Ten Rail (SETG, Rail&Sea)

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Ten Rail (SETG, Rail&Sea)

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Ten Rail, železniški tovorni promet, d.o.o.
Spletna stran: http://www.tenrail.net/slo

Družbeniki:
- 50% Salzburger Eisenbahn Transport Logistik GmbH (SETG)
- 50% Rail&Sea

******************************************************************************
Trenutno zaposlujejo strojevodje in preglednike vagonov: http://www.tenrail.net/slo/jobs.html
Aljaž
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

Ex SŽ 643-037, zdaj Rail & Sea..


Slika je danes 26.januar.2021 v Mariboru ( Testni vozi )


Slika

Slika

Slika

Slika

Lp,M.
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3624
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

RitterVonGhega napisal/-a: 26.01.2021, 15:57 Ex SŽ 643-037, zdaj Rail & Sea..
Če se ne motim, je ta propadala pred okretnico v Zidanem Mostu....?

Evo, lep primer, kako se lahko mašini povrne novo življenje. :thumbupl
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 385
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)

Odgovor Napisal/-a kvak »

a rdečih luči pa nima?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4108
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)

Odgovor Napisal/-a mkx »

Sem prepričan, da so v LED polju tako bele kot rdeče LEDice.
LP, Metod
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Po tem kako je zakadila predvidevam da je vgrajen original dizel motor,obstaja kje kakšna fotka notranjosti,čeprav kaj dosti je niso mogli predelovati ali pač ?
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 192
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)

Odgovor Napisal/-a casio »

Se pravi da je sž tovorni promet prodal lok.za koliko nebi vedel.lokomotiva je lepo obnovljena,vsaj nekaj se ohrani :).
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4284
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Kar se je privat govorilo, se je uresničilo. S 4. majem je R&S spisal zgodovino in postal je prvi privatni prevoznik, ki je po desetih letih čistega mrka pripeljal tovorni vlak v Istro! Še bolj sladke pa so novice o obeh Stadlerjevih zverinah. Ampak vse je še neuradno.

Slika
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1942
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Zakaj dveh, mar ne pride samo ena (Leteči Balkanec)?
preglednik
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 363
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Je kakšen privatnik z interesom do voženj po Bohinjski progi?
andro43
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 71
Pridružen: 17.06.2021, 11:03

Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)

Odgovor Napisal/-a andro43 »

Na kateri relaciji pa je vozil vlak po Istri in kaj je prevažal?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4284
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a: 10.05.2023, 13:48 Zakaj dveh, mar ne pride samo ena (Leteči Balkanec)?
Trenutno poteka transportni sejem v Münchnu in se poleg odvijajo določeni sestanki, pa so določeni vplivni ljudje navdušeni nad karakteristikami določenih lokomotiv. Euro lokomotiva je prva, ki lahko recimo v Avstriji uradno zvleče več kot 3000 ton. Zaenkrat seveda pride samo Balkanac, prihod drugega pa je odvisen od šefov. Prvi vlak, ki mi vedno pride na misel, kje bi se lahko znašel je agro vlak, predvsem žito. Pa ne mislim tukaj sedaj na kakšen SŽ.
Urban91 napisal/-a: 10.05.2023, 14:10 Je kakšen privatnik z interesom do voženj po Bohinjski progi?
Saj poznaš trenutne privatnike in kje vozijo? Kaj bo po letu 2027 je še prezgodaj.
andro43 napisal/-a: 10.05.2023, 15:23 Na kateri relaciji pa je vozil vlak po Istri in kaj je prevažal?
Razsuti tovor vozijo iz Lupoglava.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Re 4/4 napisal/-a: 10.05.2023, 16:48
andro43 napisal/-a: 10.05.2023, 15:23 Na kateri relaciji pa je vozil vlak po Istri in kaj je prevažal?
Razsuti tovor vozijo iz Lupoglava.
Iz Lupoglava gre prazno nazaj :D
Kamen prihaja, izmenično iz Madžarske in Slavonije, razkladajo takoj za Lupoglavom, na postajališču Raša.
LEP DAN
Igor
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tale zadnji post o tovornem vlaku na progi v Istri bi bolj sodil po temo Pješačenje po pruzi Lupoglav-Raša, Pješačenje po pruzi Lupoglav-Raša.

Verjetno se je uresničila dolgoletna želja tovarne kamene volne Rockwool Adriatic po železniškem prevozu surovine/"kamenja". Bom pa samo dodal zlobno pripombo, da postajališče Raša (verjetno Most-Raša) ni takoj za Lupoglavom, je preko 25 km od Lupoglava. Sicer si pa poglejte v kakšnem stanju je bila proga leta 2010 na gornjem linku o pešačenju...
andro43
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 71
Pridružen: 17.06.2021, 11:03

Re: Ten Rail (SETG, Rail&Sea)

Odgovor Napisal/-a andro43 »

Ljubitelj napisal/-a: 11.05.2023, 7:11 Verjetno se je uresničila dolgoletna želja tovarne kamene volne Rockwool Adriatic po železniškem prevozu surovine/"kamenja". Bom pa samo dodal zlobno pripombo, da postajališče Raša (verjetno Most-Raša) ni takoj za Lupoglavom, je preko 25 km od Lupoglava. Sicer si pa poglejte v kakšnem stanju je bila proga leta 2010 na gornjem linku o pešačenju...
To je res pomembna razlika, še posebej glede na to, da je odsek od Šušnjevice naprej bil v katastrofalnem stanju (na GMaps je označen kot "pijana pruga"). Ta del je brez konkretne obnove neprevozen. Samo podjetje Rockwool je nekoliko naprej po progi v v kraju Potpićan - verjetno bi bil uporaben razklad tam, kjer je v potopisni temi slika objekta, ki naj bi bil za pretovor "ugljena" (1,1 km od Rockwoola).

Torej jaz vidim takole - ali je prišlo do prenove proge (vsaj delne) ali pa je bil razklad res nekje kmalu za Lupoglavom (težava je tudi, da za Lupoglavom kar dolgo ni postaje, kjer bi lokomotivo prestavili na drugi konec vlaka).
Odgovori