Re: Model JŽ/SŽ 06-018 iz medenine - v sliki in besedi
Objavljeno: 15.03.2009, 3:23
Takole, počasi je prišel čas, da zaključimo zgodbo. Najprej sem na levi strani zaključil z drogovjem, nato sem še na desni strani. Žal nisem fotografiral nadaljevanja na levi strani, zato sem fotografiranje nadaljeval na desni strani.
Ko so vsa kolesa med sabo povezana zgleda desna stran takole:
3. os je najpomembnejša pri naši 06, saj je nanjo vezan pogonski drog in prehitevalni drog z ekscentrom. Najprej dodamo distančnik iz 0,4mm medenine, nato sledi pogonski drog, nato košček papirja in že lahko dodamo ekscenter. Na pravi lokomotivi je kot ekscentra glede na os ojnica kolesa-os kolesa natančno določen, tu ga določim vizualno glede na sliko, ki je tu kot podloga
Sledi lotanje ekscentra na ojnico
In nato sledi še brušenje odvečnega dela osi. Kako zgleda tako "nabodalo" pa si mogoče lažje predstavljamo iz pogleda direktno od spodaj:
In še s strani pogled na bok:
Sledi le še namestitev križnika in razvodnika pare skupaj z drogom za določitev smeri. Na prvi pogled se zdi komplicirano pa niti ni. Problem je le v majhnosti. In jaz se pritožujem, ko sestavljam v merilu H0, kako bi šele bilo v merilu N ali bognedaj v merilu Z
Tole so še preostali deli, ki jih je treba namontirati:
In na koncu takle zgleda desna stran:
in še leva stran:
Na levi strani je še vstavljena začasna os v križnik, ki povezuje križnik z gonilnim drogom. Ko je vse povezano sledi preizkus gibanja in zatikanja. Zopet je šlo na desetinke milimetra natančno, saj se je v drog, ki veže razvodnik pare in križnik le-ta z vogalom zabijal. Malce nežnega krivljenja, kak vmesni distančnik (oz. podložkica) in je stvar rešena!
Ko so vsa kolesa med sabo povezana zgleda desna stran takole:
3. os je najpomembnejša pri naši 06, saj je nanjo vezan pogonski drog in prehitevalni drog z ekscentrom. Najprej dodamo distančnik iz 0,4mm medenine, nato sledi pogonski drog, nato košček papirja in že lahko dodamo ekscenter. Na pravi lokomotivi je kot ekscentra glede na os ojnica kolesa-os kolesa natančno določen, tu ga določim vizualno glede na sliko, ki je tu kot podloga
Sledi lotanje ekscentra na ojnico
In nato sledi še brušenje odvečnega dela osi. Kako zgleda tako "nabodalo" pa si mogoče lažje predstavljamo iz pogleda direktno od spodaj:
In še s strani pogled na bok:
Sledi le še namestitev križnika in razvodnika pare skupaj z drogom za določitev smeri. Na prvi pogled se zdi komplicirano pa niti ni. Problem je le v majhnosti. In jaz se pritožujem, ko sestavljam v merilu H0, kako bi šele bilo v merilu N ali bognedaj v merilu Z
Tole so še preostali deli, ki jih je treba namontirati:
In na koncu takle zgleda desna stran:
in še leva stran:
Na levi strani je še vstavljena začasna os v križnik, ki povezuje križnik z gonilnim drogom. Ko je vse povezano sledi preizkus gibanja in zatikanja. Zopet je šlo na desetinke milimetra natančno, saj se je v drog, ki veže razvodnik pare in križnik le-ta z vogalom zabijal. Malce nežnega krivljenja, kak vmesni distančnik (oz. podložkica) in je stvar rešena!