Ten Rail (SETG, Rail&Sea)
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Ten Rail (SETG, Rail&Sea)
Ten Rail, železniški tovorni promet, d.o.o.
Spletna stran: http://www.tenrail.net/slo
Družbeniki:
- 50% Salzburger Eisenbahn Transport Logistik GmbH (SETG)
- 50% Rail&Sea
******************************************************************************
Trenutno zaposlujejo strojevodje in preglednike vagonov: http://www.tenrail.net/slo/jobs.html
Spletna stran: http://www.tenrail.net/slo
Družbeniki:
- 50% Salzburger Eisenbahn Transport Logistik GmbH (SETG)
- 50% Rail&Sea
******************************************************************************
Trenutno zaposlujejo strojevodje in preglednike vagonov: http://www.tenrail.net/slo/jobs.html
Aljaž
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)
Ex SŽ 643-037, zdaj Rail & Sea..
Slika je danes 26.januar.2021 v Mariboru ( Testni vozi )
Lp,M.
Slika je danes 26.januar.2021 v Mariboru ( Testni vozi )
Lp,M.
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)
Če se ne motim, je ta propadala pred okretnico v Zidanem Mostu....?
Evo, lep primer, kako se lahko mašini povrne novo življenje.
Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)
a rdečih luči pa nima?
Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)
Sem prepričan, da so v LED polju tako bele kot rdeče LEDice.
LP, Metod
Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)
Po tem kako je zakadila predvidevam da je vgrajen original dizel motor,obstaja kje kakšna fotka notranjosti,čeprav kaj dosti je niso mogli predelovati ali pač ?
Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)
Se pravi da je sž tovorni promet prodal lok.za koliko nebi vedel.lokomotiva je lepo obnovljena,vsaj nekaj se ohrani .
Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)
Kar se je privat govorilo, se je uresničilo. S 4. majem je R&S spisal zgodovino in postal je prvi privatni prevoznik, ki je po desetih letih čistega mrka pripeljal tovorni vlak v Istro! Še bolj sladke pa so novice o obeh Stadlerjevih zverinah. Ampak vse je še neuradno.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)
Je kakšen privatnik z interesom do voženj po Bohinjski progi?
Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)
Na kateri relaciji pa je vozil vlak po Istri in kaj je prevažal?
Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)
Trenutno poteka transportni sejem v Münchnu in se poleg odvijajo določeni sestanki, pa so določeni vplivni ljudje navdušeni nad karakteristikami določenih lokomotiv. Euro lokomotiva je prva, ki lahko recimo v Avstriji uradno zvleče več kot 3000 ton. Zaenkrat seveda pride samo Balkanac, prihod drugega pa je odvisen od šefov. Prvi vlak, ki mi vedno pride na misel, kje bi se lahko znašel je agro vlak, predvsem žito. Pa ne mislim tukaj sedaj na kakšen SŽ.
Saj poznaš trenutne privatnike in kje vozijo? Kaj bo po letu 2027 je še prezgodaj.
Razsuti tovor vozijo iz Lupoglava.
Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)
Iz Lupoglava gre prazno nazaj
Kamen prihaja, izmenično iz Madžarske in Slavonije, razkladajo takoj za Lupoglavom, na postajališču Raša.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)
Tale zadnji post o tovornem vlaku na progi v Istri bi bolj sodil po temo Pješačenje po pruzi Lupoglav-Raša, Pješačenje po pruzi Lupoglav-Raša.
Verjetno se je uresničila dolgoletna želja tovarne kamene volne Rockwool Adriatic po železniškem prevozu surovine/"kamenja". Bom pa samo dodal zlobno pripombo, da postajališče Raša (verjetno Most-Raša) ni takoj za Lupoglavom, je preko 25 km od Lupoglava. Sicer si pa poglejte v kakšnem stanju je bila proga leta 2010 na gornjem linku o pešačenju...
Verjetno se je uresničila dolgoletna želja tovarne kamene volne Rockwool Adriatic po železniškem prevozu surovine/"kamenja". Bom pa samo dodal zlobno pripombo, da postajališče Raša (verjetno Most-Raša) ni takoj za Lupoglavom, je preko 25 km od Lupoglava. Sicer si pa poglejte v kakšnem stanju je bila proga leta 2010 na gornjem linku o pešačenju...
Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)
To je res pomembna razlika, še posebej glede na to, da je odsek od Šušnjevice naprej bil v katastrofalnem stanju (na GMaps je označen kot "pijana pruga"). Ta del je brez konkretne obnove neprevozen. Samo podjetje Rockwool je nekoliko naprej po progi v v kraju Potpićan - verjetno bi bil uporaben razklad tam, kjer je v potopisni temi slika objekta, ki naj bi bil za pretovor "ugljena" (1,1 km od Rockwoola).Ljubitelj napisal/-a: ↑11.05.2023, 7:11 Verjetno se je uresničila dolgoletna želja tovarne kamene volne Rockwool Adriatic po železniškem prevozu surovine/"kamenja". Bom pa samo dodal zlobno pripombo, da postajališče Raša (verjetno Most-Raša) ni takoj za Lupoglavom, je preko 25 km od Lupoglava. Sicer si pa poglejte v kakšnem stanju je bila proga leta 2010 na gornjem linku o pešačenju...
Torej jaz vidim takole - ali je prišlo do prenove proge (vsaj delne) ali pa je bil razklad res nekje kmalu za Lupoglavom (težava je tudi, da za Lupoglavom kar dolgo ni postaje, kjer bi lokomotivo prestavili na drugi konec vlaka).