Re: RTS
Objavljeno: 22.03.2016, 8:29
Nekdo, ki je (še) zaposlen v tej firmi, že mora vedeti, kaj pa kako.Ljubitelj napisal/-a:, razen če imaš notranje informacije.
LPL
Nekdo, ki je (še) zaposlen v tej firmi, že mora vedeti, kaj pa kako.Ljubitelj napisal/-a:, razen če imaš notranje informacije.
LPL
Kot si pravilno zapisal že nekaj prispevkov nazaj se v teh vagonih ,ki so last logista Altmman,prevažajo avtomobili znamke Mercedes in tudi nekaj Smartov saj spadajo v ta koncern. V povratni smeri v Kečkemet na Madžarsko pa zaenkrat vozijo prazni.Ljubitelj napisal/-a:Pretovor avtomobilov v Kopru je sorazmerno uravnotežen (naklad/razklad), vsaj v priemri recimo z razsutimi tovori. Kako potem veš da je vlak na sliki praznina, razen če imaš notranje informacije. Potem pa tudi verjetno veš, kaj se je s to garnituro pokritih (redke zverine na JŽI RS razen Optime) vagonov za prevoz avtomobilov pripeljalo v Koper?Ker vozi iz smeri Kopra proti celini je to prazna garnitura,ki pa se dejnsko uporablja za prevoz avtomobilov.
LPL
Na tale odgovor sem čakal. Najlepša hvala za odgovor, ki je potrdil mojo domnevo. Ko sem se zadnji dve leti poleti vozil okoli Ingolstadta sem videl mnogo pokritih vagonov za prevoz avtomobilov, so skorajda prevladovali.Kot si pravilno zapisal že nekaj prispevkov nazaj se v teh vagonih ,ki so last logista Altmman,prevažajo avtomobili znamke Mercedes in tudi nekaj Smartov saj spadajo v ta koncern. V povratni smeri v Kečkemet na Madžarsko pa zaenkrat vozijo prazni.
To pa, niti slučajno, ne drži!Ljubitelj napisal/-a:Pretovor avtomobilov v Kopru je sorazmerno uravnotežen (naklad/razklad).....
LPL
Pretovor v Luki je sorazmerno uravnotežen, nekaj več je nakladanja na ladje, da ne bo pomote, od razkladanja, tako vsaj trdi Luka. Tvoj odgovor je pa posledica sorazmerno majhnega, okoli 50% deleža železnice v prevozu. Očevidno železnica vozi pretežno iz tovarne v Luko, iz nje pa manj. Stvar je verjetno v koncentraciji tovorov v Luko in razpšenosti odvoza.To pa, niti slučajno, ne drži!
Natančno sicer ne vem, ampak gotovo je, vsaj 90%, razloženih!
LPLPovprečje naklad/razklad:
60 % avtomobilov na ladje naložijo (naklad), 40% pa razložijo.(razklad). Sicer pa redne linije s Koprom vzdržujejo največji svetovni ladjarji specializirani za avtomobile.
...in potem, si v zgornjem odgovoru, pa pametenLjubitelj napisal/-a: Pretovor avtomobilov v Kopru je sorazmerno uravnotežen (naklad/razklad), vsaj v priemri recimo z razsutimi tovori. Kako potem veš da je vlak na sliki praznina, razen če imaš notranje informacije. Potem pa tudi verjetno veš, kaj se je s to garnituro pokritih (redke zverine na JŽI RS razen Optime) vagonov za prevoz avtomobilov pripeljalo v Koper?
LPL
Kakšen je obseg vlakovnega prevoza avtomobilu v/iz luke nimam podatka. Napisal sem samo, da sta obe smeri v luki dokaj uravnoteženi, vem pa da ima železnica okoli 45% delež prevoza vseh pretovorjenih avtomobilov v luki. Torej, če nekdo trdi, da so pokriti vagoni praznina, mora imeti določeno informacijo, in prav to sem hotel izvedeti in ustrezen odgovor sem tudi dobil in sem se lepo zahvalil. Seveda sem pa vprašanje postavil malo provokativno, upajoč, da bom vspodbudil odgovor. Upam da mi dotični ne zameri na taktiki. Toliko o podlasicah....Ti, Ljubitelj, si ena tipična podlasca....da te spomnem, kaj si napisal, oziroma od kje in zakaj prihaja tvoje vprašanje:
Ljubitelj napisal/-a:
Pretovor avtomobilov v Kopru je sorazmerno uravnotežen (naklad/razklad), vsaj v priemri recimo z razsutimi tovori. Kako potem veš da je vlak na sliki praznina, razen če imaš notranje informacije. Potem pa tudi verjetno veš, kaj se je s to garnituro pokritih (redke zverine na JŽI RS razen Optime) vagonov za prevoz avtomobilov pripeljalo v Koper?
LPL
...in potem, si v zgornjem odgovoru, pa pameten