Vagon Baat v H0
Re: Vagon Baat v H0
Še slike detaljev:
Slika 11: Ograjica na stopnicah
Slika 12:
Slika 13:
Slika 14: Pri tem pa je pobavana samo streha, bo pa še pobarvan v belo barvo, kot sta še edina preostala Baat-a na Bohinjki
Slika 15: Nihče ni omenil! V kompletu obstaja tudi tale nadstrešek!
Slika 16:
Slika 17: Poglejmo še, kaj se da narediti iz takšnega Mehanotehnikinega vagona
Slika 18: @038 je na takšnih treniral barvanje in testiral barve! Levi vagon, ki ima
rumeno črto za »1. razred« je dvakrat barvan z zeleno barvo in lakiran z mat lakom,
sprednji – samo »2.razred« pa je samo 2 x pobarvan in nelakiran.
Na slikah se na žalost ne vidi dovolj dobro razlika.
Slika 19: »1.razred« ima tudi obrobljena okna, »2.razred« še ne
Se nadaljuje ....
Slika 11: Ograjica na stopnicah
Slika 12:
Slika 13:
Slika 14: Pri tem pa je pobavana samo streha, bo pa še pobarvan v belo barvo, kot sta še edina preostala Baat-a na Bohinjki
Slika 15: Nihče ni omenil! V kompletu obstaja tudi tale nadstrešek!
Slika 16:
Slika 17: Poglejmo še, kaj se da narediti iz takšnega Mehanotehnikinega vagona
Slika 18: @038 je na takšnih treniral barvanje in testiral barve! Levi vagon, ki ima
rumeno črto za »1. razred« je dvakrat barvan z zeleno barvo in lakiran z mat lakom,
sprednji – samo »2.razred« pa je samo 2 x pobarvan in nelakiran.
Na slikah se na žalost ne vidi dovolj dobro razlika.
Slika 19: »1.razred« ima tudi obrobljena okna, »2.razred« še ne
Se nadaljuje ....
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Vagon Baat v H0
Slika 20:
Slika 21:
Slika 22:
Slika 23:
Slika 24: Detalji oken
Toliko od mene.
Hvala @038, da sem lahko poslikal plod tvojega dela in da svoje izkušnje deliš z nami!
Slika 21:
Slika 22:
Slika 23:
Slika 24: Detalji oken
Toliko od mene.
Hvala @038, da sem lahko poslikal plod tvojega dela in da svoje izkušnje deliš z nami!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Vagon Baat v H0
!
Obenem pa se lepo zahvaljujem @038 in @Gorchiju za vse nasvete kar se tiče izdelave Baat-ov.
Obenem pa se lepo zahvaljujem @038 in @Gorchiju za vse nasvete kar se tiče izdelave Baat-ov.
Aljaž
Re: Vagon Baat v H0
Kapo dol 038! Prav lepo pobarvani vagoni! Bojim pa se, da fotografije skrijejo tiste male težavice, vsaj sam ne vidim nič razlik med obema pulmanoma...
Na Baatu pa manjka na drugem čelu še čelna lučka in okov zavore, vsaj sodeč po fotografijah?
Zakaj nadstrešek ni omenjen in zakaj sta dva okova zavore, nikjer pa ni omembe, pa ...
Na Baatu pa manjka na drugem čelu še čelna lučka in okov zavore, vsaj sodeč po fotografijah?
Zakaj nadstrešek ni omenjen in zakaj sta dva okova zavore, nikjer pa ni omembe, pa ...
Goran
Re: Vagon Baat v H0
Razlika med pulmanama je velika, saj je 2. razred samo enkrat barvan. Mehanotova plastika je zelo občutliva na te barve, zato je dobro če po prvem nanosu površino raho obrusiš (popraviš napake, velikokrat dela preglavice prah ki je v ozračju) ter ga pobarvaš drugič.
Baat ni sestavljen, ta je bilo "sestavljeno" samo za fotografiranje. Sedaj čakam samo na nalepke, ter še Testors-ov lak šele potem bom nadaljeval.
Se pa na sliki 12 lepo vidi zakaj je dobro če te majhne luknjice prej povrtaš in malenkost posnameš robove.
Baat ni sestavljen, ta je bilo "sestavljeno" samo za fotografiranje. Sedaj čakam samo na nalepke, ter še Testors-ov lak šele potem bom nadaljeval.
Se pa na sliki 12 lepo vidi zakaj je dobro če te majhne luknjice prej povrtaš in malenkost posnameš robove.
Re: Vagon Baat v H0
@_Borsig_
imaš još kakvih slika prilikom samog rada? mislim da bi mogle dobro doći nama ostalima. hvala
imaš još kakvih slika prilikom samog rada? mislim da bi mogle dobro doći nama ostalima. hvala
Re: Vagon Baat v H0
@038 na žalost ni slikal izdelave.MrVirus napisal/-a:@_Borsig_
imaš još kakvih slika prilikom samog rada? mislim da bi mogle dobro doći nama ostalima. hvala
Tudi jaz sem videl šele takšne, kot sem jih poslikal!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Vagon Baat v H0
Za informacijo, če kdo rabi fotografije notranjosti Baat-a, so v tejle temi:
viewtopic.php?f=2&t=4626&start=75
viewtopic.php?f=2&t=4626&start=75
Goran
Re: Vagon Baat v H0
Žal nisem dokumentiral postopka barvanja niti ga nisem opisal, saj smo do sedaj raspravljali samo o nasvetih in težavah. Se pa v njih skriva ogromno koristnih informacij sploh z @Gorčijeve strani.
Odlitek sem pobrusil z finim brusnim papirjem kot je bilo omenjeno, predlagam povrtanje lukenc in posnetje robov, morda tudi rahlo posnetje robov na oknih z notranje strani, saj potem okna mnogo lepše sedejo na svoje mesto.
Najprej sem pobarval streho, saj se mi takšen vrstni red zdi mnogo lažji predvsem zaradi maskiranja. Da nisem pobarval notranjosti, pa nisem z notranje strani nalepim krep traka, pač pa sem si izdelal iz stiroporja vložek in ga oblepil z lepilnim trakom ter ga vstavil v ohišje. Razlog zato je bil strah, da se bo na na robovih oken pojavil predebel nanos barve, sploh ob nevešči uporabi airbrusha.
Podvozje sem sestavil po navodilih @Gorčija, sploh pri zvijanju kovinskih delčkov jih je smotrno upoštevat. Podvozje sem pobarval z črno, kakor tudi vse dodatne dele ki so že v osnovi v črni barvi. V veliko pomoč mi je bil obojestranski lepilni trak, kateri mi je držal dele v željeni legi.
Da bo pa spodbuda za Baat klub čimvečja pa le pokažite svoje izdelke, ter jim vlijmo še dodatnega zagona.
Odlitek sem pobrusil z finim brusnim papirjem kot je bilo omenjeno, predlagam povrtanje lukenc in posnetje robov, morda tudi rahlo posnetje robov na oknih z notranje strani, saj potem okna mnogo lepše sedejo na svoje mesto.
Najprej sem pobarval streho, saj se mi takšen vrstni red zdi mnogo lažji predvsem zaradi maskiranja. Da nisem pobarval notranjosti, pa nisem z notranje strani nalepim krep traka, pač pa sem si izdelal iz stiroporja vložek in ga oblepil z lepilnim trakom ter ga vstavil v ohišje. Razlog zato je bil strah, da se bo na na robovih oken pojavil predebel nanos barve, sploh ob nevešči uporabi airbrusha.
Podvozje sem sestavil po navodilih @Gorčija, sploh pri zvijanju kovinskih delčkov jih je smotrno upoštevat. Podvozje sem pobarval z črno, kakor tudi vse dodatne dele ki so že v osnovi v črni barvi. V veliko pomoč mi je bil obojestranski lepilni trak, kateri mi je držal dele v željeni legi.
Da bo pa spodbuda za Baat klub čimvečja pa le pokažite svoje izdelke, ter jim vlijmo še dodatnega zagona.
Re: Vagon Baat v H0
koja je oznaka zelene boje u revellu? ili nekom drugom proizvođaču?
Re: Vagon Baat v H0
Zelena RAL 6003 (Revell 361, Testors 1712), vse številke barv pa so tudi navedene v navodilih.
Re: Vagon Baat v H0
hvala, baš ću se malo poigrati sa time....
Re: Vagon Baat v H0
@Gorchi ali uporabljaš pri namestitvi nalepk tudi Model Master/Testors fiksir?
Re: Vagon Baat v H0
Ne, eno "domačo" zadevo, katero je "zvaril" skupaj @zgemba iz makete.si. Gre za mehčalec nalepk. Sicer pa če je možno bo uporabil komercialni, nisem prepričan okoli imeni, Model Sol ali nekaj takega...
Goran
Re: Vagon Baat v H0
Moram priznati, da sem dobil nalepke od Janija, prav tako pa mi je @Boirsig dostavil pošilko lakov, mehčalcev in fiksirjev iz BTC-ja vredno celega premoženja. Si mnogo cenejši če jemo in pijemo pri A...
Pri nalepkah sem upošteval predlagane nasvete in zadeva kar nekako gre, le meje pri alkoholu še nisem našel, ali se preveč trese roka ali pa mi vid peša, mislim pa da bo tazadnje.
Do zapletov pa prihaja pri laku. Omenjeni lak iz spreja mi je po videzu zelo všeč, a se mi dozdeva da zelo povdari rob nalepke, kar se mi ne dopade. Poleg vsega tega je nanos laka mnogo debelejši kot pri uporabi zračnega čopiča.
Lak od Model Masters/Testors (MMT) v sijajni izvedbi se je dal lepo nanesti mešan v razmerju 50:50, medtem ko pa mi mat izvedba ni bila nikakor všeč, saj deluje preveč mat za moj okus. Pa tudi nisem povsem prepričan da je razmerje mešanja 50:50 pravo saj sem imel izdelek na koncu zelo lisast(bele lise ki so po mojem mnenju posledica prevelike količine redčila). Ampak prelakirane nalepke z lakom od MMT so mnogo manj opazne, predvsem z mat lakom skoraj ne opaziš roba.
Ker pa današnji poizkusi niso nikakor uspeli, pa še en pulman je doživel nesrečo,moram začeti znova z osnovno barvo ter novimi učnimi urami. Sem pa poskušal tudi mešati mat in sijajni lak da bi dobil polmat, kar mi je bilo na koncu tudi bolj všeč kot pa čisti mat. Ali obstaja tudi polmat lak od MMT?
Zaenkrat še bom počakal z Baatom, sicer ga raje sestavim in vozim brez nalepk, kot pa da dosežem današnje rezultate mat laka.
Pri nalepkah sem upošteval predlagane nasvete in zadeva kar nekako gre, le meje pri alkoholu še nisem našel, ali se preveč trese roka ali pa mi vid peša, mislim pa da bo tazadnje.
Do zapletov pa prihaja pri laku. Omenjeni lak iz spreja mi je po videzu zelo všeč, a se mi dozdeva da zelo povdari rob nalepke, kar se mi ne dopade. Poleg vsega tega je nanos laka mnogo debelejši kot pri uporabi zračnega čopiča.
Lak od Model Masters/Testors (MMT) v sijajni izvedbi se je dal lepo nanesti mešan v razmerju 50:50, medtem ko pa mi mat izvedba ni bila nikakor všeč, saj deluje preveč mat za moj okus. Pa tudi nisem povsem prepričan da je razmerje mešanja 50:50 pravo saj sem imel izdelek na koncu zelo lisast(bele lise ki so po mojem mnenju posledica prevelike količine redčila). Ampak prelakirane nalepke z lakom od MMT so mnogo manj opazne, predvsem z mat lakom skoraj ne opaziš roba.
Ker pa današnji poizkusi niso nikakor uspeli, pa še en pulman je doživel nesrečo,moram začeti znova z osnovno barvo ter novimi učnimi urami. Sem pa poskušal tudi mešati mat in sijajni lak da bi dobil polmat, kar mi je bilo na koncu tudi bolj všeč kot pa čisti mat. Ali obstaja tudi polmat lak od MMT?
Zaenkrat še bom počakal z Baatom, sicer ga raje sestavim in vozim brez nalepk, kot pa da dosežem današnje rezultate mat laka.