Cosco Shipping
Cosco Shipping
Kitajski kolos Cosco Shipping je uvedel novo železniško povezavo med Trstom in Slovenijo, natančneje z Velenjem. Včeraj je s 7. pomola v tržaškem pristanišču ob prisotnosti krajevnih oblasti krenil vlak, na katerem je bil tovor, namenjen drugemu kitajskemu industrijskemu velikanu – proizvajalcu bele tehnike Hisense. Ta je pred nekaj leti odkupil slovensko družbo Gorenje in njen industrijski obrat v Velenju.
Nova povezava bo trenutno vzpostavljena enkrat tedensko in bo služila izključno potrebam velenjske tovarne. Kot je bilo slišati na včerajšnjem uradnem odprtju, pa nova povezava odpira nove razvojne možnosti za tržaško pristanišče. Cosco Shipping namerava namreč svoje vlake pripeljati vse do Madžarske. Kot je pojasnil predsednik Pristaniškega sistema vzhodnega Jadrana Zeno D'Agostino, bo na teh vlakih potoval tovor tudi drugih družb, nove povezave pa naj bi med tržaškim pristaniščem in Madžarsko vzpostavili skoraj vsakodnevno (oziroma do petkrat tedensko). Ti vlaki se bodo tako pridružili onim, ki že sedaj redno povezujejo tržaške pristaniške pomole z Avstrijo, Nemčijo, Belgijo, Luksemburgom, Madžarsko, Slovaško in Češko. Tem državam se torej pridružuje tudi Slovenija: odpira se nam novo tržišče, ki ga je doslej servisiral samo Koper, je spomnil D'Agostino in poudaril, da so dodatne povezave prednost in priložnost za tržaško pristanišče.
https://www.primorski.eu/trzaska/vlak-t ... -GI1138877
Kaj vagone vleče naša 664 ali kakšna italijanska dizelca?
p.s. kakšne fotografije bi prav prišle
Nova povezava bo trenutno vzpostavljena enkrat tedensko in bo služila izključno potrebam velenjske tovarne. Kot je bilo slišati na včerajšnjem uradnem odprtju, pa nova povezava odpira nove razvojne možnosti za tržaško pristanišče. Cosco Shipping namerava namreč svoje vlake pripeljati vse do Madžarske. Kot je pojasnil predsednik Pristaniškega sistema vzhodnega Jadrana Zeno D'Agostino, bo na teh vlakih potoval tovor tudi drugih družb, nove povezave pa naj bi med tržaškim pristaniščem in Madžarsko vzpostavili skoraj vsakodnevno (oziroma do petkrat tedensko). Ti vlaki se bodo tako pridružili onim, ki že sedaj redno povezujejo tržaške pristaniške pomole z Avstrijo, Nemčijo, Belgijo, Luksemburgom, Madžarsko, Slovaško in Češko. Tem državam se torej pridružuje tudi Slovenija: odpira se nam novo tržišče, ki ga je doslej servisiral samo Koper, je spomnil D'Agostino in poudaril, da so dodatne povezave prednost in priložnost za tržaško pristanišče.
https://www.primorski.eu/trzaska/vlak-t ... -GI1138877
Kaj vagone vleče naša 664 ali kakšna italijanska dizelca?
p.s. kakšne fotografije bi prav prišle
Re: Cosco Shipping
Dvomim da bi italijanska dizelca vlekla do Velenja,so sploh homologirane za vožnjo po slovenskih tirih? Če bi bile bi naprimer lahko na Jesenice pripeljale vlak za Kovinarja(žice v kolutih ali kako naj povem,te kolute žic izdelujejo nekje v Italiji,tovor gre čez Novo Gorico) pa italijanskih dizelc na Jesenicah še nisem videl,vedno pripelje Reagan. Sicer so kakor vem že bile slike na tem forumu ko so italijanske lokomotive delale testne vožnje po Slo pred leti. Bolj verjetno se mi zdi da je menjava lokomotiv za vlak v Velenje v Opčinah in potem spet v Celju
Re: Cosco Shipping
Iz tržaškega pristanišča proti drugim državam sicer bolj malo vozijo italijanske lokomotive. Mogoče pa tovore prevzame kakšen Railcargo in s Herculesom zadevo dostavi direktno do Velenja.
Re: Cosco Shipping
Idealna priložnost, da se začne planirati direktno progo med Koprskim in Tržaškim pristaniščem ter obnovi povezavo med Velenjem in Dravogradom.
Vlaka naj bi bila celo dva na teden. Ve kdo kateri dan v tednu?
Vlaka naj bi bila celo dva na teden. Ve kdo kateri dan v tednu?
Re: Cosco Shipping
Smem izvedeti, zakaj je ta vlak tako poseben, da sedaj vsi govorijo o njem? V Velenje že leta dnevno vozi vlak za potrebe Hisense tovarn. Od kolutov do nalaganje končnih izdelkov v Habbins vagone, celo od SBB Cargo se pojavljajo, pretovor v Kopru pa je tudi že zdavnaj bil podvojen. Pred prazniki je konkretno porcijo pobiral Regan, ostale dni večinoma Đura. Res da v tem primeru prevzame na celjski postaji potem tista Đura iz Čreta in potem režejo in dodajajo na druge vlake, ki gredo v ustrezne smeri. Vozil bo verjetno kar SŽ, saj je potrebno še opraviti ranžiranje do nakladalnih mest in so že utečeni, kakšen je protokol. Večinoma vse opravi Đura, ki tudi pripelje vlak. Ranžirajo zjutraj in dopoldan, popoldan pa nazaj na postajne tire in odpelje nazaj v Celje. Postopek na postaji in vhod na industrijsko območje pa poteka izključno takrat, ko ni potniškega vlaka na postaji, če je pa ga spravijo v izrednih razmerah na drugo stran železniškega prehoda, kjer se konča ukinjena proga do Dravograda.
Re: Cosco Shipping
Ponavadi kar redno postavijo zjutraj garnituro od 3504 v štuc proti Dravogradu.
Re: Cosco Shipping
Sem kar začudeno pogledal vlak s kontejnerji na Savinjski progi. Regan je vlekel. Sem kar vesel, da gre nekaj tovora na železnice, ker cestna povezava do Velenja je slaba, pa še polna tovornjakov.
Re: Cosco Shipping
Do sedaj so ti kontejnerji prišli do Celja z vlakom nato pa so jih naložili na tovornjake in jih odpeljali v Velenje,ker v Gorenju niso imeli ustrezne infrastrukture (beri dvigala),kontejnersko ploščad imajo že več kot 10 let in vprašanje zakaj že ''staro'' Gorenje ni šel v nakup kontejnerskega dvigala (verjetno je bil posredi kamionski lobi).Vozi pa SŽ tovorni z 664 ker je prevelika teza za 643,namreč proti Velenje se proga skozi vzpenja.Ima pa Gorenje odlično perspektivo kar se tovora tiče,tako da upam da bo šlo še samo gor.