... spet prazniki, torej po daljšem obdobju nekaj časa za nadaljevanje gradnje diorame - točneje objektov na njej.
Pred tem pa še moja nova razširitev voznega parka: odprti tovorni vagoni JŽ, serije Kdv, izdelek podjetja Exact-train (in trije primerki so v registru tirnih vozil diorame
1960a!). Izredno kompaktna embalaža iz debelejšega kartona, stiroporna "postelja" in nad njo PVC prozoren pokrov (zelo pohvalno!).
Model lepo pri miru leži objet z vseh strani. Komplet vsebuje še nekaj detajlov, ki jih lahko pritrdimo na vagon in seveda spenjače, ki lepo sedejo v jašek. In seveda antistatična folija, v katero je vagon neposredno zavit.
Spodnji del vagona je zelo lepo detajliran in tudi obarvan. Vagoni po tirih lepo tečejo, za kar poskrbijo kovinska kolesa - bravo. Tudi spenjajnje vagonov ni zahtevno.
In še garnitura vseh treh Kdv-jev s parno vleko....
Vsekakor bo garnitura zelo koristila za vsakodnevni prevoz hlodovine in rezanega lesa na progah diorame, torej bodo polno zasedeni.
Severni konec zahodnega segmenta, do koder je speljan slepi industrijski tir in ki je namenjen tovornemu skladišču, kot tudi kovinarskemu obratu je dočakal svoj dan. Najprej ponovno temeljno barvanje z belim jupolom - gold. Nato pa predelava in gradnja poslopja tovornega skladišča, katerega osnova je zgradba
Piko #61824, kot jo prikazuje spodnja fotografija.
Ustaljeni postopki: namakanje v mlačni vodi, spiranje, brušenje in morebitno kitanje:
Lepim, kot vedno, z Revel lepilom in za pravokotnost spojev - stranic, uporabljam kovinski kotnik, ki je v takih primerih nepogrešljiv.
Ker bodo okna prozorna, sem vzdolžno prilepil še 3mm polistirol, ki razdeli prostor v dva dela. Polistirol je lepljen z hladnim belim lepilom, ker ga ostala lepila pač razjedajo!
Približna orientacijska postavitev objekta na plato, tik poleg škarpe in industrijskega tira:
Barvanje vrat v leseno, že malce obrabljeno temno rjavo barvo. Enake barve so tudi vsi okvirji oken.
Drsna "tovorna" vrata v poslopje s črno obarvanimi kovinskimi vodili.
In še končno obarvana fasada poslopja. Barva je grobo nanešena, kar sem dosegel z temeljnim barvanjem belega jupola in nato močno razredčeno drap akril barvo. Umazanija in vlaga so suho nanešene sive in rdečkaste barve. "Cokl" pa je nežno kamnito sive barve
In še ograja, ki bo ločevala makadamsko cesto poleg poslopja od travne nabrežine na desni strani skaldišča:
Jutri pa naprej in lp....