raziskovalec napisal/-a:Tri Brižite, to že, samo potem verjetno rabiš le tri strojevodje
Saj ne govorimo o osebju...ampak o lokomotivah.

raziskovalec napisal/-a:Tri Brižite, to že, samo potem verjetno rabiš le tri strojevodje
Nurmi napisal/-a:..
Pa še nekaj (STLB) -jevci "pendlajo" za 3500 eur neto,naši pa za 1200.I kako kažu brača sa juga.To je to za te pare!!!
Ljubitelj napisal/-a:Nurmi:.... ni problema obremeniti mašino,če lahko iz vozne mreže iztisneš neomejeno amperov in je infrastruktura taka kot je treba.To je pa res najmanjši problem,samo vi o tem ne razmišljate.
Sem malo pogledal, kar moja znati strojevodje in našel:6.8.5 Pri vožnjah elektrovlečnih vozil se upoštevajo še nasledja določila:
− ne glede na vrsto elektrovlečnega vozila smejo biti zaradi obremenitve vozne mreže pri vlaku dvignjeni največ trije tokovni odjemniki,
− pri vlaku, ki ima na čelu tri električne lokomotive smeta biti zaradi pritiska drsalk tokovnih odjemnikov na vozni vod na kratki razdalji dvignjena največ dva tokovna odjemnika, na tretji električni lokomotivi mora biti tokovni odjemnik spuščen, lokomotiva pa se prevaža kot vagon,
− če sta na čelu vlaka dve lokomotivi in na sklepu ena lokomotiva, vse tri pa imajo dvignjene tokovne odjemnike, mora biti zaradi omejitve pritiska drsalk tokovnih odjemnikov na vozni vod na kratki razdalji med lokomotivama na čelu vlaka in doprežno lokomotivo vlakovna garnitura dolžine najmanj 100 m,
− pri lokomotivskem vlaku, v čigar sestavi je več električnih lokomotiv smeta biti zaradi omejitve pritiska drsalk tokovnih odjemnikov na kratki razdalji dvignjena največ dva tokovna odjemnika,
LPL
holding napisal/-a:Nurmi napisal/-a:..
Pa še nekaj (STLB) -jevci "pendlajo" za 3500 eur neto,naši pa za 1200.I kako kažu brača sa juga.To je to za te pare!!!
...je tako...ÖBB-jevci pa za 2400 €.....
..vse skup je pr'bližn tko kot pri proizvodnji avtomobilov........v Stutgartu pride ven mercedes, v Kragujevcu pa jugo, pardon, je že mal boljš, punto....
...pa vsi delajo avtomobile......
...tko, k't vsi vlake vozimo.......
..P.S.: sam primerjam, nočem politizirat...
Nurmi napisal/-a:To je približno tako,kot da bereš Playboy,potem pa pogledaš svojo ta staro.In se vprašaš,kaj sem se jaz bogu zameru.
Nurmi:
....Niti približno nisi našel pravo,odjemniki toka nimajo blage veze z omejitvijo odjemanja toka.
Ljubitelj napisal/-a:Torej število lokomotiv na čelu vlaka ni pogojeno z omejitvijo električnega toka....
LPL
Ljubitelj, za dober odjem toka mora biti dovolj velika "cev". In kolikor se spomnim je na koprski progi zgornji vod preseka celo 2x 300mm2. Kolikor vidim in berem, je problem dovajanje toka v lokomotivo/e. Taki tokovi pa niso mačji kašelj za baker nad lokomotivami razen če ima kdo željo ves čas menjat skurjen baker...
Nurmi:
O pripregah in dopregah nism jst nč trdil.Ti si se zapel v neko stvar,ki jo v praksi ne razumeš in zdaj se ven vlečeš z navodili in ostalim birokratskim sranjem. Dejstvo je,da te lokomotive,lahko vzamejo dosti več toka,kot so jim ga naše napajalne sposobne dati.Zato umetnost vožnje vlakov v spregah-dopregah,sploh na Koperskem in še kje ni samo tempomat na 75km/h in Živa na 2500A možgani pa na pašo.Ampak tisti človeški faktor,ko moraš spremljat stanje v omrežju,kaj in koliko imaš na razpolago,......... in vse ostalo.Stvar ki se jo fantje naučijo in ne piše v nobenem navodilu.In stvar zaradi katere ne morejo vlakov vozite opice (kar bi vam ustrezalo ker so cenejše) ampak ljudje.
Gorchi:
.. In ker Fals-i hodijo iz Kopra v Avstrijo, kaj pa veš kaj tam gori tudi počno z vagoni. Jih imajo vedno spete skupaj? Kompozicijo morebiti razstavljajo? Imajo tudi oni (njihove lokomotive) ustrezne spenjače? In nenazadnje, koliko stane ena taka spenjača, koliko stanje menjava? Ali so preizkušene (tiste kombinirane, ameriške/ruske vem da so) res tako kot je klasična veriga? Imam občutek, da pod črto pa je vedno problem denar...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost