InRail (privat - Italija)

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4518
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: InRail (privat - Italija)

OdgovorNapisal/-a igor72 » 28.09.2013, 14:34

mkx napisal/-a:V temi o ADT je bilo zapisano, da gre za InRail-ovo pomoč ADT/LTE. Se pravi da vlak ni InRail-ov, je pa v Sloveniji (med Koprom in Jesenicami).

Metod, to sta dva ločena vlaka. Tisti iz Kopra je bil res le enkratna pomoč Adrii, ta na zgornji sliki pa vozi med Opčinami in Dobovo. Pri nas ga vozijo strojevodje ADT, čigav je vlak pa ne vem.
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3382
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: InRail (privat - Italija)

OdgovorNapisal/-a mkx » 28.09.2013, 19:10

igor72 napisal/-a:
mkx napisal/-a:V temi o ADT je bilo zapisano, da gre za InRail-ovo pomoč ADT/LTE. Se pravi da vlak ni InRail-ov, je pa v Sloveniji (med Koprom in Jesenicami).

Metod, to sta dva ločena vlaka. Tisti iz Kopra je bil res le enkratna pomoč Adrii, ta na zgornji sliki pa vozi med Opčinami in Dobovo. Pri nas ga vozijo strojevodje ADT, čigav je vlak pa ne vem.

Ah, ja, res je, prav imaš. :oops:
V oni temi je bilo govora tudi o "Adrijinem" vlaku med Opčinami in Dobovo. Vsaj tako je napisal Cokla, m&m nekaj postov kasneje pa tega ni zanikal (med tem ko je komentiral govorice o tovoru). Je pa napisal tole:
m&m napisal/-a:Če bo vse Ok z InRail lokomotivo - bo vozil Taurus InRail.
LP, Metod
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: InRail (privat - Italija)

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 08.10.2013, 15:08

danes sem mimo vlak in vidim tam Cd Moste je pusti 190-301 "FUC" , zakaj nevem ali mogoče bo vozni park v sloveniji ali drugo samo poprav e.lokomotiva?

lp,miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Čufarca
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 126
Pridružen: 02.11.2009, 15:56
Kraj: Stomaž (okolica Ajdovščine)
Kontakt:

Re: InRail (privat - Italija)

OdgovorNapisal/-a Čufarca » 03.06.2014, 19:46

En kratek video:

Povezava na video

Je pa tale dizelček veliko bolj tih kot naši regani... :thumbupl

LP M

Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3382
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: InRail (privat - Italija)

OdgovorNapisal/-a mkx » 03.06.2014, 20:43

Fin video =D>
Čufarca napisal/-a:Je pa tale dizelček veliko bolj tih kot naši regani... :thumbupl

Gre za Vossloh G1000 BB ... in je kar nekaj mesecev navejši kot naši Regani. Po letu izdelave kakšnih 20 let, po konstrukciji motorja pa ... ah, ni za govorit :old . Vgrajeni motor je, mimogrede, bratranec tistega v Herculesu (MTU 4000; v Herculesu je 16-valjni, v temle pa 8-valjni).

Dugače pa je nekaj šibkejši od Reganov, po moči je bolj primerljiv Špankam, po namenu (težki premik in lahki tovorni vlaki) pa Đuram.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: InRail (privat - Italija)

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 04.06.2014, 10:46

:P naj bo bratranec Svetega Petra če je treba.Enkrat sem ga šel jaz iskat z Đuro,še kdaj pa sodelavci. :lol: :lol: :lol: Đura zakon!!!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: InRail (privat - Italija)

OdgovorNapisal/-a gorican » 08.09.2017, 11:07

Ta lokomotiva je bila v sredo prvič na ŽP Nova Gorica

Slika

vir: facebook skupina Bohinjska proga
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1490
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: InRail (privat - Italija)

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 08.09.2017, 11:32

gorican napisal/-a:Ta lokomotiva je bila v sredo prvič na ŽP Nova Gorica

Slika

vir: facebook skupina Bohinjska proga


Tale ni od InRail, temveč od FS; goriška premikalka serije D145. Nadomešča običajne D345, ki so se očitno pokvarile.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3372
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: InRail (privat - Italija)

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 11.09.2017, 6:04

Italjani, ki dajo toliko na videz in dizajn, ampak lokse imajo pa obupne!! :D
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1319
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: InRail (privat - Italija)

OdgovorNapisal/-a preglednik » 11.09.2017, 7:35

Res me spomni na drvarnico za vsako primorsko kučo. So pa Italijani kar se dizajna tiče vizionarji..., kdo ve...?
preglednik
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 122
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: InRail (privat - Italija)

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 11.09.2017, 10:36

Saj razumem, da je lepše pogledati neko lepo oblikovano zadevo kot tole, ampak meni se zdi da ker gre tu za delovni stroj se mora oblika podrediti funkciji.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1319
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: InRail (privat - Italija)

OdgovorNapisal/-a preglednik » 11.09.2017, 11:52

Zanimivo, da so električne lokomotive že od "krokodilov" dalje težile k nekemu modernemu dizajnu, dizelske pa šele v novejšem obdobju. Če samo pogledaš tiste ameriške škatle, kjer je vsak vogal prilagojen po neki notranji potrebi.
preglednik
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 307
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: InRail (privat - Italija)

OdgovorNapisal/-a električar » 11.09.2017, 22:35

Če samo pogledaš tiste ameriške škatle, kjer je vsak vogal prilagojen po neki notranji potrebi.

Tudi meni se zdi, da je ameriški dizajn po elegantnih streamlinerjih iz 40.tih in 50.tih let nazadoval na "škatle".

lp
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3382
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: InRail (privat - Italija)

OdgovorNapisal/-a mkx » 11.09.2017, 22:46

Američani zelo ločijo tovorne od potniških lokomotiv. Njihove potniške lokomotive so čisto dobro "speglane", primerljivo evropskim univerzalnim lokomotivam.

Kenediji, Regani in kar je še (bilo) sestričen po naših krajih, so pač tovorne lokomotive. Prav tako tiste kadeče se in glasno ropotajoče počasi vzpenjajoče se sprege množice lokomotiv, o katerih je polno filmčkov na youtube in jih tako radi gledamo z zvočniki na največjo jakost :wink: Ja, pri teh je pač funkcija pred šminko.
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4158
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: InRail (privat - Italija)

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 12.09.2017, 6:43

Tudi meni se zdi, da je ameriški dizajn po elegantnih streamlinerjih iz 40.tih in 50.tih let nazadoval na "škatle".


"Streamlinerji" so bili stranpot oblikovanja, kot tedanji avtomobili s plavutmi etc. To ni imelo nobene zveze z zračnim uporom, čista fikcija v času, ko so letala prevzemala daljinski promet.
Sicer so pa današnje potniške lokomotive na oni strani luže všečno oblikovane, običajno se skladajo s priklopljeno garnituro in kot italijanske za regionalne vlake "push-pull" so samo "enosmerne".
Ko se pa toliko kritizira italijanski dizajn, njihove push-pull vlake kot rečeno vozijo posebne lokomotive. Zanimivo, medtem ko po Avstriji in še kje rijejo po progah z velikimi hitrostmi lokomotive z 22,5 t/os so namenske italijanske precej lažje, samo 18 t/os. Že vedo, kaj dela škodo progi. In predvidevam, da bo Avstrijce kmalu začela boleti glava z njihovimi težkimi lokomotivami in hitrostjo 200-230 km/h. Končno za potniški vlak s 5-9 vagoni (200-350 ton) res ne potrebuješ ne vem kakšne vlečne sile.....

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost