mkx:
Pri SŽ je že tako, da se načeloma vnaprej ne ve, katera lokomotiva bo vlak vlekla (ali pa jih bo več v odvisnosti od trase, po kateri bo vlako potoval). Zato pač omejitve, ki so veljale za starejše lokomotive ...
Če je mkx to res, da vozi pač katerakoli lokomotiva (363 ali 541) adijo vozni red. Po voznem redu so vlaki z razsutim tovorom sestavljeni iz 18-22 vagonov in glede na razlike v vlečnih karakteristikah 363 ne more peljati vlaka enake teže kot 541 iz Kp v Rodik, da ne govorimo o razliki v hitrosti. Vlaki so običajno sklenjeni in se ne razbijajo po dnevnih potrebah, no razlika je edino ali gredo preko Mb (22) ali preko Je (20). Po podatkih Tinetove strani lahko dve 363 peljeta 1450 ton (18 vagonov), za 541 na tej strani ni podatka v članku
"Zmogljivost nove Siemensove lokomotive na Slovenskih
eleznicah
Capacity of the New Siemens Locomotive on Slovenian Railways
Bojan Cene
Strojniki vestnik - Journal of Mechanical Engineering 51(2005)5, 260-266"
pa je navedeno, da 541 lahko (če je štrom) vleče 800 ton s hitrostjo 80 km/h, dočim 363 vleče samo 700 t s 40 km/h. Glede na prakso je torej bistvena razlika med 541 in 363 in ju verjetno ne zamenjujejo kar tako med seboj. Edino kar se včasih naredi, je to, da se recimo vlaku za Toplarno (18 vagonov) doda še nekaj ( običajno) prazne ropotije do zmogljivosti 2x541, vsaj tako je običajno videti.
LPL