Stran 2 od 3

Re: PKP Cargo

Objavljeno: 07.02.2019, 18:15
Napisal/-a Benny

Re: PKP Cargo

Objavljeno: 15.02.2019, 12:27
Napisal/-a Benny
Amber Rail Freight Corridor becomes operational
https://www.railwaygazette.com/news/fre ... ional.html

Re: PKP Cargo

Objavljeno: 15.02.2019, 15:12
Napisal/-a Tin€
Zanimiv je tale plan tras, mene seveda zanima predvsem Slovenija. Povezovalne proge, Ljubljana - Novo mesto in Celje - Velenje. Se pravi je potencial za tovorni promet tudi na teh dveh progah, lahko rečem le hvala bogu.

Slika

Re: PKP Cargo

Objavljeno: 15.02.2019, 22:18
Napisal/-a trocken
Tin€ napisal/-a:Zanimiv je tale plan tras, mene seveda zanima predvsem Slovenija. Povezovalne proge, Ljubljana - Novo mesto in Celje - Velenje. Se pravi je potencial za tovorni promet tudi na teh dveh progah, lahko rečem le hvala bogu.

Slika
Itak, poljski premog za TEŠ 6, normalno da je potencial.

Re: PKP Cargo

Objavljeno: 16.02.2019, 9:18
Napisal/-a Ljubitelj
Itak, poljski premog za TEŠ 6, normalno da je potencial.
Če so me v šoli prav podučili pred 65 leti (geografija Evrope) ima Poljska obilne zaloge črnega premoga in precej manj lignita. Največja evropska TE na lignit je TE Bełchatówz inst. močjo 5.472 MW, ki proizvaja 20% poljske elktrike. TEŠ 6 obratuje na lignit, ki se skuri na licu mesta v TE, Ali eno ali drugo se v kotlu ne da kurit, ker je optimiziran za točno določen energent. In lignita se ne splača vozit 1000 km daleč, že voznina iz Kopra do TET LJ je višja od ladijske prevoznine iz Indonezije. Torej pamet v roke.

Re: PKP Cargo

Objavljeno: 16.02.2019, 13:14
Napisal/-a trocken
Ljubitelj napisal/-a:
Itak, poljski premog za TEŠ 6, normalno da je potencial.
Če so me v šoli prav podučili pred 65 leti (geografija Evrope) ima Poljska obilne zaloge črnega premoga in precej manj lignita. Največja evropska TE na lignit je TE Bełchatówz inst. močjo 5.472 MW, ki proizvaja 20% poljske elktrike. TEŠ 6 obratuje na lignit, ki se skuri na licu mesta v TE, Ali eno ali drugo se v kotlu ne da kurit, ker je optimiziran za točno določen energent. In lignita se ne splača vozit 1000 km daleč, že voznina iz Kopra do TET LJ je višja od ladijske prevoznine iz Indonezije. Torej pamet v roke.
O, se splača, boš videl čez nekaj let. Kaj češ s pametjo v roki, važno da je tvoja denarnica vsem na razpolago. :D Že danes se ve, da bo premog prišel od drugje.

Re: PKP Cargo

Objavljeno: 16.02.2019, 13:16
Napisal/-a Matevz96
Ljubitelj napisal/-a:
Itak, poljski premog za TEŠ 6, normalno da je potencial.
Če so me v šoli prav podučili pred 65 leti (geografija Evrope) ima Poljska obilne zaloge črnega premoga in precej manj lignita. Največja evropska TE na lignit je TE Bełchatówz inst. močjo 5.472 MW, ki proizvaja 20% poljske elktrike. TEŠ 6 obratuje na lignit, ki se skuri na licu mesta v TE, Ali eno ali drugo se v kotlu ne da kurit, ker je optimiziran za točno določen energent. In lignita se ne splača vozit 1000 km daleč, že voznina iz Kopra do TET LJ je višja od ladijske prevoznine iz Indonezije. Torej pamet v roke.
TEŠ 6 je planirana za delovanje na mešanici lignita in črnega premoga!

Re: PKP Cargo

Objavljeno: 16.02.2019, 13:40
Napisal/-a Ljubitelj
TEŠ 6 je planirana za delovanje na mešanici lignita in črnega premoga!
Lahko bi citiral dokumentacijo, kjer je to navedeno. Tako izpadeš na nivo nekih vsevednih forumašev raznih medijev vprašljive verodostojnosti, ki se napajajo na neresnicah in jih širijo nekritično. Uradno piše v vseh dostopnih dokumentih da je primarno gorivo lignit, recimo v http://www.te-sostanj.si/si/proizvodnja ... kov/blok-6, http://www.te-sostanj.si/si/proizvodnja ... el-bloka-6. Da pa se ne boš prehitro veselil, sekundarno gorivo je lahko kurilno olje, ki se uporablja za zagon kotla.

Re: PKP Cargo

Objavljeno: 27.03.2019, 20:02
Napisal/-a maxima
AWT kupuje nove Vectrone tipa A17 (DE-AT-PL-CZ-SK-HU-RO-HR-SI)
https://railcolornews.com/2019/03/27/eu ... cs-to-awt/

Re: PKP Cargo

Objavljeno: 22.08.2019, 17:44
Napisal/-a igor72

Re: PKP Cargo

Objavljeno: 22.08.2019, 18:57
Napisal/-a cokla
Danes zjutraj tudi v Ljubljani....

Slika

Re: PKP Cargo

Objavljeno: 22.08.2019, 20:18
Napisal/-a mkx
Kako pa premaga ovire po Štajerski od ZM navzgor? Ali pa vozi kje drugje?

Re: PKP Cargo

Objavljeno: 22.08.2019, 21:10
Napisal/-a cokla
mkx napisal/-a:Kako pa premaga ovire po Štajerski od ZM navzgor? Ali pa vozi kje drugje?
Jesenice-Koper-Jesenice

Re: PKP Cargo

Objavljeno: 23.08.2019, 18:53
Napisal/-a mkx
cokla napisal/-a:
mkx napisal/-a:Kako pa premaga ovire po Štajerski od ZM navzgor? Ali pa vozi kje drugje?
Jesenice-Koper-Jesenice
Uh.

Re: PKP Cargo

Objavljeno: 07.11.2019, 18:22
Napisal/-a RitterVonGhega
Poglejte več link ; https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/ali- ... arh/504233 , to je PKP Cargo in AWT skupaj..

80% pkp +Awt in 20% sž cargo ..

Kmalu bo zbogom moped konec, 363 nevem ..