Novi prevoznik v letu 2017

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1319
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Novi prevoznik v letu 2017

OdgovorNapisal/-a preglednik » 05.08.2017, 14:53

Danes sem se vozil s Civityem. Regionalni vlak pač, klima deluje super, verjetno pa je udobje na nižji ravni napram avtobusu, vsaj kar se sedenja tiče.
preglednik
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Novi prevoznik v letu 2017

OdgovorNapisal/-a suha » 06.08.2017, 3:05

S tem Italijanskim regionalcem Civity se še nisem peljal, vendar če je malce podoben Desirojem, ali pa Alstomovim Jazz (EMU) garnituram, potem se težko primerja s Flixbusovimi avtobusi.

Na vlaku se le lahko sprehodiš, imaš kolikor toliko normalno stranišče, sedeži in prehodi so širši, ker je tudi sam vlak širši od avtobusa. Več je prostora za noge, več je tudi sedežev (kar pomeni da jih bo nekaj zagotovo prostih in se lahko normalno raztegneš), potem prtljaga je na dosegu roke, ni nepotrebnega ustavljanja na počivališčih, če ti kaj ni jasno lahko vprašaš sprevodnika...

Skratka ne vidim ene prednosti avtobusa pred garnituro. Razen morda, kot omenjeno, da so sedeži na avtobusu nekoliko ergonomsko oblikovani, in da se jih da nagnit, pri čemer tvegaš, da ti ga silak ki sedi za tabo zabije nazaj, ali pa sedež nagne nekdo pred tabo, ti pa ga zaradi silaka za tabo ne moreš #-o .

4 urno potovanje od Ljubljane do Benetk ob nabito polnem avtobusu je lahko precej mučno. Sploh če se dogodi še kaj nepredvidenega na cesti (pa ne samo nesreča ali mejna policijska kontrola zaradi begunske krize, se mi je zgodilo, da je voznik Flixbusa zašel, enkrat pa se jim je pokvaril avtobus, kar je pri vlaku skorajda nemogoče) in se zadeva zamakne še za VSAJ kako urico ali dve #-o .

Predpostavljam tudi da bodo vlaki vsaj približno točni in bo človek lahko normalno ujel povezovalni vlak za Rim, Milano, Firence, Pariz oz. ladjo iz Tronchetta iz postaje Santa Lucie oz. letalo na Beneškem letališču ali na letališču Ronki... S Flixbusom kaj takega pač ni mogoče in se mi je prevečkrat zgodilo, da kljub 2 urnemu luftu zaradi zamude, povezave naprej nisem ujel. Na kakšno pomoč v smislu najave po zvočniku na avtobusu s katerega perona odpelje potem naslednji vlak ali avtobus lahko kar pozabiš (čeprav bi to po Evropski direktivi morali storiti), ni niti da bi vrnili 50 % cene karte zaradi več kot 2 urne zamude. Fino je potem tudi sedeti 2 uri ali še več na neudobni postajni klopci, ko čakaš na povezovalni prevoz. Skratka niso samo sedeži znak udobja. Udobje so tudi druge stvari, ki naj bi bile na vlaku nekako samoumevne na avtobusu pa ni o njih ne duha ne sluha.
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 398
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Novi prevoznik v letu 2017

OdgovorNapisal/-a inovak » 06.08.2017, 8:49

Se kar strinjam s " suho", ko primerja avtobus in vlak, ta primerjava zdrži tudi danes.To me spominja na začetek sedemdesetih let, ko sem bil na študiju v Mariboru. Za pot v Mb v nedeljo zvečer je bil zadnji avtobus ob 20h 30 nabito poln ( študentarija, nekaj slučajnih potnikov in pa največkrat zapornikov iz Rogoze, ki so se vračali z vikenda. Kakšen "užitek" je bil v zimskem času, ko je bil avtobus razhajcan od gretja, ali pa ta ni najbolje delal, poleg tebe je pa sedel na sedežu ob prehodu sopotnik, ki je bil še oblečen v kakšno debelejšo "parko", ti pa stisnjen med njim in pa šipo, po kateri je voda tekla od kondenca. Za razliko od potovanj v nasprotni smeri, proti Ljubljani,na primer v petek popoldan, ko si pa imel večjo izbiro vlak ali avtobus ( ta je do Ljubljane vozil debele tri ure, vlak pa bistveno manj). Ob 13h 10 je imel odhod vlak, ki je prišel z Dunaja in je šel na Reko. Najprej si se lahko usedel, kjer si se hotel, saj je bilo prostora vedno dovolj, da ne govorim o tem, da si se lahko sprehodil in malo pretegnil. Sanitarije si imel na voljo, med tem ko si na avtobusu čakal ali se bo na Vranskem šofer odločil, da stoji kakšno minuto več, ker si v nasprotnem primeru lahko trpel vse do Ljubljane. Klimo so imeli samo Slavnikovi avtobusi, ki so vozili pozno popoldan iz Murske Sobote do Kopra. In vse to še po ta stari cesti, z vsemi svojimi značilnostmi in je bil način vožnje odvisen od samega šoferja. Na dolgi rok, po več vožnjah, si že po načinu vožnje vedel, kaj te čaka do Ljubljane. Ali se boš lepo zlagoma peljal, ali pa boš doživljal trenutke groze pri prehitevanjih in lovljenju minut za točne prihode na posamezne avtobusne postaje. V končni fazi si na vlaku , poleg manj porabljenega časa, imel še nek popust pri vozovnici. Sploh pa je bilo v redu, če si se za pot v Maribor odločil, da greš že popoldan, ko je peljal Pohorc iz Kopra proti Mariboru oziroma Murski Soboti v svojih začetkih s časopisom, pijačo in udobjem ( nekako imam v spominu odhod iz Ljubljane ob 16h 20), cena pa tudi ni bila tako grozno višja od avtobusne karte.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3043
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi prevoznik v letu 2017

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 06.08.2017, 9:20

Ko človek napiše, da bi šel v Paris preko Opčin/Benetk.... :roll:
Nočni Ljubljana-Muenchen, presedeš v Munenchnu na direktnega jutranjega za Paris, ali pa kombiniraš dopoldanski ICE in TGV za 150 € in si pred 18 uro v Parizu.

Zaslepljeni ste nekateri z njenimi 300 km/h. Če hočeš videti pravo Italijo bo treba stopit na IC, R in fičo vlake, ne pa samo po križu 300... Tam se vidijo "lepote" Italije.
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 118
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Novi prevoznik v letu 2017

OdgovorNapisal/-a casio » 06.08.2017, 9:52

Re 4/4 napisal/-a:Nočni Ljubljana-Muenchen, presedeš v Munenchnu na direktnega jutranjega za Paris, ali pa kombiniraš dopoldanski ICE in TGV za 150 € in si pred 18 uro v Parizu.

To pa je bolša varijanta ker nima smisla za izbiro prek opčin glede Pariza. Me pa zanima če se kupi karta pri Slovenskih železnicah je fiksna cena ali so kakšna doplačila glede ICE in TGV?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3043
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi prevoznik v letu 2017

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 06.08.2017, 10:04

casio napisal/-a:To pa je bolša varijanta ker nima smisla za izbiro prek opčin glede Pariza. Me pa zanima če se kupi karta pri Slovenskih železnicah je fiksna cena ali so kakšna doplačila glede ICE in TGV?


Preko Opčin sploh ne gre! Edini vlak je iz Benetk ob 11 uri, pa prideš skoraj ob 00 uri v Paris. S tem, da moreš prestopit v Torinu. Ostale variante imajo prestopov malo morje.

Karto rezerviraš preko bahn.de. Zato je poceni. Doplačila so samo pri Interrail-ih. Pri nas kupiš samo za nočnega. Ljubljana-Muenchen. Tako prideš najceneje skozi. :wink:

Obstaja še ena varianta. Jutranji 314 Dobova-Villach in do Muenchna z 114 in tam prestopiš na TGV, ki gre malo kasneje, da si pustiš rezervo za možno zamudo.
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 118
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Novi prevoznik v letu 2017

OdgovorNapisal/-a casio » 06.08.2017, 10:19

Re 4/4 napisal/-a:
Preko Opčin sploh ne gre! Edini vlak je iz Benetk ob 11 uri, pa prideš skoraj ob 00 uri v Paris. S tem, da moreš prestopit v Torinu. Ostale variante imajo prestopov malo morje.

Karto rezerviraš preko bahn.de. Zato je poceni. Doplačila so samo pri Interrail-ih. Pri nas kupiš samo za nočnega. Ljubljana-Muenchen. Tako prideš najceneje skozi. :wink:

Obstaja še ena varianta. Jutranji 314 Dobova-Villach in do Muenchna z 114 in tam prestopiš na TGV, ki gre malo kasneje, da si pustiš rezervo za možno zamudo.

Hvala za odgovor.
Kessel
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 10.06.2016, 18:57

Re: Novi prevoznik v letu 2017

OdgovorNapisal/-a Kessel » 06.08.2017, 10:35

Re 4/4 napisal/-a:
casio napisal/-a:To pa je bolša varijanta ker nima smisla za izbiro prek opčin glede Pariza. Me pa zanima če se kupi karta pri Slovenskih železnicah je fiksna cena ali so kakšna doplačila glede ICE in TGV?


Preko Opčin sploh ne gre! Edini vlak je iz Benetk ob 11 uri, pa prideš skoraj ob 00 uri v Paris. S tem, da moreš prestopit v Torinu. Ostale variante imajo prestopov malo morje.

Karto rezerviraš preko bahn.de. Zato je poceni. Doplačila so samo pri Interrail-ih. Pri nas kupiš samo za nočnega. Ljubljana-Muenchen. Tako prideš najceneje skozi. :wink:

Obstaja še ena varianta. Jutranji 314 Dobova-Villach in do Muenchna z 114 in tam prestopiš na TGV, ki gre malo kasneje, da si pustiš rezervo za možno zamudo.


Daleč najcenejša opcija je, da se spraviš do Milana do 14.40. Takrat odpelje direktni TGV Milano P Garibaldi - Paris Gare de Lyon. Francozi ponujajo nizko cenovne karte že od 39 € dalje (gledano za mesec september). Do Milana pa lahko prideš z jutranjo Freccio iz Trsta ob 6.08 že od 19.90 € dalje, tako imaš še čas, da si ogledaš Milano. Vse skupaj te pride pod 60 €, iz Trsta seveda.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1146
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Novi prevoznik v letu 2017

OdgovorNapisal/-a desiro » 16.08.2017, 18:39

suha napisal/-a:. Na kakšno pomoč v smislu najave po zvočniku na avtobusu s katerega perona odpelje potem naslednji vlak ali avtobus lahko kar pozabiš (čeprav bi to po Evropski direktivi morali storiti).

Po kateri direktivi pa? Pa ne se počutit napadenega ampak me samo zanima ker če je to vzakonjeno bi morali početi tudi prinas kar pa mislim da kar manjka.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
IggyAUT
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Novi prevoznik v letu 2017

OdgovorNapisal/-a IggyAUT » 19.11.2017, 19:18

v najavah novih voznih redov nisem zasledil uvedbe železniške povezave Ljubljana - Trst - Benetke... Slovenske železnice spretno poudarjajo avtobusno linijo....?!? ima kdo kak info? hvala.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1490
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Novi prevoznik v letu 2017

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 19.11.2017, 20:08

IggyAUT napisal/-a:v najavah novih voznih redov nisem zasledil uvedbe železniške povezave Ljubljana - Trst - Benetke... Slovenske železnice spretno poudarjajo avtobusno linijo....?!? ima kdo kak info? hvala.


Ravnokar govorimo o tem v temi o voznem redu. Ljubljana - Benetke začne voziti z 10.6.2018.
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Novi prevoznik v letu 2017

OdgovorNapisal/-a kozorog » 10.01.2018, 22:50

Na železnico prihaja novi igralec, romunski Train Hungary Maganvasut
https://tl.finance.si/8863492/Na-zeleznico-prihaja-novi-igralec-romunski-Train-Hungary-Maganvasut

Train Hungary Maganvasut je odprl podružnico v Ljubljani v drugi polovici prejšnjega leta. Začeli so tudi formalne postopke za pridobitev varnostnega spričevala oziroma dovoljenj za železniškega operaterja za notranji in mednarodni promet v Sloveniji. »Pridobitev dovoljenja in začetek prevozov načrtujemo z novim voznim redom decembra 2018. Takrat bodo načrtovali tudi naročila vlakovnih poti za leto 2019 na progah, kjer imamo kupce storitev in smo konkurenčni. »Naš namen je povečati razdalje prevozov in konkurirati pri novih poslih,« pravi Novak. Novi operater bo imel lastne lokomotive in vagone, del voznega parka pa bo najemal.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3043
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi prevoznik v letu 2017

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 11.01.2018, 9:09

kozorog napisal/-a:Novi operater bo imel lastne lokomotive in vagone, del voznega parka pa bo najemal.


Sulzer dizel v Sloveniji? :shock: Za 3kV pa nima v floti ničesar. Samo romunke ex JŽ 461 in ex HŽ 1141.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1490
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Novi prevoznik v letu 2017

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.01.2018, 9:19

Re 4/4 napisal/-a:
kozorog napisal/-a:Novi operater bo imel lastne lokomotive in vagone, del voznega parka pa bo najemal.


Sulzer dizel v Sloveniji? :shock: Za 3kV pa nima v floti ničesar. Samo romunke ex JŽ 461 in ex HŽ 1141.


Nimam nič proti... Del voznega parka pa bodo najemali, verjetno električne. Upam da to ne pomeni spet gomile Vectronov pri nas. Vsaj kakšnega Traxxa bi bilo lepše videt!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3043
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi prevoznik v letu 2017

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 11.01.2018, 9:54

TGV Lyria napisal/-a:Upam da to ne pomeni spet gomile Vectronov pri nas. Vsaj kakšnega Traxxa bi bilo lepše videt!


Za Slovenijo imaš na voljo za najem MRCE BR 189 (helga), ELL BR 193 (vectron), MGW Service BR 183 500 in Swietelsky 1216 90x. Potem pa zmanjka. Za Hrvaško in Madžarsko obstajajo Traxxi pri Railpoolu, vendar noben nima dovoljenja za Slovenijo. In tudi ni smisel TH-ju iskati nekaj novega, ampak nekaj, kar se lahko hitro najame.

Kar pa se tiče "Sluzerja" je zanimivo samo, da lahko pride takšen eksotik v Slovenijo. Ponavadi so na Hodošu obstali Ljudmila in Nohab in Sergej (MAV M 62).

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost