Vleka vlakov z 2 ali več lokomotivami
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Vleka vlakov z 2 ali več lokomotivami
Imam 2 enaki lokomotivi, DB Krupp V160, s tem, da je ena malenkost hitrejša kot druga, oz. druga malenkost počasnejša od prve. Zanima me, ali ima lahko vožnja skupaj priključenih lokomotiv kakšne negativne vplive na kolesa, tire, mehanski sklop, tuljavo?
Re: Vleka vlakov z 2 ali več lokomotivami
Jaz bi počasnejši namazal getribe in jo pustil kake pol ure, da se "ulaufa" v krogu,
potem bi pa videl, če se je kaj "pohitrila" napram tadrugi.
potem bi pa videl, če se je kaj "pohitrila" napram tadrugi.
Re: Vleka vlakov z 2 ali več lokomotivami
hitrejšo das spredaj pa je pomoje problem rešen
Re: Vleka vlakov z 2 ali več lokomotivami
če jo daš spredaj ali zadaj je isto, če so razlike v hitrosti vidne, potem se hitrejša muči ko rine/vleče počasnokvak napisal/-a:hitrejšo das spredaj pa je pomoje problem rešen
Re: Vleka vlakov z 2 ali več lokomotivami
Hi!
Najprej: - koliko in kakšne vagone (po številu osi) bosta lokomotivi vlekli/potiskali.
- če vagonska garnitura ne presega 1/3 teže obeh lokomotiv in če so vzponi/spusti v mejah normale in seveda radiji zavojev, lahko uporabiš "drugo" lokomotivo kot Dummy - torej brez pogonskega motorčka.
- Povsem normalno je, da imajo lok različne hitrosti, kar pomeni tudi različne tokovne obremenitve pri isti vlečni sili. Ne glede na postavitev lokomotiv bo razlika v tokovni porabi vedno enaka! In rezultat bo pregrevanje enaga od motorčkov.
Jaz sam najraje uporabljam varianto ena prava in druga dummy; k temu seveda sodijo vagoni z dobro vrtečim kolesjem in "mehkimi" spojkami, ki ne zavirajo "dihanja" vagonov. Lahko uporabiš tudi kombinacijo 1A + 2D (torej lokomotiva z motorjem in dve dummy).
Te zadeve sem že preizkusil in se na dobro postavljeni in uravnovešeni progi odlično obnesejo!
Pa uspeha pri "Long bow" vožnjah!
Najprej: - koliko in kakšne vagone (po številu osi) bosta lokomotivi vlekli/potiskali.
- če vagonska garnitura ne presega 1/3 teže obeh lokomotiv in če so vzponi/spusti v mejah normale in seveda radiji zavojev, lahko uporabiš "drugo" lokomotivo kot Dummy - torej brez pogonskega motorčka.
- Povsem normalno je, da imajo lok različne hitrosti, kar pomeni tudi različne tokovne obremenitve pri isti vlečni sili. Ne glede na postavitev lokomotiv bo razlika v tokovni porabi vedno enaka! In rezultat bo pregrevanje enaga od motorčkov.
Jaz sam najraje uporabljam varianto ena prava in druga dummy; k temu seveda sodijo vagoni z dobro vrtečim kolesjem in "mehkimi" spojkami, ki ne zavirajo "dihanja" vagonov. Lahko uporabiš tudi kombinacijo 1A + 2D (torej lokomotiva z motorjem in dve dummy).
Te zadeve sem že preizkusil in se na dobro postavljeni in uravnovešeni progi odlično obnesejo!
Pa uspeha pri "Long bow" vožnjah!