Diesel v N

Vse okoli izdelovanja maket in elementov na njej.
Uporabniški avatar
N amater
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 29.09.2006, 11:58
Kraj: Lj

Diesel v N

Odgovor Napisal/-a N amater »

Zdravo
Ze kar kaksno leto mucim okrog diesel lokomotiv in pocasi se "nabirajo" :-)
Tu so moje dieselke, seveda bi pa lahko dodal moje prve poskuse (nekaj objav na forumu) ali pa se nekaj ze pripravljenih (ne koncanih) HZ in bivsih YU diesel lokomotiv =;

Na slikah; Djurica, Spanka, Kenedi (poleg se serija 300 in 400) in Regan

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Seveda bo treba se kaj spremeniti ali dodati, ampak ko bom ponovno dela posamezne tipe, bodo verjetno se boljsi :-)

Lep pozdrav vsem, Jani

:train1 > In zakaj ne bi sli vsi v N ? < :train1
Parfum in strup sta v majhnih steklenickah => N
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

Odgovor Napisal/-a RisPo »

=D> =D> =D>
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Fant, fant, fantastično! Bravo, čestitam iz vsega srca!
Goran
Uporabniški avatar
PEČAN
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 163
Pridružen: 18.08.2007, 21:39
Kraj: Soški koridor

Odgovor Napisal/-a PEČAN »

Zelo, zelo lepo, vsaka lokomotiva ima svoje čare, toko da bi vsaki pripisal najboljšo oceno. =D> :lol:
LP
Jimmy
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

Bravo res pohvale vredno =D> =D>
LP
Matic
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

ZELO LEPO SLIKO , BRAVO !!!!

lp
Uporabniški avatar
N amater
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 29.09.2006, 11:58
Kraj: Lj

Vse "naftarke"

Odgovor Napisal/-a N amater »

Zdravo
Ker je bilo nekaj vprasanj, sem naredil se nekaj slik vsega, kar sem izdelal in to, da "gre" na nafto :-)
Tu so tudi moji prvi "poskusi" predelav, prve nalepke, prvi odlitki...
Slika
Slika
To pa je moja trenutna "naftna" zbirka...
Slika

Zaenkrat toliko, ostale diesel pa, ko bodo gotove (SLO mi je ze zmanjkalo...) :-)

Lep vecer se naprej, Jani

Pa res ne bi sli na
N :mrgreen:
Parfum in strup sta v majhnih steklenickah => N
Nejc

Re: Vse "naftarke"

Odgovor Napisal/-a Nejc »

:shock: :shock: Stoj in glej!! BRAVO!! Vse pohvale!! =D> =D> =D>
N amater napisal/-a: Zaenkrat toliko, ostale diesel pa, ko bodo gotove (SLO mi je ze zmanjkalo...)
Si morda kaj razmišljal o Fiatu (serija 000 ali 100) ali Kanarčku? :wink:
Uporabniški avatar
SandiP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1572
Pridružen: 11.11.2007, 9:39
Kraj: Ljubljana Moste
Kontakt:

Re: Vse "naftarke"

Odgovor Napisal/-a SandiP »

Nejc napisal/-a:...Si morda kaj razmišljal o Fiatu...
Fiat, ja! Dolenjska puščica! Takega si jaz želim v H0 varianti pa ne vem
katero lokomotivo bi vzel za osnovo, ki bi najbolj odgovarjala.

N amater, čestitke in pohvale!
Predlagam adminom, da spremenijo nick "N amater" v "N profi"!

=D>

@admin
(kje pa je thumbs up smeško?)
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Vse "naftarke"

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

CenzlovPepe napisal/-a:Predlagam adminom, da spremenijo nick "N amater" v "N profi"!
Se strinjam!
CenzlovPepe napisal/-a:@admin
(kje pa je thumbs up smeško?)
http://www.cosgan.de/smilie.php

N amater oz. sedaj N profi, kje si pa snedel Jembacha? Sicer me zanima H0 ampak vseeno...?
Goran
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

Jani , ni drugega kot samo čestitat ti je treba =D> =D> =D>
(pa škoda, da je v N-ju ...)

M.
tomos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 245
Pridružen: 24.08.2010, 18:08

Re: Diesel v N

Odgovor Napisal/-a tomos »

Če koga zanima motorizacija zgornjih dizelk:
- Šuca/Jani 661 = Mehano ali LifeLike SD7/9 ali Atlas SD7/9/24/26/35 (prioritetno serija2000')
sam sem uporabil Atlas saj glede kakovosti najvišje, rezervni deli dobavljivi za drobiž (cel komplet voziček motoriziran je pod 5€!), 6 osi motoriziranih, vsa kolesa pod kontaktov, 5polni nagnjen motor z 2x vztrajniki, tiho delovanje. Pazljiv treba bit ker se loči med Atlas-Kato serijo (made in Japan) ter novejše Atlas (made in China). Prve verzija Kato SD7/9 ima debelejšo šasijo okoli motorja in treba precej rezkanja, pa po višini enaka kasnejši Atlas SD35. Z novo serijo SD7/9/24/26 je najmanj komplikacij ker motor in šasija 2mm nižje ležijo in lahko ohišje ima "debelo" streho. Neglede katera Atlas ali LifeLike je vedno treba za ~1mm zožat na eni strani od motorja do konc šasije, ker se ohišje zoža pri kabini. Za podserijo 400 je nujna uporaba Atlas SD7/9/24/26 ker čene polž previsok in ohišje ne sede levo. 661 serija 300 je lažja za motorizacijo ker se pri kabini toliko ne zoža. Pri vseh imam lastno vezje, na katerem SD10 zvočni dekoder D&H z dejanskim zvokom od G16. LED luči rumene kratke, rdeče rikverc in dolga ločena. Slike:
661
https://youtu.be/koNzctx0iyI
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 902970.jpg
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 904249.jpg
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 877491.jpg
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 030767.jpg
661.4
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 835941.jpg
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 877492.jpg
661.3
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 835940.jpg

- Jani 661 serija2 = Atlas SD7/9/24/26
lokomotiva ima nižji strop glede na prvo serijo, plus je malce krajša. Šasijo treba od motorja za 0.2mm zožat da se usede del ohišja s kabino in gobcem

- Jani 664 = Atlas SD7/9/24/26 serija2000'
Ker Regan stoji nižje strop ohišje je uporaba nižje šasije nujna. Lastno vezje, na katerem SD10 zvočni dekoder D&H z sedaj še G16 zvokom isti kot na Kennedy. LED luči rumene kratke, rdeče rikverc in dolga ločena. Slike:
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 835942.jpg
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 857755.jpg

- Jani 663 = Atlas C628/630, Kato SD45, Bachmann Spectrum...
Uporabil spet Atlas, ker edina omogočala lastno veze z digitalom in zvokom. Če bi mi bilo dovolj delovanje naprej/nazaj analog ali tovarniški digital, ni potebne nobene predelave, razen majhni distančnih 3mm na sprednjem gobcum da se ohišje ne premika na šasiji. Sam ta prostor uporabil za luči LED, zadaj porezkal 2mm zob za vezje luči. Isto lastno vezje z zvočnim dekoderjem. Manjka mi še 1x 1.5mm U profil medenina, kot naredil na Reganu.
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 857754.jpg
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 857755.jpg
na začasni Kato šasiji
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 877474.jpg
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 835938.jpg
na začasni Spectrum šasiji
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 372855.jpg
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 372856.jpg

- Jani 644 = Kato RSC2, Atlas RSD4
Kato paše boljše ker pravi razmak osi, čene je Atlas tudi dobra izbira. Ista zgodba, zvok digital + 10x LEDic
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 877490.jpg
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 835946.jpg

- Jani/(se ne spomnem #-o ) 732 = še v delu

- Jani 642/643 = še v delu 5 kosov. Roco osnova, ali bo samo digital ali digital zvok nisem še do tega prišu.
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 877488.jpg
https://s2.mojalbum.com/3331232_1783473 ... 877487.jpg
kopiranje/shranjevanje/linkanje slik s foto albuma ni dovoljeno
poznidan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 466
Pridružen: 05.08.2008, 12:43
Kraj: Maribor

Re: Diesel v N

Odgovor Napisal/-a poznidan »

Hvala za info o možnih motorizacijah. Atlasi so sicer precej masivni in v kovini tako da je dobro vnaprej vedeti če pašejo v ohišje.
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 385
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: Diesel v N

Odgovor Napisal/-a kvak »

zgolj moj predlog, ko slikaš svoje umetnine dodaj še kakšen kovanec, ki bo pudaril tvoje mojstrstvo
tomos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 245
Pridružen: 24.08.2010, 18:08

Re: Diesel v N

Odgovor Napisal/-a tomos »

Atlas šasije se z dremlom kr lepo brusi, tudi na rezkalniku in 3mm nastavkom gre (v kolikor pobiraš max 1mm višine/globine, držiš obrate, sesaš opilke in podmazuješ rezilo).

Bolj bi izpostavil da imajo polovica Kato in Atlas prisotno napako počenih zglobov kardana na osi polža ali na osi motorja motorja. Kosi za porihtat niso dragi (4 nastavki = ~2$), ampak je bolj problem poštnina (v EU redki imajo zalogo ali pa hočejo 3x cene; iz USA noben noče poslat v debeli v kuverti). Pa novi kosi niso le za nabit na osovino, ampak treba povrtat ročno 1.5mm (da točna luknja in ne na slepo od ulitka) in upora locktite. Sam sem mesec nazaj dobil iz Atlas rez.kose in pri ~7 šasijah zamenjal 10/14 počenih zglobov na osi polža in 6/6 na osi motorja.

V kratkem bodo tudi končane
663
- plava HŽ = C630 šasija obnovljena, led luči, vezje zvok. Čakam še zvočni dekoder in 1.5x1mm U profil ya montirat pod robom ohišja
- plava HŽ = C630 šasija na poti iz USA

645
- plava HŽ = moram sprobat SD7 proti SD35 kako bo višina
kopiranje/shranjevanje/linkanje slik s foto albuma ni dovoljeno
Odgovori