InRail (privat - Italija)

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
Odgovori
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: InRail (privat - Italija)

Odgovor Napisal/-a maxima »

tz2793
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 6
Pridružen: 15.03.2017, 12:37

Re: InRail (privat - Italija)

Odgovor Napisal/-a tz2793 »

TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2547
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: InRail (privat - Italija)

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Včeraj je InRail v Novo Gorico pripeljal posebno gostjo, električno lokomotivo Siemens Vectron DC (serija 191) z "last mile" pomožnim dizelskim motorjem. Vožnja žal ni bila pretirano uspešna - več bodo povedali tisti, ki so to videli in fotografirali.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1942
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: InRail (privat - Italija)

Odgovor Napisal/-a preglednik »

TGV Lyria napisal/-a: 12.05.2021, 17:16 Včeraj je InRail v Novo Gorico pripeljal posebno gostjo, električno lokomotivo Siemens Vectron DC (serija 191) z "last mile" pomožnim dizelskim motorjem. Vožnja žal ni bila pretirano uspešna - več bodo povedali tisti, ki so to videli in fotografirali.
Ne more 180 kW nadomestiti običajnih 2 x 750.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4284
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: InRail (privat - Italija)

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a: 12.05.2021, 18:13
TGV Lyria napisal/-a: 12.05.2021, 17:16 Včeraj je InRail v Novo Gorico pripeljal posebno gostjo, električno lokomotivo Siemens Vectron DC (serija 191) z "last mile" pomožnim dizelskim motorjem. Vožnja žal ni bila pretirano uspešna - več bodo povedali tisti, ki so to videli in fotografirali.
Ne more 180 kW nadomestiti običajnih 2 x 750.
Zakaj ne? Saj je potem v Italijo zvlekel tiste vagone. Problem je bil, da je Vectron dvakrat odpovedal poslušnost. Sedaj pa so že dovolj dolgo na svetu, da že vrabci čivkajo, da je Vectron samo povprečni izdelek. Ajde, sej je močan v svojem segmentu, ampak o zanesljivosti bi se pa dalo debatirati.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1942
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: InRail (privat - Italija)

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Trajna rešitev bi bila elektrifikacija odseka med Gorico in Novo Gorico, vključno z postajnimi tiri.
preglednik
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3624
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: InRail (privat - Italija)

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

preglednik napisal/-a: 12.05.2021, 20:32 Trajna rešitev bi bila elektrifikacija odseka med Gorico in Novo Gorico, vključno z postajnimi tiri.
A se res izplača elektrifikacija za 3 pare tovornih vlakov dnevno? Mislim, da ne. Obstaja graf, kjer se sekata premici za vrsto vleke. In to pri nekajmilijonih brutoton. Vsekakor pa je bila elektrifikacija Pragersko-Hodoš glede na tisti graf zelo upravičena.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: InRail (privat - Italija)

Odgovor Napisal/-a trocken »

Regan 664 napisal/-a: 13.05.2021, 5:02
preglednik napisal/-a: 12.05.2021, 20:32 Trajna rešitev bi bila elektrifikacija odseka med Gorico in Novo Gorico, vključno z postajnimi tiri.
A se res izplača elektrifikacija za 3 pare tovornih vlakov dnevno? Mislim, da ne. Obstaja graf, kjer se sekata premici za vrsto vleke. In to pri nekajmilijonih brutoton. Vsekakor pa je bila elektrifikacija Pragersko-Hodoš glede na tisti graf zelo upravičena.
Ne smeš gledati samo na tovorne. Podaljšanje večerne Freccie in Itala iz Vidma do Gorice bi bil v interesu obeh Goric (skupaj več kot 50.000 ljudi). Potencial pa imata Gorici večji kot Ljubljana. HIT, (ki je v potniškem prometu isto kot Luka Koper v tovornem) bodoča EPK... In praktično brez cijazenja, kot bo proti Ljubljani, od Gorice proti Vidmu takoj 140 km/h.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1942
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: InRail (privat - Italija)

Odgovor Napisal/-a preglednik »

.. pa še potniški promet med obema Goricama bodo uvedli.
preglednik
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3624
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: InRail (privat - Italija)

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Seveda, če bi bilo to zmenjeno med državama in nekje zapisano kot strategija.

Ampak do takrat pa nam ostajajo samo sanje.....
Odgovori