Razni cestni modeli v H0 1:87 (povezani z Slovenijo)
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: Razni cestni modeli v H0 1:87 (povezani z Slovenijo)
Integralov MB O302.
Barvanje: Danijela Likar.
Barvanje: Danijela Likar.
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: Razni cestni modeli v H0 1:87 (povezani z Slovenijo)
INTEGRAL BREBUS BREŽICE
Barvanje Daijel Likar.
Barvanje Daijel Likar.
Re: Razni cestni modeli v H0 1:87 (povezani z Slovenijo)
Kdo je proizvajalec MB avtobusov, Rietze? Mimogrede, je res ogledalo na MB O302 na desni prav obrnjeno? Drugače pa pohvale Danijelu!
Goran
Re: Razni cestni modeli v H0 1:87 (povezani z Slovenijo)
O302 je Schuco (a prodavao se i pod brandom Marklin). Ogledalo je montirano OK. Bilo je više varijanti položaja desnog ogledala na O302.Gorchi napisal/-a:Kdo je proizvajalec MB avtobusov, Rietze? Mimogrede, je res ogledalo na MB O302 na desni prav obrnjeno? Drugače pa pohvale Danijelu!
Nosač samo ispod.
Nosač i ispod i iznad.
Nosač samo iznad.
Čazmatrans i Autotrans imaju dvokrilna automatska vrata a Zagrebački transporti ima jednokrilna ručna vrata. Sva ova tri busa su 'srednje' duljine i građeni su u Zagrebu. U Skoplju je rađena 'dulja' varijanta dok je ono malo 'kratkih' (npr. Kvarner Express) došlo direktno iz Njemačke (kao i poneki 'dugi'; npr. Slavnik i Generalturist).
Re: Razni cestni modeli v H0 1:87 (povezani z Slovenijo)
Ali obstaja kakšna fotografija takega avtobusa z barvanjem v Integral barvno shemo? Po mojem spominu so bili v času, ko je podjetje dobilo ime Integral, že zelo redki (če je še sploh kakšen bil). Verjamem pa, da jih je bilo še kar nekaj z napisom "Sap-Viator" (ime združenega podjetja pred imenom Integral), sama barvna shema pa bi znala biti ista ...
Glede vrat: ali so obe varianti (enokrilna ročna vrata in dvokrilna pnevmatska vrata) izdelovali sočasno? Ali pa je morda model z ročnimi vrati načeloma starejši od modela s pnevmatskimi vrati?
Glede vrat: ali so obe varianti (enokrilna ročna vrata in dvokrilna pnevmatska vrata) izdelovali sočasno? Ali pa je morda model z ročnimi vrati načeloma starejši od modela s pnevmatskimi vrati?
LP, Metod
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: Razni cestni modeli v H0 1:87 (povezani z Slovenijo)
Jaz se teh avtobusov spomnim kot SAP Ljubljana in kasneje kot Integral z novo barvno shemo. Konkretno sem se z njimi vozil na relaciji Brežice - Pišece in morda še na kakšen šolski izlet.mkx napisal/-a:Ali obstaja kakšna fotografija takega avtobusa z barvanjem v Integral barvno shemo? Po mojem spominu so bili v času, ko je podjetje dobilo ime Integral, že zelo redki (če je še sploh kakšen bil). Verjamem pa, da jih je bilo še kar nekaj z napisom "Sap-Viator" (ime združenega podjetja pred imenom Integral), sama barvna shema pa bi znala biti ista ...
Glede vrat: ali so obe varianti (enokrilna ročna vrata in dvokrilna pnevmatska vrata) izdelovali sočasno? Ali pa je morda model z ročnimi vrati načeloma starejši od modela s pnevmatskimi vrati?
izvor: internet (verjetno spletna stran Integral kočevje)
Re: Razni cestni modeli v H0 1:87 (povezani z Slovenijo)
Nik, hvala za info. Se mogoče ve kdo je proizvajalec MB avtobusa s prejšnje strani, t.j Izletnik Celje?
Goran
Re: Razni cestni modeli v H0 1:87 (povezani z Slovenijo)
O303 je Rietze.Gorchi napisal/-a:Nik, hvala za info. Se mogoče ve kdo je proizvajalec MB avtobusa s prejšnje strani, t.j Izletnik Celje?
Ali treba kod kupnje modela za preradu paziti da bude stari model sa gumama od tvrde plastike jer on ima odgovarajuće radkape. Noviji modeli koji imaju gume od mekog materijala imaju radkape od novijeg tipa busa koje uopće ne odgovaraju ovom.