Stran 1 od 3

HŽ - ICN Split - Ljubljana?

Objavljeno: 15.04.2018, 19:12
Napisal/-a IggyAUT
Pozdravljeni, samo sprašujem.... ali se je morda kdaj razmišljalo, da bi hrvati s svojimi nagibnimi DMUji vozili do Ljubljane ali Maribora za čas sezone?

Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?

Objavljeno: 15.04.2018, 19:43
Napisal/-a TGV Lyria
IggyAUT napisal/-a:Pozdravljeni, samo sprašujem.... ali se je morda kdaj razmišljalo, da bi hrvati s svojimi nagibnimi DMUji vozili do Ljubljane ali Maribora za čas sezone?
Ne, ker se noben ne bi hotel z njimi peljati. Že za relacijo Zagreb - Split so popolnoma neprimerni.

Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?

Objavljeno: 15.04.2018, 21:30
Napisal/-a urban120
Na relaciji Ljubljana - Split bi bil bolj zanimiv nočni vlak.
Iz Ljubljane bi lahko z vlakom 411 pripeljali spalne vagone v Zagreb, v kolikor bi le ta malo pohitel, in jih dodali na nočni vlak Zagreb-Split.
Iz Maribora pa bi lahko že danes pripeli spalne vagone na "Croatio" in jih dodali na nočnega za Split.
Škoda, da se HŽ ne odloči za širjenje linij v SLO in AU.

Me pa zanima kako je bilo to urejeno v prejšnji državi? A ima kdo še kakšen vozni red za relacijo Ljubljana-Split?

EDIT: popravek iz 414 na 411

Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?

Objavljeno: 15.04.2018, 22:19
Napisal/-a jž 363
Ja, 1. april je že mimo, tako da počakajmo naslednji za podobne novice...
urban120 napisal/-a: Me pa zanima kako je bilo to urejeno v prejšnji državi? A ima kdo še kakšen vozni red za relacijo Ljubljana-Split?
V Jugoslaviji je bilo kar nekaj povezav med Slovenijo in Dalmacijo. Vlak MOSTAR/DALMACIJA EX (Stuttgart - Kardeljevo/Ploče), je imel v sestavi kursno grupo ki je iz Zagreba nadaljevala v Split. Obstajali so še sezonski vlaki SALONA (Ljubljana - Split), Dunaj - Maribor - Split (menda je tudi ta bil sezonec, ali pa čez poletje imel kursno grupo), ter mednarodni direktni vlak Stuttgart - Split. To so informacije za leto 1990/91.

Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?

Objavljeno: 16.04.2018, 7:36
Napisal/-a preglednik
Iz Ljubljane do Splita je bil spalnik na vlaku Tauern in to skozi celo leto, v sezoni pa je menda dodatno vozila še Salona.

Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?

Objavljeno: 16.04.2018, 8:54
Napisal/-a Re 4/4
urban120 napisal/-a:Na relaciji Ljubljana - Split bi bil bolj zanimiv nočni vlak.
Iz Ljubljane bi lahko z vlakom 414 pripeljali spalne vagone v Zagreb, v kolikor bi le ta malo pohitel, in jih dodali na nočni vlak Zagreb-Split.
Iz Maribora pa bi lahko že danes pripeli spalne vagone na "Croatio" in jih dodali na nočnega za Split.
Škoda, da se HŽ ne odloči za širjenje linij v SLO in AU.
414 vozi iz Beograda v Zurich, ne vem, kaj si imel v mislih? Poleg tega HŽ ima izravnalni vagon Reka-Munchen na 480/481. Dunaj-Reka na 482/483, ter Budimpešta-Ljubljana-Reka na 480/481. Zadnja dva v poletni sezoni. Ne vem, od kje tebi, da se ne širijo? Do Splita pa vozi poletno sezono iz Budimpešte. Plus tega nagibni se vrača s poletjem.

Bi se pa jaz drugače vprašal. Zakaj se pa OeBB ne širi do Splita? Saj na Croatia vlaku so OeBB vagoni (z razlogom). Verjetno, ker ni prostih vagonov. NJ vlaki so vse pobrali. Sploh v poletni sezoni.

Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?

Objavljeno: 16.04.2018, 11:11
Napisal/-a urban120
Re 4/4 napisal/-a:
urban120 napisal/-a:Na relaciji Ljubljana - Split bi bil bolj zanimiv nočni vlak.
Iz Ljubljane bi lahko z vlakom 414 pripeljali spalne vagone v Zagreb, v kolikor bi le ta malo pohitel, in jih dodali na nočni vlak Zagreb-Split.
Iz Maribora pa bi lahko že danes pripeli spalne vagone na "Croatio" in jih dodali na nočnega za Split.
Škoda, da se HŽ ne odloči za širjenje linij v SLO in AU.
414 vozi iz Beograda v Zurich, ne vem, kaj si imel v mislih? Poleg tega HŽ ima izravnalni vagon Reka-Munchen na 480/481. Dunaj-Reka na 482/483, ter Budimpešta-Ljubljana-Reka na 480/481. Zadnja dva v poletni sezoni. Ne vem, od kje tebi, da se ne širijo? Do Splita pa vozi poletno sezono iz Budimpešte. Plus tega nagibni se vrača s poletjem.

Bi se pa jaz drugače vprašal. Zakaj se pa OeBB ne širi do Splita? Saj na Croatia vlaku so OeBB vagoni (z razlogom). Verjetno, ker ni prostih vagonov. NJ vlaki so vse pobrali. Sploh v poletni sezoni.
Se opravičujem mislil sem na 411
V mislih sem imel, da se vlak 315/411 vleče od Ljubljane do Zagreba nenormalno dolgo. Če bi ta vlak malo pospešili bi lahko prispel v Zagreb dovolj zgodaj, da ujame nočni vlak za Split 821.
Split ima med sezono ogromno potniškega potenciala iz Slovenije in Avstrije, ki ga HŽ, na žalost, ne izkoristijo. Zakaj ne OBB? Zato, ker je naloga hrvatov, da skrbijo za promet na svojih progah, ne OBB.

Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?

Objavljeno: 16.04.2018, 12:06
Napisal/-a Re 4/4
urban120 napisal/-a: Se opravičujem mislil sem na 411
V mislih sem imel, da se vlak 315/411 vleče od Ljubljane do Zagreba nenormalno dolgo. Če bi ta vlak malo pospešili bi lahko prispel v Zagreb dovolj zgodaj, da ujame nočni vlak za Split 821.
Split ima med sezono ogromno potniškega potenciala iz Slovenije in Avstrije, ki ga HŽ, na žalost, ne izkoristijo. Zakaj ne OBB? Zato, ker je naloga hrvatov, da skrbijo za promet na svojih progah, ne OBB.
Pa ti sploh veš kaj pišeš, ali nekaj na pamet? iz Zagreba za Split gre nočni vlak 821 ob 23 uri. In ima svoj zato. Ker je veza iz Budimpešte in križanja na Lički progi... 315/411 pa pride v Zagreb ob 23:36. Pohitriti 315 ne moreš, ker je veza v Beljaku iz Dortmunda. V Dobovi pa je šengen. Tudi, če ga ni, je prihranek časa samo 20 min. Kar še vedno ne zagotavlja pravočasnega prihoda. Iz LJ do Zagreba traja vožnja samo dve uri z vštetim šengenskim postopkom. Ni pretiran čas. 411 pa ima svoj vozni red z razlogom. In je njegov začetek in konec v Dobovi z razlogom. Da je sezonc, pa tudi ima svoj zato. In te stvari niso za forum. Veza za Split je 212/213, ki ima OeBB vagone, spet z razlogom.

Ni res, da je to nujno naloga Hrvatov. Kako pa komentriaš NJ povezavo med Hamburgom in Zurichom, ki jo opravlja z vsem OeBB? Razen vleke v Švici, ki jo opravlja SBB.

In zakaj ga ne izkoristijo? Predlagam vožnjo po Hrvaških avtocestah izven sezone. Pa se spomni, da se avtocesta ne gradi in vzdržuje brezplačno. Zato.

Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?

Objavljeno: 16.04.2018, 13:47
Napisal/-a maxima
Ena točno določena oseba (moški) , je nekaj časa "obljubljal" povezavo Zagreb-Ljubljana-Pula z ICNji. Seveda pa tista oseba obljublja ogromno, naredi pa ne nikoli nič.

Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?

Objavljeno: 17.04.2018, 0:14
Napisal/-a desiro
maxima napisal/-a:Ena točno določena oseba (moški) , je nekaj časa "obljubljal" povezavo Zagreb-Ljubljana-Pula z ICNji. Seveda pa tista oseba obljublja ogromno, naredi pa ne nikoli nič.
Na katero osebo pa tole leti?

Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?

Objavljeno: 17.04.2018, 5:49
Napisal/-a maxima
desiro napisal/-a:Na katero osebo pa tole leti?
Ne bom po imenu, žal. Bi pa lahko kar dosti povedal o njem in njegovih obljubah....

Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?

Objavljeno: 18.04.2018, 18:27
Napisal/-a IggyAUT
Malo utopično a smiselno bi se mi zdelo, da bi HŽ imele interes nekoč preko Zagrebškega letališča povezovati vsaj sezonsko Pula-Ljubljana-Zagreb-Split/Zadar.... logistika javnega prevoza je zelo pomembna v turizmu in gospodarstvu. ni ponudbe, ni povpraševanja.

Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?

Objavljeno: 18.04.2018, 19:16
Napisal/-a Re 4/4
logistika javnega prevoza je zelo pomembna v turizmu in gospodarstvu. ni ponudbe, ni povpraševanja....
Ja seveda dolg avtocest pa 5 milijard evrov, ki jih morajo odplačati v 5 letih. Avtoceste izven sezone pa prazne. Malo razmišljaj prosim.

Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?

Objavljeno: 18.04.2018, 23:44
Napisal/-a urban120
Re 4/4 napisal/-a:logistika javnega prevoza je zelo pomembna v turizmu in gospodarstvu. ni ponudbe, ni povpraševanja....
Ja seveda dolg avtocest pa 5 milijard evrov, ki jih morajo odplačati v 5 letih. Avtoceste izven sezone pa prazne. Malo razmišljaj prosim.
To se hrvatov čisto nič ne tiče, saj so to dolgovi privatnikov

Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?

Objavljeno: 19.04.2018, 8:01
Napisal/-a Re 4/4
urban120 napisal/-a: To se hrvatov čisto nič ne tiče, saj so to dolgovi privatnikov
Privatnikov praviš? HAC in AZR sta privatni družbi?

In pozabite na vse aktivnosti HŽ in vaše želje, ker jim je Slovenija zadnja skrb. Na Lički progi še vedno ni signalizacija v pogonu. Savski Marof-Zagreb remont ni OK, D. Selo-Novska in Sisak-Novska katastrofa... Nagibni pa je na Hrvaškem posebna zgodba.

Pa prosim ne več o ponudbi in povpraševanju. Če še avtoceste niso rentabilne oziroma je prometa premalo od oktobra do junija, bo ista zgodba z vlakom. Vaše želje pa lahko spravijo Hrvaško celo v bankrot.

Pa tudi prosim brez omembe OeBB-ja, kako znajo. Znajo ja, ko imajo monopol. Ko pa pride konkurenca (Westbahn, RegioJet) pa zmrznejo.