Stran 7 od 10

Re: Luka Koper d.d.

Objavljeno: 23.11.2016, 13:25
Napisal/-a igor72
Ljubitelj napisal/-a:Se pa bojim, da nek sivolasi nad vodja premika ni dovolj podkovan, da bi spremenil tehnologijo dela iz kaotičnega režima APP v nek bolje organiziran sistem......
LPL
Bravo, bravo, vsaka čast, za tak stavek moraš biti res strašno študiran, hodit v veliko šol =D> =D> #-o
Prvo bi supelokfirerje zaposlil, potem pa od tega sivega strica zahteval da z eno štunco kruha nahrani množice...
Pa dajte vi, strici iz ozadja, naredit študijo, kako bi po novi šestpasovnici, ki se konča s Klinčevim dvosmernim kolovozom urejali promet, brez da bi kdo čakal
1216-001 napisal/-a:Igor vidim,da nisi dojel poante mojega prispevka.Ni stvar,da se obremenjuje delavce ampak ,da se delovni procesi čim bolje organizirajo,pripravijo, uskladijo,načrtujejo ne pa ,da se na vse možne načine improvizira ali kot pravi naš forumski prijatelj
Holding sistem APP(v prevodu ako prodže prodže) IN tudi avtomatska spenjača je nastala zato da se delo olajša in poenostavi ne pa zato ,da se nekoga zaje..va, tako se tudi premikaču nebi bilo potrebno sprehajat od sklepa na čelo.
Tisto o spenjanju zraka pa namenoma nisem zapisal.Verjetno sam veš zakaj.
Brez skrbi, kristalno jasno mi je kam si meril, ampak debata je potekala o t.i. Superlokfirerjih, kateri s trenutno situacijo na terenu nimajo niti najmanjše možnosti zaživetja.
Prepričan sem, da je najboljša in najhitrejša kombinacija premika (prej ko se kdo upiči, govorimo o koprski luki!) strojevodja in dva premikača; en na stroju en na sklepu. Pa ne da tisti ki ima stroj, zapne zrak, avtomatska spenjača da ali brez, čeprav tudi ta čas ni zanemarljiv, saj bi jaz vsakič ko se zapeljem na vlak, se oblekel in nataknu rokavice in šel med vagone in nazaj...tačas se s zdajšnjo prakso napumpa že en kos vlaka; ampak predvsem zato, ker če nebi bilo strojnega premikača, bi moral pred vsako kretnico ustavit in se sprehodit dol nje, še bolj zamudno bi bilo pri nivojskem prehodu, namreč premikač mora fizično ustaviti promet na prehodih in šele nato se lahko premik nadaljuje. Če bi jaz stal na prehodu, kdo bi lokomotivo vozil? V luki se vsi tiri končajo s štucom, ne da se it z lokomotivo da bi bil stroj vedno spredaj, zato se tudi vsi vlaki v luko rinejo in zato je nujen tudi sklepni premikač. Toliko če govorimo samo o direktnih rinjenih/vlečenih vlakih, kar pa premik še zdaleč ni!

Re: Luka Koper d.d.

Objavljeno: 23.11.2016, 17:15
Napisal/-a Heisenberg
1216-001 napisal/-a:Sem napisal ,da gre premikalka okrog.Še podrobneje po tiru 9 proti Rižani za premikalca in ko je bel se zapelje na sklep vlaka se zapne,premikača je pustil na čelnem vagonu in in ko od njega dobi po UKV povelje naprej rineta vlak v luko.
Edino če v Kopru gledate na sklep in čelo vlaka drugače.


Mama mia ej...eden pametnejsi od drugega :roll: :shock:
Pa to se dela v Luki Koper že lep čas,s to razliko da strojevodja ne gre sam po prostem tiru do rižanskega štuca,ampak gre z njim strojni premikač. :wink:


MMG:Ne izmišljat toplo vodo :wink: :thumbupr ... Brez zamer...

Lep večer,Dejan

Re: Luka Koper d.d.

Objavljeno: 23.11.2016, 17:20
Napisal/-a Heisenberg
boris napisal/-a:
to ni res, Vossloh G6 ima možnost daljinskega upravljanja, VENDAR luška G6 te opcije nima, ker je ob nakupu /naročilu niso naročili.

tukaj je slika mašine z daljinskim upravljanjem, spoznaš po signalizacijskih lučkah na kabini ob oknu. Luška mašina tega nima.
Slika
slika je iz http://www.loks-aus-kiel.de

Prav na LUŠKO G6 sem mislil... :mrgreen: =D>

Grande Boris... si se potrudil...hvala za info :wink:

Lep večer,Dejan

Re: Luka Koper d.d.

Objavljeno: 23.11.2016, 17:29
Napisal/-a igor72
Je že res da ima daljinca, AMPAK avtomatske spenjače pa nima...si vidu; švabi še zmeraj na roke mečejo :mrgreen:

Re: Luka Koper d.d.

Objavljeno: 23.11.2016, 21:06
Napisal/-a 1216-001
Heisenberg napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:Sem napisal ,da gre premikalka okrog.Še podrobneje po tiru 9 proti Rižani za premikalca in ko je bel se zapelje na sklep vlaka se zapne,premikača je pustil na čelnem vagonu in in ko od njega dobi po UKV povelje naprej rineta vlak v luko.
Edino če v Kopru gledate na sklep in čelo vlaka drugače.


Mama mia ej...eden pametnejsi od drugega :roll: :shock:
Pa to se dela v Luki Koper že lep čas,s to razliko da strojevodja ne gre sam po prostem tiru do rižanskega štuca,ampak gre z njim strojni premikač. :wink:


MMG:Ne izmišljat toplo vodo :wink: :thumbupr ... Brez zamer...

Lep večer,Dejan
Vidim,da te v osnovni šoli niso naučili brat ampak samo sestavljat posamezne črke. The end.

Re: Luka Koper d.d.

Objavljeno: 23.11.2016, 21:55
Napisal/-a desiro
Ljubitelj napisal/-a:
Zrak se vedno spne, tudi če je samo nekaj lahkih vagonov?
Ni nujno, pravilnik na katere se vsi radi sklicujejo dopušča do 40 osi, natančeje pa je podano v tabeli glede na zavorno pot, maso lokomotive, zavrto maso lokomotive..... Se pa bojim, da je najkrajša upošetvana 400m zavorna razdalja v Luki nekam dolga, k sreči je vsaj vse bolj ali manj vodoravno, vsaj na pomolih....
L
Pa dobro res da se lahko premikalne sestave do 40 osi premika brez spetega zraka, sepravi z neposredno (direktno) lokomotivsko zavoro, samo bi te rad videl v praksi kako boš recimo 850 ton težak premikalni sestav ti zaviral z lokomotivsko zavoro (točnega podatka za serijo 643 ne vem) ampak že v primeru E lok 541 100t zavrte mase, dejanski zavorni odstotek 11 %, medtem ko je v povprečju potrebni zavorni odstotek tovornih vlakov nekje med 60 in 70%. Da ne govorimo o obrabi, ki bi pri takšnem zaviranju nastala... Poleg tega bi bilo potrebno pred premikom izzračiti kompleten premikalni sestav, kar pa tudi terja svoj čas.

Re: Luka Koper d.d.

Objavljeno: 23.11.2016, 22:46
Napisal/-a Heisenberg
1216-001 napisal/-a:Sem napisal ,da gre premikalka okrog.Še podrobneje po tiru 9 proti Rižani za premikalca in ko je bel se zapelje na sklep vlaka se zapne,premikača je pustil na čelnem vagonu in in ko od njega dobi po UKV povelje naprej rineta vlak v luko.
Edino če v Kopru gledate na sklep in čelo vlaka drugače.


Vidim,da te v osnovni šoli niso naučili brat ampak samo sestavljat posamezne črke. The end.

E moj indijanc... :? ..Me prau zanima kako je tvoje znanje glede premika...splošno znanje glede premika :?: :wink:


Lep večer,Dejan

Re: Luka Koper d.d.

Objavljeno: 23.11.2016, 22:52
Napisal/-a Heisenberg
igor72 napisal/-a: http://www.loks-aus-kiel.de/images/basi ... 160_55.jpg

Je že res da ima daljinca, AMPAK avtomatske spenjače pa nima...si vidu; švabi še zmeraj na roke mečejo :mrgreen:

Hahahahaha Igor! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lep večer,Dejan

Re: Luka Koper d.d.

Objavljeno: 24.11.2016, 1:42
Napisal/-a urban120
Ali bi pa pri premikanju brez spetega zraka funkcionirala elektro magnetna zavora na lokomotivi? Se jo kje uporablja?

Re: Luka Koper d.d.

Objavljeno: 24.11.2016, 8:00
Napisal/-a igor72
urban120 napisal/-a:Ali bi pa pri premikanju brez spetega zraka funkcionirala elektro magnetna zavora na lokomotivi? Se jo kje uporablja?
Elektromagnetna??...kje si to videl?

Re: Luka Koper d.d.

Objavljeno: 24.11.2016, 8:12
Napisal/-a Heisenberg
urban120 napisal/-a:Ali bi pa pri premikanju brez spetega zraka funkcionirala elektro magnetna zavora na lokomotivi? Se jo kje uporablja?
Prvič slišim da se pri nas uporabljajo elektro-magnetne zavore,še posebej pa na lokomotivi. :wink:
Če so,so hidro-dinamična ter elektro-dinamična :thumbupr :thumbupl

Lep dan,Dejan

Re: Luka Koper d.d.

Objavljeno: 24.11.2016, 9:06
Napisal/-a Ljubitelj
Prvič slišim da se pri nas uporabljajo elektro-magnetne zavore
Sem le ljubitelj, pa vendar je elektromagnetna zavora standardna oprema potniških vagonov za višje hitrosti (na DB za > 140 km/h), običajno nad 160 km/h. In potemtakem so tudi na slovenskih vagonih (žal preredkih). V Italiji je menda pa prepovedana, če se prav spomnim debate na tem forumu. Sicer je pa standardna zavora tramvajev. Ni vse v tovornih vagonih......

LPL

Re: Luka Koper d.d.

Objavljeno: 24.11.2016, 9:31
Napisal/-a Heisenberg
Ljubitelj napisal/-a:
Sem le ljubitelj, pa vendar je elektromagnetna zavora standardna oprema potniških vagonov za višje hitrosti (na DB za > 140 km/h), običajno nad 160 km/h. In potemtakem so tudi na slovenskih vagonih (žal preredkih). V Italiji je menda pa prepovedana, če se prav spomnim debate na tem forumu. Sicer je pa standardna zavora tramvajev. Ni vse v tovornih vagonih......

LPL

E moj "ljubitelj" ... :? Človek je vprašal za lokomotivo :?: :?: :?: :x .. Ti in tvoji potniški vagoni..jaoooo :mrgreen:

Lep dan,Dejan

Re: Luka Koper d.d.

Objavljeno: 24.11.2016, 10:24
Napisal/-a Ljubitelj
Prvič slišim da se pri nas uporabljajo elektro-magnetne zavore,še posebej pa na lokomotivi.
Umetnost branja/pisanja ni samo zlaganje/prebiranje črk, temveč razumevanje napisanega. No en tak recept ti je že dal nek drug forumaš.

Pa brez zamere L

Re: Luka Koper d.d.

Objavljeno: 24.11.2016, 10:38
Napisal/-a urban120
Heisenberg napisal/-a:
urban120 napisal/-a:Ali bi pa pri premikanju brez spetega zraka funkcionirala elektro magnetna zavora na lokomotivi? Se jo kje uporablja?
Prvič slišim da se pri nas uporabljajo elektro-magnetne zavore,še posebej pa na lokomotivi. :wink:
Če so,so hidro-dinamična ter elektro-dinamična :thumbupr :thumbupl

Lep dan,Dejan
Še oproščam nisem strokovnjak na tem področju. Definitivno pa temelji na elektro-magnetizmu.

Samo razmišljal sem, če bi tak način zaviranja na lokomotivi, omogočal premikanje težjih kompozicij brez lastnega zaviranja.
Oz. Vrjanta dve, če bi vagoni imeli elektro-dinamično zavoro, ali bi jih bilo potem lažje avtomatsko speljati? Saj je "elektriko" lažje speti kot "zrak".