Borut,
da Ti odgovorim na vprašanje. Sprememb vagona z lučko ne bo, je pa narejeno tako, da je ohišje dejansko "lonček", ki ima na ravnem delu pinček, kateri se vstavi v luknjico na čelu. Verjetno veš, da vagon obstaja v bolj ali manj enaki obliki naokoli po vseh državah bivše SFRJ, nimajo pa vsi take rdeče čelne luči. Zato je tudi tak sistem, sicer bi ob konstruiranju bila že odlita na čelu in bi bilo vse skupaj enostavneje za narest. Tako pa žal obstaja celo možnost, da ob prevrtavanju lahko ohišje celo odpade s čela vendar le v primeru, če je bilo premalo lepila. Ta možnost je pa hudo majhna.
Mogoče si res lahko pomagaš tudi s prozornim delom drevesca, seveda če ga imaš od vagona ali pa kake druge makete. Zato, da bo pravega primera uporabi svečo, da blago stopiš plastiko (drevesce mehčaš 10 cm nad plamenom), potem pa razvlečeš ali karkoli že. Prozorno plastiko lahko pobarvaš s
prozornim rdečim lakom, katerega dobiš v oni mini pločevinki Revella (poleg rumene in mislim še modre) ->
http://www.revell.de/produkte/farben-kl ... 32731.html
Še okoli povrtavanja recimo 2,5mm (zunanji premer) debele medeninaste cevi. Nič bat, prvič ne rabiš globoko povrtat, drugič pa je stena 0,25mm čisto dovolj debela. Rabiš mirno roko, modelarski vrtalnik (pa ne pretiravaj z obrati!) in dobro vpetje. Sam sem navrtal luknjico 0,5mm v 0,8mm debelo medeninasto žico (kupljena v Mladem tehniku), edino kar sem naredil je bilo blago brušenje, da sem lahko pritisnil sveder na žico. Res je, da sem potem 0,5 mm žico poslal v luknjico in jo z mikro količino cina fiksiral ampak ta kos še vedno stoji na moji 06. Drugače pa če gledaš ploščice za lokomotive, ki jih prodajamo v klubu Baat oz. jih jaz po želji naredim, to je vse iz 0,2mm debele alpake pa so trdne. 0,5 mm debela stena je, če mene vprašaš hudo predebela. Toliko je debela recimo tesnilka okoli vetrobranskega stekla na Roco ÖBB 1042 ali 1044, tam iz konca 90-tih.