Saj ne govorimo o osebju...ampak o lokomotivah.raziskovalec napisal/-a:Tri Brižite, to že, samo potem verjetno rabiš le tri strojevodje
Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
Re: @363 - foto magazin
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: @363 - foto magazin
..kalcit za zgoraj omenjene vlake nakladajo v Zalogu in Mostah do nosilnosti "D" (22,5 ton/os)... ...tisti kalcit, ki ga nakladajo v Kamniku, pa je običajno namenjen drugam.....ali pa ga v Zalogu doložijo....kakor kdaj....
Re: @363 - foto magazin
...je tako ...ÖBB-jevci pa za 2400 €.....Nurmi napisal/-a:..
Pa še nekaj (STLB) -jevci "pendlajo" za 3500 eur neto,naši pa za 1200.I kako kažu brača sa juga.To je to za te pare!!!
..vse skup je pr'bližn tko kot pri proizvodnji avtomobilov..... ...v Stutgartu pride ven mercedes, v Kragujevcu pa jugo, pardon, je že mal boljš, punto.... ...pa vsi delajo avtomobile......
...tko, k't vsi vlake vozimo.... ...
..P.S.: sam primerjam, nočem politizirat...
Re: @363 - foto magazin
...ej, administrator, tole temo startaj na novo, da ne bomo @363 slikce zasvinjal, prosim...
Re: @363 - foto magazin
....Niti približno nisi našel pravo,odjemniki toka nimajo blage veze z omejitvijo odjemanja toka.Ljubitelj napisal/-a:Sem malo pogledal, kar moja znati strojevodje in našel:Nurmi:.... ni problema obremeniti mašino,če lahko iz vozne mreže iztisneš neomejeno amperov in je infrastruktura taka kot je treba.To je pa res najmanjši problem,samo vi o tem ne razmišljate.
LPL6.8.5 Pri vožnjah elektrovlečnih vozil se upoštevajo še nasledja določila:
− ne glede na vrsto elektrovlečnega vozila smejo biti zaradi obremenitve vozne mreže pri vlaku dvignjeni največ trije tokovni odjemniki,
− pri vlaku, ki ima na čelu tri električne lokomotive smeta biti zaradi pritiska drsalk tokovnih odjemnikov na vozni vod na kratki razdalji dvignjena največ dva tokovna odjemnika, na tretji električni lokomotivi mora biti tokovni odjemnik spuščen, lokomotiva pa se prevaža kot vagon,
− če sta na čelu vlaka dve lokomotivi in na sklepu ena lokomotiva, vse tri pa imajo dvignjene tokovne odjemnike, mora biti zaradi omejitve pritiska drsalk tokovnih odjemnikov na vozni vod na kratki razdalji med lokomotivama na čelu vlaka in doprežno lokomotivo vlakovna garnitura dolžine najmanj 100 m,
− pri lokomotivskem vlaku, v čigar sestavi je več električnih lokomotiv smeta biti zaradi omejitve pritiska drsalk tokovnih odjemnikov na kratki razdalji dvignjena največ dva tokovna odjemnika,
Nimaš kej Holding! Dokler mi vozimo jugote in vi upravljate z podrtijo,ki jo je težko komu sploh zaračunat.Lahko samo gledamo čez Karavanke in se slinimo.Tako in drugače.holding napisal/-a:...je tako ...ÖBB-jevci pa za 2400 €.....Nurmi napisal/-a:..
Pa še nekaj (STLB) -jevci "pendlajo" za 3500 eur neto,naši pa za 1200.I kako kažu brača sa juga.To je to za te pare!!!
..vse skup je pr'bližn tko kot pri proizvodnji avtomobilov..... ...v Stutgartu pride ven mercedes, v Kragujevcu pa jugo, pardon, je že mal boljš, punto.... ...pa vsi delajo avtomobile......
...tko, k't vsi vlake vozimo.... ...
..P.S.: sam primerjam, nočem politizirat...
To je približno tako,kot da bereš Playboy,potem pa pogledaš svojo ta staro.In se vprašaš,kaj sem se jaz bogu zameru.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: @363 - foto magazin
Haha, ta je zmagovalna!Nurmi napisal/-a:To je približno tako,kot da bereš Playboy,potem pa pogledaš svojo ta staro.In se vprašaš,kaj sem se jaz bogu zameru.
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
Nurmi, kje pa so navodila za omejitev odjema električnega toka, če so tako pomembna? NAVODILO za opravljanje vlečne dejavnosti tega pojam ne omenja nikjer, razen v dodatku, kjer piše, da je maksimalni trajni tok za 541 2500A, s pripombo, da se lahko omejitev zniža.Nurmi:
....Niti približno nisi našel pravo,odjemniki toka nimajo blage veze z omejitvijo odjemanja toka.
Omejitev odjemanja toka je torej en tvoj bau-bau, saj se poznavanje omejitve toka na periodičnem izpitu strojevodij očevidno ne zahteva in tudi NAVODILO o tem ne govori. Torej število lokomotiv na čelu vlaka ni pogojeno z omejitvijo električnega toka. Jasno pa je, da je tok omejen, če se upošteva, da ima 541 nazivno moč istega reda kot napajalne postaje. Ampak o tem raje ne razmišljamo, to prepuščamo tebi.
LPL
Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
....večni teoretiki in pikolovci....le kaj bi mi brez vas?Ljubitelj napisal/-a:Torej število lokomotiv na čelu vlaka ni pogojeno z omejitvijo električnega toka....
LPL
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
Pusti ga amiko.Tam v Kopru naj si zloži STLB-jeve 1800t vlake,gor naj si obesi Žive,vse makine odpre na 2500A.In eden za drugim gas v klanec.Pa da vidimo do kje bo pršu.S prometniki in premikači počakamo pa v Lord Byron Pubu v Kopru,pa nej hrčki en popoldan v duhu navodil SŽ praznijo "lukno".Ker vi jo zgleda ne znaste.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
Ljubitelj, za dober odjem toka mora biti dovolj velika "cev". In kolikor se spomnim je na koprski progi zgornji vod preseka celo 2x 300mm2. Kolikor vidim in berem, je problem dovajanje toka v lokomotivo/e. Taki tokovi pa niso mačji kašelj za baker nad lokomotivami razen če ima kdo željo ves čas menjat skurjen baker...
Goran
Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
Zato pa ima 541 omejen maksimalni tok (verjetno softwarsko) na 2500A ali po potrebi manj. Glej prilogo NAVODILA.... Vsekakor pa priprega ali doprega nimata bistvo različnega vpliva na infrastrukturo (el. napajalno omrežeje) kot trdi Nurmi in s tem pogojuje porivanje vlaka z drugo lokomotivo v hrib (nikoli mi ni jasno ali je to doprega ali priprega). S stališča vleke vlaka bi pa pričakoval, da je tandem učinkovitejši zaradi enotne kontrole obeh lokomotiv, saj so včasih v času parnih lokomotiv celo upoštevali drugo lokomotivo z zmanjšano vlečno silo, faktor 0,9 velja še danes če ni radijske ali telefonske zveze med lokomotivami.Ljubitelj, za dober odjem toka mora biti dovolj velika "cev". In kolikor se spomnim je na koprski progi zgornji vod preseka celo 2x 300mm2. Kolikor vidim in berem, je problem dovajanje toka v lokomotivo/e. Taki tokovi pa niso mačji kašelj za baker nad lokomotivami razen če ima kdo željo ves čas menjat skurjen baker...
Kakor pa je videti iz tuje prakse, pa 850 kN spenjače zmorejo tudi 1800 t na podobnem klancu kot je iz Kp. Sicer pa tudi NAVODILO.... govori o večji dovoljeni vlečni sili na kljuki lokomotive za homogene težžke tovorne vlake (maprimer vlaki s Falsi). Normalno dovoljena je 300 kN (450 kN pri speljavi) in za težke vlake 360 kN. No privatniki so se odločili, da bodo vozili kar s cca 450 kN na kljuki (25%*1800t). No malo še počakajmo, pa se bo NAVODILO sporemenilo tudi pri nas, saj se še vsi dobro spomnejo začetkov vožnje 541 serije, ko so bili tandemi takorekoč prepovedani.
LPL
Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
O pripregah in dopregah nism jst nč trdil.Ti si se zapel v neko stvar,ki jo v praksi ne razumeš in zdaj se ven vlečeš z navodili in ostalim birokratskim sranjem. Dejstvo je,da te lokomotive,lahko vzamejo dosti več toka,kot so jim ga naše napajalne sposobne dati.Zato umetnost vožnje vlakov v spregah-dopregah,sploh na Koperskem in še kje ni samo tempomat na 75km/h in Živa na 2500A možgani pa na pašo.Ampak tisti človeški faktor,ko moraš spremljat stanje v omrežju,kaj in koliko imaš na razpolago,......... in vse ostalo.Stvar ki se jo fantje naučijo in ne piše v nobenem navodilu.In stvar zaradi katere ne morejo vlakov vozite opice (kar bi vam ustrezalo ker so cenejše) ampak ljudje.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
Ljubitelj, eno je 2500A toka na eno lokomotivo, kaj pa če sta dve, tri...? Potem se tok sešteva in če pipca nima dovolj pretoka, potem pač ne gre. Sicer pa računaj... Če imamo eno lokomotivo in skuri 2,5kA toka, potem rabimo napajalno postajo z 3.000V * 2.500 A toka = 7,5 MW. Za dve lokomotivi potrebujemo 15 MW napajalno postajo. Za tri pa že 22,5 MW. Koliko moči premorejo naše napajalne postaje? Pa pusti ena lokomotiva gor po klancu z 2,5 kA toka, navzdol pa vrača xy A toka. Uporabi najslabši možni scenarij.
Vlečne kljuke, večni kamen spotike pri Tebi Nekdo je nekoč zapisal, da največkrat kljuke razpadejo ob speljavi. Logično, eno je trajna obremenitev kljuke z nazivno silo, drugo pa je sunek sile, ki pa zlahka preseže nazivno silo in seveda gre kljuka v maloro. Se strinjam, kljuke so že arhaična reč in bi lahko šle v pokoj ampak... Nekaj mora tega hudiča držat pri življenju. Verjetno to ni muha le pri nas, tudi zunaj našega ozemlja. In ker Fals-i hodijo iz Kopra v Avstrijo, kaj pa veš kaj tam gori tudi počno z vagoni. Jih imajo vedno spete skupaj? Kompozicijo morebiti razstavljajo? Imajo tudi oni (njihove lokomotive) ustrezne spenjače? In nenazadnje, koliko stane ena taka spenjača, koliko stanje menjava? Ali so preizkušene (tiste kombinirane, ameriške/ruske vem da so) res tako kot je klasična veriga? Imam občutek, da pod črto pa je vedno problem denar...
Vlečne kljuke, večni kamen spotike pri Tebi Nekdo je nekoč zapisal, da največkrat kljuke razpadejo ob speljavi. Logično, eno je trajna obremenitev kljuke z nazivno silo, drugo pa je sunek sile, ki pa zlahka preseže nazivno silo in seveda gre kljuka v maloro. Se strinjam, kljuke so že arhaična reč in bi lahko šle v pokoj ampak... Nekaj mora tega hudiča držat pri življenju. Verjetno to ni muha le pri nas, tudi zunaj našega ozemlja. In ker Fals-i hodijo iz Kopra v Avstrijo, kaj pa veš kaj tam gori tudi počno z vagoni. Jih imajo vedno spete skupaj? Kompozicijo morebiti razstavljajo? Imajo tudi oni (njihove lokomotive) ustrezne spenjače? In nenazadnje, koliko stane ena taka spenjača, koliko stanje menjava? Ali so preizkušene (tiste kombinirane, ameriške/ruske vem da so) res tako kot je klasična veriga? Imam občutek, da pod črto pa je vedno problem denar...
Goran
Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
če bi razumel prebrano bi videl, da jaz nisem pisal o dopregah in pripregah, Pri porabi štroma je to nepomembno. 2x541 z minimalno tabelirano hitrostjo porabita manj štroma kot 2x363 pri Vkritični, pri čemer pa je pomembna razlika v teži vlaka. Če to ne dojameš in bluziš o tempomatu na 75 km/h si preberi da je minimalna tabelirana hitrost (541 nima Vkr, oziroma je okrog 80 km/h). Včasih pa mašinfirejem ne bi škodilo malo pregledati NAVODILA, ki jih morajo sicer poznati za periodični izpit.Nurmi:
O pripregah in dopregah nism jst nč trdil.Ti si se zapel v neko stvar,ki jo v praksi ne razumeš in zdaj se ven vlečeš z navodili in ostalim birokratskim sranjem. Dejstvo je,da te lokomotive,lahko vzamejo dosti več toka,kot so jim ga naše napajalne sposobne dati.Zato umetnost vožnje vlakov v spregah-dopregah,sploh na Koperskem in še kje ni samo tempomat na 75km/h in Živa na 2500A možgani pa na pašo.Ampak tisti človeški faktor,ko moraš spremljat stanje v omrežju,kaj in koliko imaš na razpolago,......... in vse ostalo.Stvar ki se jo fantje naučijo in ne piše v nobenem navodilu.In stvar zaradi katere ne morejo vlakov vozite opice (kar bi vam ustrezalo ker so cenejše) ampak ljudje.
LPL
Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
To kar si napisal o delu Avstrijcev z tujimi vagoni pomeni samo to, da bodo mali nacionalni operaterji prej ko slej izumrli, bolje prej, da bo agonija krajša. Vse nove spenjače, kompatibilne z ruskimi so že preiskušene, sicer pa Finske železnice ne bi imele kaj voziti. Sem jih sam lastnoročno videl, in nekoč celo objavil sliko na forumu.Gorchi:
.. In ker Fals-i hodijo iz Kopra v Avstrijo, kaj pa veš kaj tam gori tudi počno z vagoni. Jih imajo vedno spete skupaj? Kompozicijo morebiti razstavljajo? Imajo tudi oni (njihove lokomotive) ustrezne spenjače? In nenazadnje, koliko stane ena taka spenjača, koliko stanje menjava? Ali so preizkušene (tiste kombinirane, ameriške/ruske vem da so) res tako kot je klasična veriga? Imam občutek, da pod črto pa je vedno problem denar...
LPL