Metrans
Re: Metrans
Ko pa bodo začeli voziti vse svoje vlake pa se bodo hitro povzpeli na stopničke, vsaj v SLO.
Re: Metrans
Glede na to, da so najprej objavili razpis za strojevodje z licenco in niso podali odgovorov na poslane prošnje...nato razpisali razpis za strojevodje začetnike...malo smrdi.
Re: Metrans
Na podlagi dosedanjih informacij o stavkah, težavah železniške infrastrukture in pristaniščih vas obveščamo, da tudi po koncu stavke v doglednem času ni mogoče pričakovati izboljšanja stanja. Terminali v Nemčiji še vedno delujejo omejeno, brez dovolj osebja. Ta situacija je povzročila popolno zaustavitev železniškega prometa v smeri iz in proti Hamburgu ter drugih pristanišč v Nemčiji. Slovenska infrastruktura, je prav tako izdala uredbo o ustavitvi sprejemanja vlakov na mejnih prehodih, torej v bistvu STOP za vse vlake v obdobju najmanj 48 ur oziroma do nadaljnjega. Spodaj vam želimo poslati informacije, ki smo jih prejeli. Situacijo spremljamo, a kljub vsem našim naporom je situacija katastrofalna. O nadaljnjem dogajanju vas bomo obveščali. Žal nam je, toda v naslednjih tednih bo potrebnih ogromno truda in razumevanja – vključno z vašim – dokler ne dosežemo vsaj točke, ko se bodo pošiljke spet začele premikati. V primeru vprašanj smo vam seveda vedno na voljo.
Lep pozdrav, ekipa METRANS
Lep pozdrav, ekipa METRANS
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Metrans
Vsi presenečeni, da prihaja do zasičenosti infrastrukture. So bili na SŽ in Direkciji večkrat opozorjeni, ampak očitno tega ne razumejo. Ko se bo začela nadgradnja Ljubljanskega vozlišča, lahko pričakujemo podobne težave.
Re: Metrans
Preprosta formula. Preveč gradbišč pri nas (Pragersko zaprto, vsi vlaki za Hodoš obračajo na Teznu, Laze - Kresnice sejejo tirno gredo, Ljubljana - Brezovica še ni nazaj stara hitrost, konec julija je zapora Verd - Logatec, sred avgusta še Koper), SŽ Infra zaradi lastnih gradbišč potem odvzema dodeljene trase prevoznikom, sosednje uprave ne sprejemajo vlakov, prav tako zaradi gradbišč, vlaki pri nas čakajo, tovor se že od vojne preusmerja na jug zato tudi Koper poka po šivih, obrat vagonov ni ustrezen, pa imaš zmešnjavo, ko se potem vse ustavi. Stanje je krizno že od junija, včeraj pa je doseglo vrelišče.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Metrans
Kaj je z obvoznimi tovornimi vlaki s Pontebbane, vozijo, ali tudi to stoji?
Re: Metrans
Vozijo,koliko ne vem,sicer je bilo že v temi o obvozih povedano koliko naj bi jih bilo. Jaz vem samo za tovorni vlak ki ga okoli 8ure zjutraj pripelje Hercules ali pa tandem Herculesov na Jesenice,tudi danes ga je. Lp
Re: Metrans
Že dolgo trdim. Potrebno je najprej urediti deviacije preden razkoplješ glavno traso. Vreči v obnovo Bohinjke nekaj sto milijončkov bi se većkratno obrestovalo slovenskemu železmiškemu križu. Še posebej, ko pride na.vrsto Ljubljana. Jebat ga, ampak to je edini obvoz mimo pa se lahko vsi na glavo obrnemo! Ko menjaš pri hiši streho je.dobro imeti vsaj šotor.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Metrans
Mar ni to kar se dogaja, prava pot k temu da niti železniškega križa več ne bomo potrebovali. Naročniki se ne bodo zanimali za naše težave, šli bodo drugam.
preglednik
Re: Metrans
Eno je to, kar dela SŽ-Infra v imenu RS. Bi se z nekaj srednjeročnega razmisleka najbrž res dalo izpeljati boljše (seveda če bi tudi vlada RS in ministrstvo za infrastrukturo delovala manj kampanjsko).
Ampak akuten problem je očitno nastal v Nemčiji in se kot val razširil po Evropi. Čisto logično je, da se vlakov proti Nemčiji ne sprejema od sosednjih železniških uprav, v nasprotnem primeru bi pač vlaki stali po vseh stranskih tirih na JŽI RS, saj jih OBB ne bi sprejel. Ko je MSC Ever Given blokiral Sueški prekop, ladje niso stale samo tik ob vhodih v kanal, celo Rdeče morje jih je bilo polno in JV del sredozemlja. Železnice so pač linearne in se zato "kopičenje vlakov" raztegne na večje oddaljenosti.
In ta del nima dosti veze s tem, kako SŽ-Infra upravlja teh par metrov prog v Kurniku.
Ampak akuten problem je očitno nastal v Nemčiji in se kot val razširil po Evropi. Čisto logično je, da se vlakov proti Nemčiji ne sprejema od sosednjih železniških uprav, v nasprotnem primeru bi pač vlaki stali po vseh stranskih tirih na JŽI RS, saj jih OBB ne bi sprejel. Ko je MSC Ever Given blokiral Sueški prekop, ladje niso stale samo tik ob vhodih v kanal, celo Rdeče morje jih je bilo polno in JV del sredozemlja. Železnice so pač linearne in se zato "kopičenje vlakov" raztegne na večje oddaljenosti.
In ta del nima dosti veze s tem, kako SŽ-Infra upravlja teh par metrov prog v Kurniku.
LP, Metod
Re: Metrans
Saj se ve, tovora je za 20 % več od kapacitete, ki jo še premore infrastruktura. Novi tovor se že vsaj en mesec zavrača, tudi pri privatnikih. Lokomotive so, ampak tras ne moreš dobiti. Za Koper sploh ne.
Re: Metrans
Nekaj na to temo
https://www.railfreight.com/railfreight ... dpr=accept
https://www.railfreight.com/railfreight ... dpr=accept