Pred kratkim sem za sineta bineta reaktiviral staro Maerklin železnico, seveda s precej dokupi. Med drugim sem kupil DB50, krasna parna s kabinskim tenderjem, št. modela pri Maerklinu je 3084. Po enem mesecu pa je začela občasno preskakovat in spodletavat. Namenil sem ji 2 kapljici PIKO olja, a ne pomaga. Tudi SNCF BB 22200, osnova za našo brižitko, št. modela pri Maerklinu 3320, zadnje dni na ovinkih slabše vleče, kot bi nekaj drgnilo.
Kdo pozna koga, ki se spozna na drobovje Maerklinovih lokomotiv in bi jih znal spraviti v red? Seveda ne zastonj.
Hvala in lp vsem.
popravilo Maerklinovih lokomotiv
Re: popravilo Maerklinovih lokomotiv
Pred nedavnim sem očistil in podmazal vsaj deset starih marklinovih lokomotiv. Vse so bile močno potrebne notranjega čiščenja in podmazanja, bilo je potrebno odstranit številna vlakna in celo lase ki se navijejo okrog osi. Vsem tem lokomotivam je bilo potrebno odstranit stare pomožne gumijaste torne obroče in namestiti nove, kajti številni so med vožnjo sami padali dol in ovirali delovanje predvsem pri parnih lokomotivah. In sedaj so rezultati zadovoljivi, nekatere gredo kljub starosti zelo lepo. Se pa na določenih pojavlja težava da je zaščitni lak na navitjih rotorja motorja začel popuščat, kar je imelo za posledico da je bilo v dveh primerih navitje pretrgano. A se je dalo tudi to uredit, je pa res da so lokomotive zelo stare.
Iz opisa bi težko rekel kaj je narobe, vsekakor pa bi bilo dobro pregledat lokomotivo od ospodaj, ali se to dogaja vedno na istem mestu, v premi ali loku. Sicer pa je bilo te stare lokomotive sorazmerno lahko odpret, odvil si enega ali dva vijaka in snel ohišje brez težav.
Iz opisa bi težko rekel kaj je narobe, vsekakor pa bi bilo dobro pregledat lokomotivo od ospodaj, ali se to dogaja vedno na istem mestu, v premi ali loku. Sicer pa je bilo te stare lokomotive sorazmerno lahko odpret, odvil si enega ali dva vijaka in snel ohišje brez težav.
Re: popravilo Maerklinovih lokomotiv
Prijatelj ima eno približno 40 let staro Märklinovo AC lokomotivo. Ko jo je nazadnje (pred nekaj leti) vozil, mu je znala med vožnjo s polno hitrostjo zamenjati smer. Ali ima kdo kakšen nasvet, kje bi lahko bila težava, kje se lotiti popravila?
LP, Metod
Re: popravilo Maerklinovih lokomotiv
Včasih so imele Maerklinove lokomotive notri en element za spreminjanje smeri vožnje,katerega si lahko tudi sam od zunaj z enim hebelčkom upravljal.Imel je dva položaja,varovana preko vzmeti.Lahko da je tu kaj narobe in se kotva nekontrolirano premakne.Več ne vem o tem.
LP Miloš
LP Miloš
- raziskovalec
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 03.10.2012, 15:56
- Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi
Re: popravilo Maerklinovih lokomotiv
Znana zadeva, možni sta dve stvari. Lahko, da je fedra na obračalniku smeri izrabljena (zamenjat jo ni noben problem). Druga pa je odvisna od starosti trafota, jaz imam enega 50 let starega, ki ima v končnem položaju zamenjavo smeri.mkx napisal/-a:Prijatelj ima eno približno 40 let staro Märklinovo AC lokomotivo. Ko jo je nazadnje (pred nekaj leti) vozil, mu je znala med vožnjo s polno hitrostjo zamenjati smer. Ali ima kdo kakšen nasvet, kje bi lahko bila težava, kje se lotiti popravila?
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak