čeprav je to njegovo osnovno poslanstvo. Odkar je prehod med postajama urejen z SVN, to zahteva še več zbranosti, da je posledično čimmanj čakanja. Nanj se obračajo prometarji, kdaj jim bo sprostil kakšen tir, ker vlaki čakajo po progi, kličejo iz luke kdaj bodo prišli po odpravo, kdaj bodo porinili vlak za nakladanje/razkladanje, ker ga potrebujejo, že pred eno uro; naroča pregled in listkanje vagonov pred odpravo; poskrbi da imajo vse skupine čas za malico, seveda vsaka posebej, đure tudi potrebujejo nego in seveda gorivo, kanal je samo eden, tudi to mora sinhronizirat da nismo vsi tam na kupu; usklajuje vaganje vagonov z luko, ker se veliko vlakov še vedno kontrolno vaga, pod kontrolo mora imeti ranžirni del postaje, oziroma popoln nadzor nad vagoni ki se trenutno ne rabijo, bodo pa v naslednji smeni na vrsti, kot tudi na tiste ki čakajo za delavnico; premik v delavnicah; na mizi posluša, hkrati, štiri ločene kanale premika in en kup telefonov, ker je običajno dežurni "krivec" za vse zamude, itd,itd,it'd....vse to počne en revež, celih 12 ur!
....Evo, edino on bi bil zadovoljen, če bi Superlokfirerji obstajali: dva, morda tri vlake bi imel na smeno :mrgreen:
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 156
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a Heisenberg » 22.11.2016, 20:22

igor72 napisal/-a:Holding, običajno sva na isti valovni dolžini, tokrat ti oporekam :) .....
Sicer bi tudi jaz rad videl počaaaasen napredek v Luki, ampak sem kar prepričan da Superlokfirerji tukaj ne bojo dobili službe, vsaj za časa mojega bivanja tukaj ne...
Koprska postaja namreč dobiva svojo končno podobo, kakršna bo gotovo služila desetletja in ker so jo tako zaje*ali, bo v naslednji generaciji sexa na pretek. Namesto da bi podaljšali večino tirov proti luki, da se razumemo, na istem prostoru, kjer bo sedaj rastla trava, so pustili tako, kot je bilo. Tako imamo dve tirni zvezi, preko katere dostavljamo 95% vlakov!!! Norost brez primere, ampak tipično slovensko, ko noben ne vidi dlje od svojih vrat, o kateremu smo tudi že marsikatero rekli...
v Luki so štirje stalni premiki ( govorimo samo o SŽ, luka ima še svoj notranji premik).
Kdo bo šel kam in po koga odloča vodja premika. Upam si trditi da je to najtežje in hkrati najbolj nehvaležno delo na celem sistemu SŽ.
To, da odloča razpored premika je še najmanj naporno, čeprav je to njegovo osnovno poslanstvo. Odkar je prehod med postajama urejen z SVN, to zahteva še več zbranosti, da je posledično čimmanj čakanja. Nanj se obračajo prometarji, kdaj jim bo sprostil kakšen tir, ker vlaki čakajo po progi, kličejo iz luke kdaj bodo prišli po odpravo, kdaj bodo porinili vlak za nakladanje/razkladanje, ker ga potrebujejo, že pred eno uro; naroča pregled in listkanje vagonov pred odpravo; poskrbi da imajo vse skupine čas za malico, seveda vsaka posebej, đure tudi potrebujejo nego in seveda gorivo, kanal je samo eden, tudi to mora sinhronizirat da nismo vsi tam na kupu; usklajuje vaganje vagonov z luko, ker se veliko vlakov še vedno kontrolno vaga, pod kontrolo mora imeti ranžirni del postaje, oziroma popoln nadzor nad vagoni ki se trenutno ne rabijo, bodo pa v naslednji smeni na vrsti, kot tudi na tiste ki čakajo za delavnico; premik v delavnicah; na mizi posluša, hkrati, štiri ločene kanale premika in en kup telefonov, ker je običajno dežurni "krivec" za vse zamude, itd,itd,it'd....vse to počne en revež, celih 12 ur!
....Evo, edino on bi bil zadovoljen, če bi Superlokfirerji obstajali: dva, morda tri vlake bi imel na smeno :mrgreen:



Evo spet je objasnu naš Igor.... :thumbupr =D> =D> =D>

Lep večer,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 274
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a anzovc » 22.11.2016, 20:26

Pa ima ta vodja premika kakšnega pomočnika, ker če je kar sam za vse to kar si naštel mora bit to en sivolasi gospod, ki to sploh ni in ima velikokrat slan okus po ustah.
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 156
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a Heisenberg » 22.11.2016, 20:52

anzovc napisal/-a:Pa ima ta vodja premika kakšnega pomočnika, ker če je kar sam za vse to kar si naštel mora bit to en sivolasi gospod, ki to sploh ni in ima velikokrat slan okus po ustah.


Nima nobenega.. :thumbupr .. ne dobi brezveze naziv vodja premika..več al manj je stara garda...vsaj po Luki je tako...ma tudi na SŽ je tako.. :wink:

Lep večer,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 687
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 22.11.2016, 21:32

Kako je šele biti vodja premika v Roterdamu,Hamburgu ali Šanghaju če je že v Kopru tako. :twisted: :oops:
Drugače pa ni Koper edina postaja in če je že govora o avtomatski spenjači je uporabna tudi kje drugje,kakor tudi v Kopru,če navedem samo en primer.Naprimer rinjenje vlaka iz postaje v luko.Premikač ostane na prvem vagonu,
premikalka gre okrog in se z avtomatsko spenjačo spne na vlak in rineta vlak v luko.Za začetek majhen korak čez dve leti pa mogoče naslednji.
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 156
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a Heisenberg » 22.11.2016, 21:59

1216-001 napisal/-a:Kako je šele biti vodja premika v Roterdamu,Hamburgu ali Šanghaju če je že v Kopru tako. :twisted: :oops:
Drugače pa ni Koper edina postaja in če je že govora o avtomatski spenjači je uporabna tudi kje drugje,kakor tudi v Kopru,če navedem samo en primer.Naprimer rinjenje vlaka iz postaje v luko.Premikač ostane na prvem vagonu,
premikalka gre okrog in se z avtomatsko spenjačo spne na vlak in rineta vlak v luko.Za začetek majhen korak čez dve leti pa mogoče naslednji.


Drugačen tehnološki proces dela,drugi tiri,druge SGV,drugo vse.... :wink:
..Zanimivo.. Verjetno misliš,da bi se lokomotiva zapela za sklepni vagon premikalnega sestava in vlekla premikalni sestav v Luko Koper? #-o =P~ :mrgreen: .. Nemogoče misija.. ponavadi se poriva vlak do slepega tira t.i. Štuc.V tem tvojem primeru kako zvleči lokomotivo vn na čelo? :roll: :roll: :roll:

Lep večer,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 687
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 22.11.2016, 22:09

Sem napisal ,da gre premikalka okrog.Še podrobneje po tiru 9 proti Rižani za premikalca in ko je bel se zapelje na sklep vlaka se zapne,premikača je pustil na čelnem vagonu in in ko od njega dobi po UKV povelje naprej rineta vlak v luko.
Edino če v Kopru gledate na sklep in čelo vlaka drugače.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4525
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a igor72 » 22.11.2016, 22:36

1216-001 napisal/-a:Kako je šele biti vodja premika v Roterdamu,Hamburgu ali Šanghaju če je že v Kopru tako. :twisted: :oops:
Drugače pa ni Koper edina postaja in če je že govora o avtomatski spenjači je uporabna tudi kje drugje,kakor tudi v Kopru,če navedem samo en primer.Naprimer rinjenje vlaka iz postaje v luko.Premikač ostane na prvem vagonu,
premikalka gre okrog in se z avtomatsko spenjačo spne na vlak in rineta vlak v luko.Za začetek majhen korak čez dve leti pa mogoče naslednji.

Upam da se hecaš; Roterdam, Hamburg, Šangaj?....to je podli stil ljubitelja!...Da vidiš šele kako je biti vodja premika v Trstu, Tržiču ali Reki, s katerimi se dejansko lahko primerjamo...dva od njih sem imel priliko spoznat; ne sežejo nam niti do šiške!!
kar se pa tiče premika:
Premikalka se z avtomatsko spenjačo spne na vlak?? kaj pa zrak? Nekdo ga mora ročno zapet
To pa počnemo odkar se jaz spomnem....ko je skupina samo 1+1 poteka tako kot si opisal, s tem da premikač zapne in gre peš na sklep, kamor itak pride prej kot uspe Đura napumpat vlak.
se pravi da smo mi že dva koraka pred drugimi :mrgreen:
LEP DAN
Igor
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 274
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a anzovc » 22.11.2016, 22:51

Zrak se vedno spne, tudi če je samo nekaj lahkih vagonov?
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 291
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a boris » 22.11.2016, 23:44

Heisenberg napisal/-a:Pozdravljen,
Vossloh G6 se neda na noben način upravljati daljinsko,.....

Lep večer,Dejan



to ni res, Vossloh G6 ima možnost daljinskega upravljanja, VENDAR luška G6 te opcije nima, ker je ob nakupu /naročilu niso naročili.

tukaj je slika mašine z daljinskim upravljanjem, spoznaš po signalizacijskih lučkah na kabini ob oknu. Luška mašina tega nima.
Slika
slika je iz http://www.loks-aus-kiel.de
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 687
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 23.11.2016, 0:36

igor72 napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:Kako je šele biti vodja premika v Roterdamu,Hamburgu ali Šanghaju če je že v Kopru tako. :twisted: :oops:
Drugače pa ni Koper edina postaja in če je že govora o avtomatski spenjači je uporabna tudi kje drugje,kakor tudi v Kopru,če navedem samo en primer.Naprimer rinjenje vlaka iz postaje v luko.Premikač ostane na prvem vagonu,
premikalka gre okrog in se z avtomatsko spenjačo spne na vlak in rineta vlak v luko.Za začetek majhen korak čez dve leti pa mogoče naslednji.

Upam da se hecaš; Roterdam, Hamburg, Šangaj?....to je podli stil ljubitelja!...Da vidiš šele kako je biti vodja premika v Trstu, Tržiču ali Reki, s katerimi se dejansko lahko primerjamo...dva od njih sem imel priliko spoznat; ne sežejo nam niti do šiške!!
kar se pa tiče premika:
Premikalka se z avtomatsko spenjačo spne na vlak?? kaj pa zrak? Nekdo ga mora ročno zapet
To pa počnemo odkar se jaz spomnem....ko je skupina samo 1+1 poteka tako kot si opisal, s tem da premikač zapne in gre peš na sklep, kamor itak pride prej kot uspe Đura napumpat vlak.
se pravi da smo mi že dva koraka pred drugimi :mrgreen:

Igor vidim,da nisi dojel poante mojega prispevka.Ni stvar,da se obremenjuje delavce ampak ,da se delovni procesi čim bolje organizirajo,pripravijo, uskladijo,načrtujejo ne pa ,da se na vse možne načine improvizira ali kot pravi naš forumski prijatelj
Holding sistem APP(v prevodu ako prodže prodže) IN tudi avtomatska spenjača je nastala zato da se delo olajša in poenostavi ne pa zato ,da se nekoga zaje..va, tako se tudi premikaču nebi bilo potrebno sprehajat od sklepa na čelo.
Tisto o spenjanju zraka pa namenoma nisem zapisal.Verjetno sam veš zakaj.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4233
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Luka Koper d.d.

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 23.11.2016, 7:25

Zrak se vedno spne, tudi če je samo nekaj lahkih vagonov?


Ni nujno, pravilnik na katere se vsi radi sklicujejo dopušča do 40 osi, natančeje pa je podano v tabeli glede na zavorno pot, maso lokomotive, zavrto maso lokomotive..... Se pa bojim, da je najkrajša upošetvana 400m zavorna razdalja v Luki nekam dolga, k sreči je vsaj vse bolj ali manj vodoravno, vsaj na pomolih....

Sicer je pa 1216 podal lep odgovor
Igor vidim,da nisi dojel poante mojega prispevka.Ni stvar,da se obremenjuje delavce ampak ,da se delovni procesi čim bolje organizirajo,pripravijo, uskladijo,načrtujejo ne pa ,da se na vse možne načine improvizira ali kot pravi naš forumski prijatelj
Holding sistem APP(v prevodu ako prodže prodže) IN tudi avtomatska spenjača je nastala zato da se delo olajša in poenostavi ne pa zato ,da se nekoga zaje..va, tako se tudi premikaču nebi bilo potrebno sprehajat od sklepa na čelo.


Se pa bojim, da nek sivolasi nad vodja premika ni dovolj podkovan, da bi spremenil tehnologijo dela iz kaotičnega režima APP v nek bolje organiziran sistem......

LPL

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost