Stran 1 od 1
Stara signalizacija
Objavljeno: 22.05.2010, 19:46
Napisal/-a abarth500
Dober večer, dan usem
začel sem premišljevati o kakšni maketi, pa se mi je vstavilo pri signalih
ker bi pač uporabil več ali manj parne lokomotive, bi uporabil stare signale
in zasledil sem da so signali rdeči in rumeni kot na sliki
http://en.wikipedia.org/wiki/Railway_si ... al_signals
tako vas prosim če mi lahko razložite kaj pomeni posamezna barva
hvala in LP
Rok
Re: Stara signalizacija
Objavljeno: 22.05.2010, 19:47
Napisal/-a abarth500
Re: Stara signalizacija
Objavljeno: 22.05.2010, 20:00
Napisal/-a milchy
slika ti prikazuje lepe signale, ki so bili (mogoče so še) v uporabi v Veliki Britaniji ....
če misliš delat maketo z evropskimi lokomotivami, bo treba poiskat evropske modele signalov (Viesmann, Märklin, Brawa ..... )
M.
Re: Stara signalizacija
Objavljeno: 23.05.2010, 8:58
Napisal/-a abarth500
hvala za nasvet
ampak še vedno v vednost pomen barv?
hvala
Re: Stara signalizacija
Objavljeno: 23.05.2010, 21:49
Napisal/-a Nejc
abarth500 napisal/-a:hvala za nasvet
ampak še vedno v vednost pomen barv?
hvala
Pri likovnih signalih je pojem signalnega znaka opredeljena z lego ročice. Ročice so v dveh položajih - poševno dvignjena in horizontalno (spuščena). Signal je lahko opremljen tudi z dvema ročicama. Če je poševno dvignjena ena ročica, je dovoljena vožnja mimo signala. Ta ročica je navadno opremljena tudi z zeleno lučjo, da je signal viden ponoči. Ko se ročica spusti v horizontalno lego, zamenja zeleno luč rdeča luč, kar prepoveduje vožnjo mimo signala. V primeru, da so dvignjeni obe ročici, gre za omejeno hitrost, od teh ročic ima ena zeleno luč, druga pa rumeno.
Vse kar sem povedal, velja za Nemške železnice, kjer je nekaj likovnih signalov še danes v uporabi. Seveda vsakemu likovnemu signalu pripada še likovni predsignal. Če te bo zanimalo še o njem, pa le vprašaj.
Toliko na hiterco.
Re: Stara signalizacija
Objavljeno: 23.05.2010, 23:49
Napisal/-a WABASH
abarth500 napisal/-a:hvala za nasvet
ampak še vedno v vednost pomen barv?
hvala
Rdeče pobarvana ročica - glavni signal (stop signal)
Rumeno pobarvana ročica - predsignal (distant signal)
Še malo v slikah
glavni signal
predsignal
še kombinacija obeh
Še link
http://en.wikipedia.org/wiki/British_railway_signals
Re: Stara signalizacija
Objavljeno: 24.05.2010, 13:08
Napisal/-a abarth500
e to sem rabu hvala
Re: Stara signalizacija
Objavljeno: 24.05.2010, 16:25
Napisal/-a Gorchi
Abarth,
vedi le, da napisano velja za ameriške železnice. Pri nas (JŽ) je bilo verjetno podobno, na ÖBB je bilo spet malo drugače, Nemci spet drugače... Predvsem razmisli, za katero železniško upravo rabiš podatke, potem je tudi lažje pisati odgovor v tem primeru.
Re: Stara signalizacija
Objavljeno: 25.05.2010, 8:28
Napisal/-a milchy
Gorchi napisal/-a:Abarth,
vedi le, da napisano velja za ameriške železnice. Pri nas (JŽ) je bilo verjetno podobno, na ÖBB je bilo spet malo drugače, Nemci spet drugače... Predvsem razmisli, za katero železniško upravo rabiš podatke, potem je tudi lažje pisati odgovor v tem primeru.
..... pa še ena bistvena razlika je - kam se premaknejo ročice signalov - v VB in USA dol, v vsem ostalem delu Evrope pa gor (kadar kažejo prosto)
poglej na
wikipedijo ali
semkaj