Hmm. Ne mešaj regionalnega in daljinskega prometa. CityShuttle garnitur v Avstriji ni več veliko, in zelo redko jih vozijo Taurusi. Večinoma jih vidiš z 1144 ali celo starejšimi 1142. Railjet pa je bil že v osnovi razvit za spajanje s Taurusom, ampak to spada v daljinski promet, kjer pa tudi v Italiji prevladujejo težje lokomotive kot so E402A in B ter E414. Italijanske "namenske" lokomotive za push-pull vlake - tu so seveda mišljene E464 "Traxx Monocabina" - vozijo zgolj regionalni promet.Ljubitelj napisal/-a: Ko se pa toliko kritizira italijanski dizajn, njihove push-pull vlake kot rečeno vozijo posebne lokomotive. Zanimivo, medtem ko po Avstriji in še kje rijejo po progah z velikimi hitrostmi lokomotive z 22,5 t/os so namenske italijanske precej lažje, samo 18 t/os. Že vedo, kaj dela škodo progi. In predvidevam, da bo Avstrijce kmalu začela boleti glava z njihovimi težkimi lokomotivami in hitrostjo 200-230 km/h. Končno za potniški vlak s 5-9 vagoni (200-350 ton) res ne potrebuješ ne vem kakšne vlečne sile.....
Kar pa se dizajna tiče, imajo Italijani na eni strani lepotice kot so Freccie, E402A/B, E403, E412, Minuetto; na drugi strani pa grdobije tipa E656, pa večina dizelk ter neprimerljivo grde "Carozze MDVC Semipilota".