Stran 3 od 7

Re: InRail (privat - Italija)

Objavljeno: 28.09.2013, 14:34
Napisal/-a igor72
mkx napisal/-a:V temi o ADT je bilo zapisano, da gre za InRail-ovo pomoč ADT/LTE. Se pravi da vlak ni InRail-ov, je pa v Sloveniji (med Koprom in Jesenicami).
Metod, to sta dva ločena vlaka. Tisti iz Kopra je bil res le enkratna pomoč Adrii, ta na zgornji sliki pa vozi med Opčinami in Dobovo. Pri nas ga vozijo strojevodje ADT, čigav je vlak pa ne vem.

Re: InRail (privat - Italija)

Objavljeno: 28.09.2013, 19:10
Napisal/-a mkx
igor72 napisal/-a:
mkx napisal/-a:V temi o ADT je bilo zapisano, da gre za InRail-ovo pomoč ADT/LTE. Se pravi da vlak ni InRail-ov, je pa v Sloveniji (med Koprom in Jesenicami).
Metod, to sta dva ločena vlaka. Tisti iz Kopra je bil res le enkratna pomoč Adrii, ta na zgornji sliki pa vozi med Opčinami in Dobovo. Pri nas ga vozijo strojevodje ADT, čigav je vlak pa ne vem.
Ah, ja, res je, prav imaš. :oops:
V oni temi je bilo govora tudi o "Adrijinem" vlaku med Opčinami in Dobovo. Vsaj tako je napisal Cokla, m&m nekaj postov kasneje pa tega ni zanikal (med tem ko je komentiral govorice o tovoru). Je pa napisal tole:
m&m napisal/-a:Če bo vse Ok z InRail lokomotivo - bo vozil Taurus InRail.

Re: InRail (privat - Italija)

Objavljeno: 08.10.2013, 15:08
Napisal/-a RitterVonGhega
danes sem mimo vlak in vidim tam Cd Moste je pusti 190-301 "FUC" , zakaj nevem ali mogoče bo vozni park v sloveniji ali drugo samo poprav e.lokomotiva?

lp,miro

Re: InRail (privat - Italija)

Objavljeno: 03.06.2014, 19:46
Napisal/-a Čufarca
En kratek video:

Povezava na video

Je pa tale dizelček veliko bolj tih kot naši regani... :thumbupl

LP M

Re: InRail (privat - Italija)

Objavljeno: 03.06.2014, 20:43
Napisal/-a mkx
Fin video =D>
Čufarca napisal/-a:Je pa tale dizelček veliko bolj tih kot naši regani... :thumbupl
Gre za Vossloh G1000 BB ... in je kar nekaj mesecev navejši kot naši Regani. Po letu izdelave kakšnih 20 let, po konstrukciji motorja pa ... ah, ni za govorit :old . Vgrajeni motor je, mimogrede, bratranec tistega v Herculesu (MTU 4000; v Herculesu je 16-valjni, v temle pa 8-valjni).

Dugače pa je nekaj šibkejši od Reganov, po moči je bolj primerljiv Špankam, po namenu (težki premik in lahki tovorni vlaki) pa Đuram.

Re: InRail (privat - Italija)

Objavljeno: 04.06.2014, 10:46
Napisal/-a Nurmi
:P naj bo bratranec Svetega Petra če je treba.Enkrat sem ga šel jaz iskat z Đuro,še kdaj pa sodelavci. :lol: :lol: :lol: Đura zakon!!!

Re: InRail (privat - Italija)

Objavljeno: 08.09.2017, 11:07
Napisal/-a gorican
Ta lokomotiva je bila v sredo prvič na ŽP Nova Gorica

Slika

vir: facebook skupina Bohinjska proga

Re: InRail (privat - Italija)

Objavljeno: 08.09.2017, 11:32
Napisal/-a TGV Lyria
gorican napisal/-a:Ta lokomotiva je bila v sredo prvič na ŽP Nova Gorica

Slika

vir: facebook skupina Bohinjska proga
Tale ni od InRail, temveč od FS; goriška premikalka serije D145. Nadomešča običajne D345, ki so se očitno pokvarile.

Re: InRail (privat - Italija)

Objavljeno: 11.09.2017, 6:04
Napisal/-a Regan 664
Italjani, ki dajo toliko na videz in dizajn, ampak lokse imajo pa obupne!! :D

Re: InRail (privat - Italija)

Objavljeno: 11.09.2017, 7:35
Napisal/-a preglednik
Res me spomni na drvarnico za vsako primorsko kučo. So pa Italijani kar se dizajna tiče vizionarji..., kdo ve...?

Re: InRail (privat - Italija)

Objavljeno: 11.09.2017, 10:36
Napisal/-a Matevz96
Saj razumem, da je lepše pogledati neko lepo oblikovano zadevo kot tole, ampak meni se zdi da ker gre tu za delovni stroj se mora oblika podrediti funkciji.

Re: InRail (privat - Italija)

Objavljeno: 11.09.2017, 11:52
Napisal/-a preglednik
Zanimivo, da so električne lokomotive že od "krokodilov" dalje težile k nekemu modernemu dizajnu, dizelske pa šele v novejšem obdobju. Če samo pogledaš tiste ameriške škatle, kjer je vsak vogal prilagojen po neki notranji potrebi.

Re: InRail (privat - Italija)

Objavljeno: 11.09.2017, 22:35
Napisal/-a električar
Če samo pogledaš tiste ameriške škatle, kjer je vsak vogal prilagojen po neki notranji potrebi.
Tudi meni se zdi, da je ameriški dizajn po elegantnih streamlinerjih iz 40.tih in 50.tih let nazadoval na "škatle".

lp

Re: InRail (privat - Italija)

Objavljeno: 11.09.2017, 22:46
Napisal/-a mkx
Američani zelo ločijo tovorne od potniških lokomotiv. Njihove potniške lokomotive so čisto dobro "speglane", primerljivo evropskim univerzalnim lokomotivam.

Kenediji, Regani in kar je še (bilo) sestričen po naših krajih, so pač tovorne lokomotive. Prav tako tiste kadeče se in glasno ropotajoče počasi vzpenjajoče se sprege množice lokomotiv, o katerih je polno filmčkov na youtube in jih tako radi gledamo z zvočniki na največjo jakost :wink: Ja, pri teh je pač funkcija pred šminko.

Re: InRail (privat - Italija)

Objavljeno: 12.09.2017, 6:43
Napisal/-a Ljubitelj
Tudi meni se zdi, da je ameriški dizajn po elegantnih streamlinerjih iz 40.tih in 50.tih let nazadoval na "škatle".
"Streamlinerji" so bili stranpot oblikovanja, kot tedanji avtomobili s plavutmi etc. To ni imelo nobene zveze z zračnim uporom, čista fikcija v času, ko so letala prevzemala daljinski promet.
Sicer so pa današnje potniške lokomotive na oni strani luže všečno oblikovane, običajno se skladajo s priklopljeno garnituro in kot italijanske za regionalne vlake "push-pull" so samo "enosmerne".
Ko se pa toliko kritizira italijanski dizajn, njihove push-pull vlake kot rečeno vozijo posebne lokomotive. Zanimivo, medtem ko po Avstriji in še kje rijejo po progah z velikimi hitrostmi lokomotive z 22,5 t/os so namenske italijanske precej lažje, samo 18 t/os. Že vedo, kaj dela škodo progi. In predvidevam, da bo Avstrijce kmalu začela boleti glava z njihovimi težkimi lokomotivami in hitrostjo 200-230 km/h. Končno za potniški vlak s 5-9 vagoni (200-350 ton) res ne potrebuješ ne vem kakšne vlečne sile.....