Stran 3 od 3

Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit

Objavljeno: 15.07.2013, 15:26
Napisal/-a Nurmi
Ljubitelj napisal/-a:
Nurmi:
O pripregah in dopregah nism jst nč trdil.Ti si se zapel v neko stvar,ki jo v praksi ne razumeš in zdaj se ven vlečeš z navodili in ostalim birokratskim sranjem. Dejstvo je,da te lokomotive,lahko vzamejo dosti več toka,kot so jim ga naše napajalne sposobne dati.Zato umetnost vožnje vlakov v spregah-dopregah,sploh na Koperskem in še kje ni samo tempomat na 75km/h in Živa na 2500A možgani pa na pašo.Ampak tisti človeški faktor,ko moraš spremljat stanje v omrežju,kaj in koliko imaš na razpolago,......... in vse ostalo.Stvar ki se jo fantje naučijo in ne piše v nobenem navodilu.In stvar zaradi katere ne morejo vlakov vozite opice (kar bi vam ustrezalo ker so cenejše) ampak ljudje.
če bi razumel prebrano bi videl, da jaz nisem pisal o dopregah in pripregah, Pri porabi štroma je to nepomembno. 2x541 z minimalno tabelirano hitrostjo porabita manj štroma kot 2x363 pri Vkritični, pri čemer pa je pomembna razlika v teži vlaka. Če to ne dojameš in bluziš o tempomatu na 75 km/h si preberi da je minimalna tabelirana hitrost (541 nima Vkr, oziroma je okrog 80 km/h). Včasih pa mašinfirejem ne bi škodilo malo pregledati NAVODILA, ki jih morajo sicer poznati za periodični izpit.

LPL
Če bi ti razumel določene stvari se ne bi zapenjal z mano.Pa če bi poznal kake interne omejitve 1400A in kdaj in zakaj tako,pa kaj naši inštruktorji učijo.Pa če bi vedel kaj se dogaja z grafitom na drsalkah 541 pri cca 1700A,na Brižiti krepko prej,pa kako se z tvojo bedasto teorijo "ravba" in izklaplja napajalne,da vse ostalo stoji....Ker s tistim kar je tebi na razpolago za prebiranje,bi skuril napajalne,poškodoval vozno mrežo,skuril grafit na pantografih,da bi ti jih zaščita zmetala dol,ustavil vse vlake kilometre naokoli.....Jaz srčno upam,da boš za vedno s svojim teoretiziranjem ostal za knjigami,ker na mašini bi bil nevaren.Z vsem spoštovanjem,ker vem da si inteligenten,vsaj ne smeši se pred tistimi,ki si s tem služijo kruh.Primanjklaj znanja ni na naši strani,fantje dobro vejo kaj počnejo in zakaj tako.Vprašajte se raje ali ste res tako pametni kot se počutite.

Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit

Objavljeno: 24.07.2013, 13:52
Napisal/-a holding
Nurmi napisal/-a::lol: Pusti ga amiko.Tam v Kopru naj si zloži STLB-jeve 1800t vlake,gor naj si obesi Žive,vse makine odpre na 2500A.In eden za drugim gas v klanec.Pa da vidimo do kje bo pršu.S prometniki in premikači počakamo pa v Lord Byron Pubu v Kopru,pa nej hrčki en popoldan v duhu navodil SŽ praznijo "lukno".Ker vi jo zgleda ne znaste. :noro
...eej, mal drgač tole furajo STLB-jevci.... :shock: ...od Jesenic do pod klan'c (Spittal Milstätersee) s tademom 1800 ton, nato polovičko vlaka (10 vg) majstr tam odpne... :roll: ...in z 900 tonami in tandemom švigne po klancu (25%o) navzgor skozi "Tauern tunell" v Böckstein, tam odpne, pa švrk strojni s tandemom nazaj po drugo polovičko.... #-o ...pa spet na hrib, tam pa združi....

..kadar pa vozita dva vlaka, pa ta prvega pusti pod klancem, strojni s tandemom nazaj na Jesenice po ta drugega, pa spet do pod klan'c, naprej pa po zgoraj opisanem postopku "četiri puta redom".... :idea: ...na vrh klanca na na vsakih 1800 ton po en lok...

Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit

Objavljeno: 24.07.2013, 14:12
Napisal/-a mkx
holding napisal/-a:mal drgač tole furajo STLB-jevci.... :shock: ...od Jesenic do ...
Kako pa pri nas vse skupaj pride do Jesenic? 2x900t s po eno Živo, 2x900t vsak s tandemom Živ ali kako? Potem krajše kose (recimo 2x900t) STLB-jevci na Jesenicah sami združijo?

Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit

Objavljeno: 24.07.2013, 15:38
Napisal/-a holding
...z vlakovno lok in doprežno lok, 1800 ton....

Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit

Objavljeno: 08.07.2017, 22:27
Napisal/-a Heisenberg
Nurmi napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
Nurmi:
O pripregah in dopregah nism jst nč trdil.Ti si se zapel v neko stvar,ki jo v praksi ne razumeš in zdaj se ven vlečeš z navodili in ostalim birokratskim sranjem. Dejstvo je,da te lokomotive,lahko vzamejo dosti več toka,kot so jim ga naše napajalne sposobne dati.Zato umetnost vožnje vlakov v spregah-dopregah,sploh na Koperskem in še kje ni samo tempomat na 75km/h in Živa na 2500A možgani pa na pašo.Ampak tisti človeški faktor,ko moraš spremljat stanje v omrežju,kaj in koliko imaš na razpolago,......... in vse ostalo.Stvar ki se jo fantje naučijo in ne piše v nobenem navodilu.In stvar zaradi katere ne morejo vlakov vozite opice (kar bi vam ustrezalo ker so cenejše) ampak ljudje.
če bi razumel prebrano bi videl, da jaz nisem pisal o dopregah in pripregah, Pri porabi štroma je to nepomembno. 2x541 z minimalno tabelirano hitrostjo porabita manj štroma kot 2x363 pri Vkritični, pri čemer pa je pomembna razlika v teži vlaka. Če to ne dojameš in bluziš o tempomatu na 75 km/h si preberi da je minimalna tabelirana hitrost (541 nima Vkr, oziroma je okrog 80 km/h). Včasih pa mašinfirejem ne bi škodilo malo pregledati NAVODILA, ki jih morajo sicer poznati za periodični izpit.

LPL
Če bi ti razumel določene stvari se ne bi zapenjal z mano.Pa če bi poznal kake interne omejitve 1400A in kdaj in zakaj tako,pa kaj naši inštruktorji učijo.Pa če bi vedel kaj se dogaja z grafitom na drsalkah 541 pri cca 1700A,na Brižiti krepko prej,pa kako se z tvojo bedasto teorijo "ravba" in izklaplja napajalne,da vse ostalo stoji....Ker s tistim kar je tebi na razpolago za prebiranje,bi skuril napajalne,poškodoval vozno mrežo,skuril grafit na pantografih,da bi ti jih zaščita zmetala dol,ustavil vse vlake kilometre naokoli.....Jaz srčno upam,da boš za vedno s svojim teoretiziranjem ostal za knjigami,ker na mašini bi bil nevaren.Z vsem spoštovanjem,ker vem da si inteligenten,vsaj ne smeši se pred tistimi,ki si s tem služijo kruh.Primanjklaj znanja ni na naši strani,fantje dobro vejo kaj počnejo in zakaj tako.Vprašajte se raje ali ste res tako pametni kot se počutite.

"Nurmi" ,iskreno povedano sem užival v prebiranju tvojih komentarjev in načinu kako si objasnil "ljubitelju" kako se stvarem streže. =D> =D> =D>
En velik "RESPECT" z moje strani. :thumbupr

Lep dan,Dejan

Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit

Objavljeno: 09.07.2017, 9:16
Napisal/-a holding
...no, ....tega calcita je vedno več, saj poleg "kamniškega" že nekaj časa vozijo tudi hrvaškega iz Like..... :roll: ....V Gospiču ga nakladajo....do Ogulina ga s herkulesom "spendla" Rail&Sea......tam ga prevzame SŽ-TP s 541-....... :roll: ....na Jesenicah STLB z najetima vectronoma....(včasih samo z enim)...ali njihovim taurusom..... :roll: ...od Freilasinga dalje pa fura Cubecon.... :thumbupl ....

...marsikaj se da, če se hoče in nič, če se noče... :roll: ...

Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit

Objavljeno: 09.07.2017, 9:22
Napisal/-a Re 4/4
Herculesom? Misliš z Reganom 664. :D Hercules je večkrat trmast...

Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit

Objavljeno: 09.07.2017, 10:00
Napisal/-a holding
Re 4/4 napisal/-a:Herculesom? Misliš z Reganom 664. :D Hercules je večkrat trmast...
..načeloma s herkulesom Rail&Sea......če ga pa trma pič', pa intervencijsko tud' SŽ regan.... :idea: ...kolikor vem....(lahk' je že tud kaj dr'gač')

Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit

Objavljeno: 09.07.2017, 12:40
Napisal/-a železocestnik
Ljubitelj, pozdravljen,

jaz sem že prebral: "Sem jih sam lastnoročno....sprobal..." :wink: :lol: :lol:

pozdrav
Darko