Okrasni modeli Del Prado, CIL...

Vse okoli izdelovanja maket in elementov na njej.
Odgovori
Uporabniški avatar
N amater
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 29.09.2006, 11:58
Kraj: Lj

Okrasni modeli Del Prado, CIL...

Odgovor Napisal/-a N amater »

Ali so modeli brez pogon samo okras za v vitrino?
Verjetno se s tem vprasanjem srecujete vsi, ki "bi radi" imeli v svoji zbirki tudi kaksen model, ki ga je tezko dobiti, ali pa je "zelo drag"!?
Moj odgovor je - DA!
Tudi sam sem pri izdelavi modelov naletel na taksno vprasanje in sem zacel s predelavami, nekaj brusenja, malo kitanja, spremenis to in ono in imas vse moznosti, da dobis uporaben - vozen model (za malo denarja).
Cene teh modelov se na eBayu gibljejo med 1 in 10 Evri :-)
Lep pregled model je na naslovu: http://digilander.libero.it/sportinglife/index.html.htm .

Za zacetek sem pripravil nekaj slik predelanih SZ lokomotiv (iz DelPrada), v merilu 1:160 (N).

Ziva

Slika
Slika
Slika

Brizitka

Slika
Slika
Slika

Brizitka v novejsi barvi

Slika
Slika
Slika

Djurica

Slika
Slika
Slika

To so moje prve predelave, pri naslednjih se bom poskusal se malo bolj potruditi :-)

Vase izkusnje? Vasi uspehi in neuspehi? Vprasanja?

Lep pozdrav
Parfum in strup sta v majhnih steklenickah => N
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

Ne strinjam se, da so modeli brez pogona samo za v vitrino ! Če pogledaš na tire, potem se pri nas težki vlaki vozijo tako, da je ena lokomottiv spredaj in ena zadaj. To je pri modelih možno samo tako, da je zadnja lokomotiva brez motorja. Problema ni, če voziš na maketi avstrijske lokomotive, ker sta dve vedno na začetku vlaka, razen, če bi vozil vlake, kot jih vozijo preko Tauerna ali Semmeringa, kjer je ponavadi kakšna lokomotiva tudi zadaj. Sem pa poskusil voziti tudi tako, da je bila ena lokomotiva z motorjem tudi zadaj, pa se žal ne obnese najbolje......

N_amater .... kdaj pa si nazadnje gledal stran, ki si jo navedel ? Meni namreč piše, da strani ni !

M.
Uporabniški avatar
N amater
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 29.09.2006, 11:58
Kraj: Lj

DelPrado

Odgovor Napisal/-a N amater »

Zdravo milchy
Vse drzi, kar si napisal.
Kljub temu sem pa zelel odpreti temo, kjer bo govora o tem kako narediti staticnen model vozen. Slike, katere sem dal v prvem postu so slike voznih modelov, ki se premikajo in so vcasih bile okrasni modeli. Zelel sem tudi, da kdo pove, katere modele bi lahko v kaj spremenil in seveda - kako!? Jaz sem moje postavil na Mehano, na nekaterih pa uporabil motorcke iz CD pogonov.

Link sem napisal "na roko" in zadnji "l" je prevec. Upam, da bo administrator v zgornjem linku to tudi popravil, pravi naslov je: http://digilander.libero.it/sportinglife/index.html.htm
ali pa http://www.ospreyweb.pwp.blueyonder.co. ... eworld.htm

Lep pozdrav
Parfum in strup sta v majhnih steklenickah => N
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

oprosti, glede linka.... nisem pogledal prav dobro ...... (pozabu špegle na nos nataknit ;) ..... ) , ja zdej je pa ok :)
hvala

aja .... a si mogoče našel kaj podobnega tudi za H0 ?
moja italijanščina je bolj švohotna ....
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

sliko je zelo lepo in super!!!!!! :)
Uporabniški avatar
N amater
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 29.09.2006, 11:58
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a N amater »

Zdravo milchy
Zal se ukvarjam samo z malimi stvarmi (N) ali se manjsimi (Z), tavelike (H0) pa se nisem delal. Tudi spremljam ne prevec H0 tako, da ti zal ne morem pomagati.
Mogoce pa kdo drug kaj ve, saj ta tema ni namenjena samo za N, ampak za vse, kar se ne premika samo s svojim pogonom (se pa tudi lahko :-) ).
Lep pozdrav
Parfum in strup sta v majhnih steklenickah => N
kit

Odgovor Napisal/-a kit »

milchy napisal/-a:Ne strinjam se, da so modeli brez pogona samo za v vitrino ! Če pogledaš na tire, potem se pri nas težki vlaki vozijo tako, da je ena lokomottiv spredaj in ena zadaj. To je pri modelih možno samo tako, da je zadnja lokomotiva brez motorja. Problema ni, če voziš na maketi avstrijske lokomotive, ker sta dve vedno na začetku vlaka, razen, če bi vozil vlake, kot jih vozijo preko Tauerna ali Semmeringa, kjer je ponavadi kakšna lokomotiva tudi zadaj. Sem pa poskusil voziti tudi tako, da je bila ena lokomotiva z motorjem tudi zadaj, pa se žal ne obnese najbolje......
Sem istega mišlenja, saj je to tudi cenovno najugodnejša rešitev, da je druga lokomotriva damy (takoj za prvo lokomotivo ali na koncu kompozicije).
Za vleko daljših in težjih kompozicij pa je dobrodošlo, če so dve ali več lokomotiv, da imajo pogone. Tukaj pa nastopi problem, kot ga je omenil že Milcy. Če je kompozicija vodena analogno z istosmernim napajanjem, pa da so še lokomotive različne in od različnih proizvajalcev, kaj drugega ne moremo pričakovati.
Popolnoma drugačen rezultat se pokaže v digitalnem vodenju, kjer lahko uravnovesiš delovanjem lokomotiv preko digitalnih dekoderjev vgrajenih v lokomotivah.
Uporabniški avatar
N amater
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 29.09.2006, 11:58
Kraj: Lj

DelPrado

Odgovor Napisal/-a N amater »

Zdravo
Ja, ja, vse to je res, ampak moja zelja je, da bi se tu pogovarjali o modelih, kot so delPrado ali CIL. To so modeli brez pogona, misljeni kot modeli za v vitrino ali kot okras! Cena teh modelov je res zelo majhna, saj jih lahko kupite od 1 do 10 Evrov, narocniki placajo pa malo vec, saj je prilozena se revija z opisi posameznega modela. Cene ne mores primerjati z nicemer, saj za taksno ceno ne dobis nicesar! Seveda ti modeli taksni kot so, "niso za na taprave tracnice".
Ampak taksne modele lahko predelas, prebarvas in motoriziras. In o tem bi zelel, da se tu pogovarjali. Katero lokomotivo bi lahko spremenil v katero, kakor sem jaz BR 182 predelal v ZIVO, pa CP 1200 v Djuro in CC6500 v Brizitko. Seveda je treba kaj dodati (pantografi so nepremicni - odlitek), cudna kolesa in tako naprej.

Ce pa kdo ve, ali obstaja kaj podobnega tudi v H0, naj pa to napise.

Lep pozdrav
Parfum in strup sta v majhnih steklenickah => N
Uporabniški avatar
AnejTS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 25.10.2005, 18:46
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a AnejTS »

Milchy Jaz imam 4 modele v H0 za v vitrino!Samo je problem ki izdelujejo koliko sem gledal tisti poizvajalec samo parne lokomotive.
LP Anej
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

Anej , a to imaš Rewellove lokomotive 01, 03, 18,... pa emmmmm ..... teh se pa res skor ne da motorizirat , da se pa ljudmilo ...... ki jo jest imam :)
Uporabniški avatar
AnejTS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 25.10.2005, 18:46
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a AnejTS »

Ne niso od revella.So tud na podstavku tako kot tele sam da so v H0(lesen podstavek)
LP Anej
Uporabniški avatar
N amater
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 29.09.2006, 11:58
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a N amater »

Zdravo
Ce ne spremljate tujih forumov mogoce samo v vednost, kaj je motoriziral prijatelj Suco iz BG, seveda govora je spet o "N"-u (sorry ostali).
Ce zelite imeti model, kateraga ni ali pa je zelo redek, potem ste spet pri staticnih modelih.

Tukaj je slika in opis.

Suco
Ovu Italijansku lok. sam motorizovao letos.Nastradao je Arnold-imao sam delove,jedino točkovi NISU mogli biti originalnog prečnika zbog malog međuosnog razmaka- venci su se sudarali. Da nisam napisao sumnjam da bi neko primetio. Treba f=1850 a stavljeni su f=1650.
Još dosta modela se daju pokrenuti samo pitanje je DA LI se isplati?
I kvalitet odlivaka varira od modela do modela.
(In se prevod - da ne bo nepotrebnih pripomb:
To italijansko lokomotivo sem motoriziral letos. Uporabil sem Arnolda - imel sem dele, le kolesa niso bila originalne velikosti, zaradi premajhne medosne razdalje - venci so se dotikali. Ce tega ne bi napisal, dvomim, da bi to kdo opazil. Potreboval bi f 1850, namestil sem pa f 1650. Veliko je se modelov, katere lahko premaknemo vprasanaje pa je, ce se to splaca?)

Slika

Lepo, a ne?

Lep pozdrav
Parfum in strup sta v majhnih steklenickah => N
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

N amater napisal/-a:Zdravo
Ce ne spremljate tujih forumov mogoce samo v vednost, kaj je motoriziral prijatelj Suco iz BG, seveda govora je spet o "N"-u (sorry ostali).
Ce zelite imeti model, kateraga ni ali pa je zelo redek, potem ste spet pri staticnih modelih.

Tukaj je slika in opis.

Suco
Ovu Italijansku lok. sam motorizovao letos.Nastradao je Arnold-imao sam delove,jedino točkovi NISU mogli biti originalnog prečnika zbog malog međuosnog razmaka- venci su se sudarali. Da nisam napisao sumnjam da bi neko primetio. Treba f=1850 a stavljeni su f=1650.
Još dosta modela se daju pokrenuti samo pitanje je DA LI se isplati?
I kvalitet odlivaka varira od modela do modela.
(In se prevod - da ne bo nepotrebnih pripomb:
To italijansko lokomotivo sem motoriziral letos. Uporabil sem Arnolda - imel sem dele, le kolesa niso bila originalne velikosti, zaradi premajhne medosne razdalje - venci so se dotikali. Ce tega ne bi napisal, dvomim, da bi to kdo opazil. Potreboval bi f 1850, namestil sem pa f 1650. Veliko je se modelov, katere lahko premaknemo vprasanaje pa je, ce se to splaca?)

Slika

Lepo, a ne?


sliko je zelo lepo in super...cool!!! :)
Lep pozdrav
Uporabniški avatar
N amater
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 29.09.2006, 11:58
Kraj: Lj

Picasso x3800 SNCF

Odgovor Napisal/-a N amater »

Zdravo
... in kadar imam kaj casa, potem "motoriziram" katero od DelPrado ali CIL lokomotiv (staticne - velikost N), o katerih je ze pisano v tej temi. Omenil sem ze, da so lokomotive narejeno lepo, z veliko detajli in med njimi so modeli, katere ni mogoce nabaviti na trgu in so zato se bolj zanimive, ce se vozijo po tvoji maketi :-)

SNCF Autorail X 3800 Picasso je prisel na vrsto, da se zacne premikati in za to sem uporabil motorizirano podvozje GreenMax DT13, katerega je bilo potrebno malo predelati. Najvec dela sem imel s "premikanjem" lezisca za motor, saj sem ga "spustil" za nekaj milimetrov, utez je bila presiroka in previsoka (tanjsanje).
Lokomotiva je zelo "nizka", saj se spodaj ne vidi niti "polovica " kolesa, kar pomeni, da se vozicka obracata pod karoserijo. Lokomotiva sedaj lepo pelje po R2, sem pa se malo "zarezal" v ohisje pri vogalih vozickov in s tem se zmanjsal radij, po katerem lahko lokomotiva pelje (verjetno bi sla tudi po R1) :-).

Slika
Slika
Slika

Sem pa zelel tudi testirati motorje iz racunalniskih CD pogonov, pa sem uporabil SNCF BB22200, stari Mehanotehnika podvozje (seveda sem ga moral malo predelati) in motorcek.
Motorji so prrimerni, saj se ne grejejo, so pa zelo mocni in poceni (le delo - razstavljanje pogona) :-)

Slika

Za vse, ki imajo voljo in zeljo po delu in modelih, so ti modeli idealni za "povecanje" vase zbirke z zanimivimi in lepimi modeli :-)

Lep pozdrav Jani
Parfum in strup sta v majhnih steklenickah => N
Uporabniški avatar
N amater
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 29.09.2006, 11:58
Kraj: Lj

FS D345

Odgovor Napisal/-a N amater »

Zdravo
"Na hitro" sem opremil s pogonom tudi lokomotivo nasih sosedov FS D345 :-)
Uporabil sem Tomix-ovo 15m motorizirano podvozje, katerega sem skrajsal, opremil z nekaj detajli iz DelPrado modela in ... gotovo.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Se ena lokomotiva vec, ki "se premika" :-)

Lep pozdrav Jani
Parfum in strup sta v majhnih steklenickah => N
Odgovori