Počitnice in čas obiskov vnukov, druženje, zabava, lenarjenje.... In postoril sem bore malo okrog diorame
1960a. Ozelenil sem strmino, ki pada s hriba nad predorom proti makadamski cesti, pritrdil lesene plohe med in ob obe tirnici glavne proge, nanesel makadam na cestišče in opremil globoko baro z izoflorom, katerega bom kasneje oblikoval še z modelirno maso:
Takšen pa je pogled z vagona na industrijskem tiru, proti tovornemu skladišču:
Seveda sva z vnukom tudi vozila vlake in sicer po transportni shemi, ki sem jo pripravil in sestavljala vlakovne garniture po transportnih kartonih. Sedaj se je pokazala smotrnost teh prometnih listin, ko ni treba prav dosti razmišljati niti improvizirati ali si zmišljevati, kako bi sestavil vlak in kam bi odstavil vagone. Skratka vložen trud pri pripravi
Prometne knjige se je takoj pokazal, kot odlična rešitev. In ura mine, kot bi trenil.
Prometna knjiga, po kateri sva se ravnala in odvozila eno nepopolno sezono (samo en "šiht", ki traja 1 uro in 36 minut) je zelo priročna stvar. Shema vožnje in premikov vlakov je idealni navigator dejanj pri sestavljanju, ranžiranju, vožnji in razstavljanju vlakov. Pomebno je, da se točno držimo voznega reda - torej ure in bo vlakovni promet potekal brez zapletov in zastojev. Seveda bo potrebno še nekaj časovnih popravkov, kar najbolje pokaže praktična vožnja. Trenutno je izdelan diagram za eno sezono, torej trije "šihti", kar skupno pomeni 4 ure in 84 minut dela za dva ob diorami. V programu pa sta dve sezoni, kar praktično pomeni da dni železniškega prometa na diorami, saj nas ena sezona dodobra "utrudi"...
Pripravil sem še detajlno shemo nasaditve in spajanja povezovalnega mostu z obema segmentoma:
Mogoče še kaj malega postorim, predno spet odidem v tujino. Načrt je bil malce bolj obsežen, žal se ni izšlo
Pa naslednjič, ko bom napravil povezavo med vzhodnim in zahodnim segmentom, da zaključim oval glavne proge!
lp