PENDOLINO SZ
PENDOLINO SZ
KAKO SMO IZDELALI PENDOLINO SZ
ZDRAVO
TRI GARNITURE PENDOLINA SZ 310 JE IZDELALO ITALIJANSKO PODJETJE FIAT FERROVIARIA,SDAJ ALSTOM FERROVIARIA. SESTAVLJENE SO IZ DVEH POGONSKIH IN ENEGA PRIKLOPNEGA VAGONA.KONSTRUKCIJA KOSEV JE IZ ALUMINIJASTIH PROFILOV,PODSTAVNI VOZICKI PA SO ENAKI KOT V PENDOLINIH ETR 460/480 IN ETR 470 CISALPINO. ELEKTRICNA VLECNA OPREMA JE NAMESCENA V CELNIH POGONSKIH VAGONIH IN STA MED SEBOJ NEODVISNA. PENDOLINO JE OPREMLJEN S STIRIMI ASINHRONSKIMI MOTORJI Z MOCJO 510 KW IN SKUPAJ ZAGOTAVLJAJO 1960 KW MOCI NA OBODU KOLES. VLAK JE OPREMLJEN TUDI S SODOBNIM SISTEMOM ZA UPRAVLJANJE,KI OMOGOCA SPROTNO JAVLJANJE NAPAK.
MODEL VLAKA ETR 480 JE BILO TREBA PREBARVATI ,IZDELATI NOVE NAPISE,PRED TEM PA PREMESTITI PANTOGRAFE NA SREDNJI VAGON IN OB TEM IZDELATI NOVO STRESNO OPREMO TER SPREMENITI POLOZAJ IN OBLIKO SPREDNJIH LUCI.
ZDRAVO
TRI GARNITURE PENDOLINA SZ 310 JE IZDELALO ITALIJANSKO PODJETJE FIAT FERROVIARIA,SDAJ ALSTOM FERROVIARIA. SESTAVLJENE SO IZ DVEH POGONSKIH IN ENEGA PRIKLOPNEGA VAGONA.KONSTRUKCIJA KOSEV JE IZ ALUMINIJASTIH PROFILOV,PODSTAVNI VOZICKI PA SO ENAKI KOT V PENDOLINIH ETR 460/480 IN ETR 470 CISALPINO. ELEKTRICNA VLECNA OPREMA JE NAMESCENA V CELNIH POGONSKIH VAGONIH IN STA MED SEBOJ NEODVISNA. PENDOLINO JE OPREMLJEN S STIRIMI ASINHRONSKIMI MOTORJI Z MOCJO 510 KW IN SKUPAJ ZAGOTAVLJAJO 1960 KW MOCI NA OBODU KOLES. VLAK JE OPREMLJEN TUDI S SODOBNIM SISTEMOM ZA UPRAVLJANJE,KI OMOGOCA SPROTNO JAVLJANJE NAPAK.
MODEL VLAKA ETR 480 JE BILO TREBA PREBARVATI ,IZDELATI NOVE NAPISE,PRED TEM PA PREMESTITI PANTOGRAFE NA SREDNJI VAGON IN OB TEM IZDELATI NOVO STRESNO OPREMO TER SPREMENITI POLOZAJ IN OBLIKO SPREDNJIH LUCI.
Lepa predelava Pendolina. Morda bi kaj več napisal o sami predelavi,
objavil še kakšno sliko?
Na strani Hornby - Lima in Lineamodel sem našel nekaj setov,
ki bi bili morda uporabni za predelavo v SŽ 310.
Če bolje pa bi bilo, če bi se vsi taki podatki zbrali na enem mestu,
kot je naprimer modelni.vlaki.com.
LP,
Sandi
objavil še kakšno sliko?
Na strani Hornby - Lima in Lineamodel sem našel nekaj setov,
ki bi bili morda uporabni za predelavo v SŽ 310.
Če bolje pa bi bilo, če bi se vsi taki podatki zbrali na enem mestu,
kot je naprimer modelni.vlaki.com.
LP,
Sandi
Re: PENDOLINO SZ
Ras bi lahko prilepil še kakšne slike!ics310 napisal/-a:KAKO SMO IZDELALI PENDOLINO SZ
Še posebaj bi bile slike med predelavo.
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: PENDOLINO SZ
o izdelavi pendolina obstaja samo tale članek iz TIM-a 5/2002
poskeniral je Luka
poskeniral je Luka
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: PENDOLINO SZ
Avtorja članka osebno poznam, in sem tudi videl njegov vozni park. Samo stoj in glej.milchy napisal/-a:o izdelavi pendolina obstaja samo tale članek iz TIM-a 5/2002
Re: PENDOLINO SZ
Vse lepo in prav ampak pri vsem zgoraj napisanem vem več o zgodovini pendolina kot takega kot o nastanku modela SŽ pendolina. Če pogledam na eBay, vidim, da obstaja Limin ETR 480 v dveh različicah, kot hobi 4 delna garnitura z ovalom za slabih 100 EUR in kot dražja in boljša varianta za 400 EUR z 8-delno garnituro, s pravimi okni in vsebino vagonov. Če nič drugega, bi rad vsaj to vedel, katera varianta je bila vzeta kot osnova. Bilo pa bi zelo zanimivo vedeti, kaj je bilo potrebno naresti popolnoma na novo in kako (jedkanje, rezanje stirena...), kaj je potrebno samo prestaviti (kot so odjemniki toka), kaj je bilo ekstra zmodelirano in dodano na garnituro itd... Ampak mam občutek, da tega ne bomo zvedeli
Goran
Re: PENDOLINO SZ
predlagam, da se obrneš na avtorja članka, mogoče ti bo on vedel kaj več povedat, ali pa na g. Aliotta iz Palerma
Re: PENDOLINO SZ
Milchy ni panike. Ko oz. če ga bom kdaj delal, bom že zrihtal da bo moj model okej
Goran
Re: PENDOLINO SZ
Svoj prispevek bom vključil v to temo. Že nekaj časa se mučim z izdelavo pendolina v N.
Poslikal sem nekaj faz izdelave in jih sedaj predstavljam. Osnova so Del Prado nemotorizirani modeli, ostalo pa je vloženo delo in material. Model še ni dokončan, ravno se motorizira s Tomix podvozjem in vozički. Ko bom napredoval v izdelavi bom pripel še več slik.
Več sledi kobodo ličarji in strojniki oddelali še nekaj ur.
Poslikal sem nekaj faz izdelave in jih sedaj predstavljam. Osnova so Del Prado nemotorizirani modeli, ostalo pa je vloženo delo in material. Model še ni dokončan, ravno se motorizira s Tomix podvozjem in vozički. Ko bom napredoval v izdelavi bom pripel še več slik.
Več sledi kobodo ličarji in strojniki oddelali še nekaj ur.
Re: PENDOLINO SZ
Hvala.
Največ težav mo trenutno povzroča, da moram model motorizirati in zamenjati oz. predelati tudi vozičke na nepogonskih delih.
Največ težav mo trenutno povzroča, da moram model motorizirati in zamenjati oz. predelati tudi vozičke na nepogonskih delih.
Re: PENDOLINO SZ
S čem točno imaš probleme? Iščeš motorčke, zobnike...? Mogoče bi prav prišli naslednji dve strani:
- podatki za motorje in vozičke: http://www.hollywoodfoundry.com/
- EU nakup: http://motorbogies.com/
Sicer pa poglej za cene še na:
- http://www.mainlytrains.co.uk/acatalog/index.html (bolj tko tko katalog ampak korektna trgovina)
- http://www.scalelink.co.uk/acatalog/index.html
- http://blaetterkatalog.weinert-modellbau.de/
- http://www.lokshop.de/ (tu dobiš Weinertove dele)
- podatki za motorje in vozičke: http://www.hollywoodfoundry.com/
- EU nakup: http://motorbogies.com/
Sicer pa poglej za cene še na:
- http://www.mainlytrains.co.uk/acatalog/index.html (bolj tko tko katalog ampak korektna trgovina)
- http://www.scalelink.co.uk/acatalog/index.html
- http://blaetterkatalog.weinert-modellbau.de/
- http://www.lokshop.de/ (tu dobiš Weinertove dele)
Goran
Re: PENDOLINO SZ
Hvala, dobri linki.
Motorizacija je narejena vendar zaenkrat ni zadovoljiva, potreben bo še en motorček v pogonskem v pogonskem delu, ker en enostavno ne premore dovolj moči. Ampak to je v fazi reševanja.
Del Prado vozički so tisti, ki mi delajo preglavice. Poskušal sem z obrezovanjem vozička in ohranitvijo zunanjih stranic ter zamenjavo koles z Mehanovimi. Del Prado vozički namreč sploh nimajo osi ampak le posamična kolesa stisnjena v plastično ohišje. Poleg imajo enostavno preveč plastike in s tem je razdalja med robom kolesa in spodjo stranjo vozička premajhna za vožnjo čez kretnice in večinoma tudi čez nekatere zavoje (glede na radij). Delno bom to rešil z ostanki do Tomixa (dva vozička) in s stranicami Del Prado vozičkov. Srednji vagon pa bo zahteval mogoče tudi kak dodaten nakup.
Motorizacija je narejena vendar zaenkrat ni zadovoljiva, potreben bo še en motorček v pogonskem v pogonskem delu, ker en enostavno ne premore dovolj moči. Ampak to je v fazi reševanja.
Del Prado vozički so tisti, ki mi delajo preglavice. Poskušal sem z obrezovanjem vozička in ohranitvijo zunanjih stranic ter zamenjavo koles z Mehanovimi. Del Prado vozički namreč sploh nimajo osi ampak le posamična kolesa stisnjena v plastično ohišje. Poleg imajo enostavno preveč plastike in s tem je razdalja med robom kolesa in spodjo stranjo vozička premajhna za vožnjo čez kretnice in večinoma tudi čez nekatere zavoje (glede na radij). Delno bom to rešil z ostanki do Tomixa (dva vozička) in s stranicami Del Prado vozičkov. Srednji vagon pa bo zahteval mogoče tudi kak dodaten nakup.
Re: PENDOLINO SZ
Kaj pa če z notranje strani malce posnameš ohišje? Verjemi, tudi veliki to delajo, je pa vprašanje, koliko boš pridobil, če so vozički predebeli...
Goran
Re: PENDOLINO SZ
Tudi o tem sem razmišljal, a za tak pristop bi verjetno morale biti osi med kolesi, da bi jih stabilno držalo v vozičkih. Imam dva vozička viška in bom poskusil tudi s tem.Gorchi napisal/-a:Kaj pa če z notranje strani malce posnameš ohišje? Verjemi, tudi veliki to delajo, je pa vprašanje, koliko boš pridobil, če so vozički predebeli...